Tråd: futurama comics #25

faldt over futurama comics nr 25 de er havnet på en midelalderlig agtig planet her skyder bender von and har de amerikanere ingen respekt

jeps jeg var der

Sv: futurama comics #25

Wow, hvor mange tegn kan man undlade at sætte i en post!

Tror ikke helt jeg forstår hvad du mener. Hvem/hvad er det du mener amerikanere ikke har respekt for?

3 Senest redigeret af anden (2006-06-16 13:39:44)

Jeg tror det DJT prøver at fortælle at bender skyder  joakim    von and. Og at amrikanerne som dem der har lavet  serien sikkert er ikke har noget respet for disney fordi at de skyder von and.Tror jeg;)

‘‘Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja! Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!‘‘
copyright© Monty Python

Store tegneserieproducenter der ikke har respekt for hinanden?
Var det virkeligt din pointe?

For jeg synes da det at parodiere (og dermed indirekte gøre reklame for den anden) tyder på nogen anerkendelse ligemeget hvordan det så foregår...

ehem
faldt over futurama comics nr 25, de er havnet på en midelalderlig agtig planet, her skyder bender von and. Har de amerikanere ingen respekt
er det mere forståeligt ?
ps. man kan undlade mange tegn i et indlæg wink

jeps jeg var der

Det afviger jo ikke væsentligt (om overhovedet) fra det vi gættede på... hvad med at uddybe dit synspunkt eller evt. knytte en kommentar til min post ovenfor

JAlbertsen skrev:

Store tegneserieproducenter der ikke har respekt for hinanden?
Var det virkeligt din pointe?

For jeg synes da det at parodiere (og dermed indirekte gøre reklame for den anden) tyder på nogen anerkendelse ligemeget hvordan det så foregår...

pointe hmm den havde jeg ikke lige tænkt over,
men alligevel bender leger robin hood han kunne jo bare have udplyndret ham istedet for at slå han ihjel,
de stakkels nevøer stå jo og stortuder

jeps jeg var der

Dennis, du er simpelthen kongen af ingen tegnsætning! Ingen kan slå dig på det punkt. Hatten af for det. wink smile

Udkommer Futurama som tegneserie? Jeg kender kun serien fra Groenings tegnefilm, som blev sendt på tv2 engang for år tilbage.

Ja, serien kommer som tegneserie. De startede det op sideløbende med Tv-serien, men er så fortsat med bladet efter serien fik sparket af fox.

Har læst en del af dem, men synes nu ikke de er så gode... Deres gagbaserede humor fungerer langt bedre på tegnefilm.

11 Senest redigeret af Mathias Bøgh (2006-06-17 17:56:20)

Er tegnefilmen stoppet (og i så fald, hvorfor fik den sparket?)? Har ikke selv set den da jeg ikke har den kanal det nu vises på, og heller ikke var klar over at det var på TV2 for nogle år siden, men er serien god, og kan den anbefales? Måske man skulle skaffe sæsonerne...

Citeret fra Hans:
M.E.D.L.E.M.:
       Meget Engageret Donaldist Ligegodt Et Mønster-medlem

Jeg mener, at det var Zulu, den blev sendt på i sin tid! Og ja, den er bestemt se- og købeværdig... og så koster sæsonerne kun 169 på dcdwow.com!
Jeg ved egentlig ikke, hvorfor serien fik sparket, men så vidt jeg ved, er de gået i gang med nye sæsoner og også et par spillefilm, ligesom det forholder sig med the Simpsons... læs mere om det på www.filmz.dk og søg på futurama under Nyheder...

*) Dybt Ihærdig Samler af N'er Etcetera og Yndefuld Sanger af Andede Melodier L'er Eventuelt Rap

Så vidt jeg ved er det der med nye sæsoner ikke endeligt endnu... Men film direkte på dvd har jeg også hørt om. Serien har dog været ude i kulden så længe at jeg ikke ved om jeg tør håbe på det!

Hvis ikke den fik ventet succes i TV, så har den da i hvert fået den kultstatus, den har fortjent med udgivelsen på DVD - at dømme efter antallet af websider og andre ting, så er den da mindst lige så stor som the Simpsons...

*) Dybt Ihærdig Samler af N'er Etcetera og Yndefuld Sanger af Andede Melodier L'er Eventuelt Rap

Ved ikke helt hvad grunden til at de blev droppet var... Måske var den gruppe der syntes det var *kult* bare ikke stor nok!

Jeg er i hvert fald vild med serien og har alle 4 sæsoner på dvd.