Tråd: Comicsinfo

Webmasteren af den yderst imponerende side CBarks.dk, Peter Kylling, har nu oprettet en side omhandlende tegneserier fra hele verden, med navnet www.comicsinfo.dk
Siden er stadig i sin spæde opstart, men hvis der bliver lagt ligeså mange kræfter i, som med CBarks.dk, tror jeg nok dette kan blive stort!

Citeret fra Hans:
M.E.D.L.E.M.:
       Meget Engageret Donaldist Ligegodt Et Mønster-medlem

Sv: Comicsinfo

Det må jeg sige! Den side er god!.. Sikke mange tegneserier. Selvom der kun står en lille smule om hver tegneserie er det jo samlet virkelig meget information! Et virkelig bredt udvalg af tegneserier..
Den vil man kunne bruge til "off-topic" trådens tegneseriequiz..

There are 10 kinds of people: those who know about binary numbers and those who don't...

big_smile

jose carioca skrev:

Selvom der kun står en lille smule om hver tegneserie er det jo samlet virkelig meget information!

Denne side er jo meget fin, men jeg ville aldrig opsøge den for at finde ud af noget om en serie, det er den nok for overfladisk til.

Jeg er nok selv mere til de sider der fordyber sig i en enkelt serie, og mon ikke der findes sådanne sider for stort set alle de hernævnte figurer og skabere.

Mathias Bøgh skrev:

Webmasteren af den yderst imponerende side CBarks.dk, Peter Kylling, har nu oprettet en side omhandlende tegneserier fra hele verden, med navnet www.comicsinfo.dk
Siden er stadig i sin spæde opstart, men hvis der bliver lagt ligeså mange kræfter i, som med CBarks.dk, tror jeg nok dette kan blive stort!

Håber ikke jeg fornærmer nogen ved lige så stille at konstatere, at den side er frygteligt grim.
Frontpage Express 2,0? Host!

Men ideen er da god, bortset fra, at for eksempel wikipedia og andre allerede er i gang med sådan nogle meget generelle tegneserieinfo-projekter. Bl.a. findes allerede www.comicworld.dk.