1 Senest redigeret af A. And (2007-01-14 18:01:20)

Tråd: Meld din interesse for "Andebys Historie" bogen her!

Jeg skal nok holde den opdateret:

Nuværende interesserede, 24 :

A. And
Jesper P.
All and
Benadikt
Rap
Walter
Stormogulen
Arpin Luséne
Anden
Super_Goff
JAlbertsen
Rune Ørnsen
Gyro
Mathias Bøgh
José Carioca
A.N.D.E.R.S.I.N.E.
McDuck
Jonas Larsen
Cornelius Juhl (Fra mødet)
Pryds
DJT
Hans
Christopher (Medlem nr. 175)
Viceroy

Tilføjet af pryds:

Dette er ikke til bestillinger af bogen. Det er kun for at stikke en finger i jorden angående interessen for, at Andebys historie laves som bog på dansk. Arbejdet på projektet er end ikke begyndt endnu.

Don Rosa sell-out. Sorry :-(

Sv: Meld din interesse for "Andebys Historie" bogen her!

Hvad koster den.

‘‘Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja! Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!‘‘
copyright© Monty Python

Det ved vi ikke endnu.. (tror jeg)

Jeg er i hvert fald på

-Rune

Bidt af ænder? - Tjek www.andeby-online.dk

Duckburg Lies Where Your Heart Is...!

Tager du allerede mod bestillinger, A. And?

There is the theory of the mobius, a twist in the fabric of space where time becomes a loop.

Hehe, nej det er jo dig! tongue Men jeg lavede den bare så de ikke skulle skrive i den anden tråd, som slet ikke handlede om dette..
Som jeg vidst (eller vist?) allerede har sagt, går der nok lang tid inden det 'bliver til virkelighed'.. (?)
Hvis det på nogen måde har generet etc. så vil jeg da sige undskyld.

Jeg er gjerne med! smile

-Werner

Og dette viser vel også bare interessen? 5-6-7 tilmeldinger på en 30 min. er vel OK?

Jeg er intereseret(eller hvad det nu hedder!)men ikke køber.
Drop mig en mail på c.e.s[snabel-a]c.dk når prisen er sat!
Husk det er ikke sikkert jeg køber!
smile:)

‘‘Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja! Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!‘‘
copyright© Monty Python

A. And skrev:

Hehe, nej det er jo dig! tongue

Det ved jeg ikke om det er, men bare så det er på det rene: Det er ikke endnu muligt at bestille bogen. Faktisk er der slet, slet ikke nogen bog at bestille endnu -- det hele er kun på idéplanet. Jeg var bare bange for, at folk fik indtryk af, at projektet er meget længere fremme, end det er, eftersom der blev spurgt efter priser, osv. Jeg har derfor tilladt mig at ændre trådens emne fra "Skriv dig på til Andebys Historie bogen her" til "Meld din interesse for Andebys Historie bogen her"

There is the theory of the mobius, a twist in the fabric of space where time becomes a loop.

Jeg melder mig også som interesseret...

Jeg er da muligvis interesseret, men det kommer helt klart an på prisen og hvorvidt den bliver i farver eller ej.

13 Senest redigeret af Rune Ørnsen (2007-01-02 13:50:21)

Intreserret ! :-)

Jeg er da også interesseret

If empire state building was a school, wich kind of school would it be?
A HIGHSCHOOL!

15

Ja, lad os med denne tråd stikke fingeren i jorden. Bogen er netop på idéplanet, og man må væbne sig med tålmodighed. Det hele skal jo først rettes til til bogform, redigeres osv. - det er ikke bare at sætte alt fra rappet sammen og så genoptrykke det - det ville blive meget rodet.

Mht. farver, hvad er stemningen så for? Det vil naturligvis gøre prisen højere.

Jeg må endnu engang understrege at projektet her vil køre rundt i sig selv - der vil altså ikke gå penge fra folks kontingenter eller andre af foreningens indtægter til at lave denne bog - den skal udelukkende betales af dens købere.

Også interesseret. Vi finder vel ud af hvad prisen vil komme til at blive med farver og uden farver, fremlægger det herinde og ser hvad der er stemning for at udgive, ikke? (og ja, ved godt udgivelsen endnu ikke er en realitet, men kan godt lide at være et skridt foran wink.

Citeret fra Hans:
M.E.D.L.E.M.:
       Meget Engageret Donaldist Ligegodt Et Mønster-medlem

Forsiden skal da ihvertfald være i farver, ikke? Så ser den meget mere spændende ud!
Du er skrevet på Mathias!

Gennem hvad eller hvem skal den trykkes. (Det var der vidst ikke meget mening i) Hvad jeg mener er: hvilke steder har I undersøgt udgivesesmulighederne for?

Ce soir.. en garde!

19

Så langt er vi slet ikke kommet, Arpin, vi er som sagt på idé-planet mht. bogudgivelsen.
Jeg tror ikke trykkeren vi plejer at lavet rappet hos, kan den slags, men han kan måske anbefale et godt sted. Vi skal vel gå efter en passende grad af pris og kavlitet.
Sigvald tænker vist på at udgive bogen på norsk først?
Forsiden skal efter min personlige mening være i farver.

Man kunne vel gøre begge dele? Sigvald eller en af os andre kunne undersøge interessen på Andey-online?
Ville vi forsøge at lave en slags 'Sign-Up' dippedut i tegneserie butikker, eller hvad?

Skulle bogen være et hæfte ligesom rappet, eller skulle det være en rigtig bog?
Jeg stemmer for bog, men det er vel betydeligt dyrere?

21

Planen er også at gøre begge dele, så vidt jeg har forstået - men en ting ad gangen altså.
Lad os i første omgang i hvert fald høre butikkerne ad om de tror de har interesserede kunder - men skal det gøres nu eller når vi er kommet lidt længere i id'efasen?
Når vi komme op i den tykkelse som det her ville få, må man overveje andre muligheder end et hæfte - så en bog, måske i stil med den van Horn-bog der blev videresolgt på mødet ville være en oplagt idé. Og ja, bøger er nok alt andet lige dyrere at trykke end hæfter.

Men med hård omslag, bliver det for dyrt, ikke?
Siden Donaldismen, har haft succes (?), så burde Andebys Historie vel også sælge godt?

Synes bogen skal trykkes som Van Horn og Donaldisme bogen. Altså som A5 softcover bog. Og tror ikke man kan sammenligne Donaldismen og Andebys Historie.

Citeret fra Hans:
M.E.D.L.E.M.:
       Meget Engageret Donaldist Ligegodt Et Mønster-medlem

Er selvfølgelig interesseret.

Var det ikke muligt at folk skriver deres emailaddresse på en seddel i tegneseriebutikkerne, hvis de er interesseret? Så slipper folk for at skulle bruge navn, og Sigvald og co. har mulighed for at kontakte dem og høre nærmere om deres interesse og fortælle hvorvidt det bliver til noget. Hvis man blev mailet om det (mindet om udgivelsen af A. H. via mail), en gang om måneden vil det også sørge for at folk ikke glemmer udgivelsen og takker nej, ved en senere kontakt. Desuden kan der i mail fortælles hvor langt bogen er, vises en illustration eller to (måske evt. en side fra bogen?) og linkes til bl.a. DDF(R) hvor A. H. er blevet udgivet.

Er der iøvrigt nogen der skriver et forord om Sigvald og bogen????

There are 10 kinds of people: those who know about binary numbers and those who don't...

big_smile

Nåh ja, forresten, Andebys Historie bør udgives i bogformat. Gerne et format lig Van Horn bogen og Donaldismen. Til sådan et stor udgivelse behøver man en ordentlig ryg.

There are 10 kinds of people: those who know about binary numbers and those who don't...

big_smile