1

Tråd: Forberedelse til næste nyhedsmail

Hej forumdeltagere

Jeg sidder og overvejer indholdet i den næste nyhedsmail - og tanken slår mig at jeg måske kunne få jeres hjælp til at gøre det mere fyldestgørende - flere hjerner tænker bedre end en - jeg kunne jo glemme noget vigtigt.

Hvad synes I forumdeltagere forresten om nyhedsmailen? Er det ikke en god nok idé? Portomæssigt ville det ikke lige nu kunne svare sig at sende de samme informationer ud via almindelig post og da størsteparten af medlemmerne er på nettet, synes jeg det er et pasende alternativ.

Punkter:

Forummet her - et diskussionsforum opsat af formAnden i februar, og allerede nu med 50 brugere - det er et aktivt sted for diskussioner, og alle er velkomne

Rappet 6 - deadlinen er lige overskredet og redigeringen er i gang - vi kan se frem til endnu et flot nummer og siger tak for de rosende ord om nr. 5

Sommermøde 2005 - Datoerne er foreløbigt planlagt til 25. - 28. juli og mødet kommer til at foregå i Ballerup og Københavnsområdet. Tilmedlingskupon vil følge med Rappet 6.

Hvad er det værd? - I februar blev undertegnede kontaktet af DR's program, I midten af marts optog de udsendte medarbejde så 2½ time her i huset - indlsaget bliver ', pga. programmets sommerferie, sandsynligvis sendt i august

Kontingentstigning - på vintermødets generalforsamling blev det vedtaget at kontingentet hæves til 125 - Det sker pga. stigende udgifter, blandt andet ved tryk af flotte udgivelser.

mvh, pfv,
Sivebæk

Tilføjelser, forslag, kommentarer til disse blot løseligt formulerede punkter?

Sv: Forberedelse til næste nyhedsmail

Ved ikke om der skal mere på, er det ikke nok? Der er vel ikke sket mere siden sidst. Måske en medlemsstatistik i bunden af mailen. Altså:
Medlemmer i alt:
Midlertidige afbrudte medlemmer (eller hvad det hedder):
Nutidige medlemmer:
Ved ikke om det bare er mig der synes det er interessant at vide hvor mange medlemmer vi er.

Citeret fra Hans:
M.E.D.L.E.M.:
       Meget Engageret Donaldist Ligegodt Et Mønster-medlem

Sv: Forberedelse til næste nyhedsmail

Medlemsstatistik vil det tage mig lidt fritid at lave - derfor ikke lige nu, midt i en tid hvor opgaver på uddannelsen snart skal afleveres.
Men skal se om jeg ikke kan få sendt et nyhedsbrev, efter godkendelse i bestyrelsen ud snart.