Sv: Meld din interesse for "Andebys Historie" bogen her!

Donaldsmen og bogen om Van Horn er mindre end DDF(R)appet, ikke?
Jeg synes formatet mindst skal være i samme format som rappet, gerne større.
Her tænker jeg i forside-tegning-bener, for det vil være svært at lave en spændende tegning, når der er så lidt plads, især når der skal proppes 5 billede (eller hvar mange det nu er) af forskellige personer ind også..

Don Rosa sell-out. Sorry :-(

Des større, des dyrere.

BTW, bøgerne har faktisk næsten samme størrelse big_smile

There are 10 kinds of people: those who know about binary numbers and those who don't...

big_smile

Ok, men tukkelsen ville jo blive mindre.. (?)
Egentlig burde det blive billigere:
Mindre af den rigtige ryg (Lim etc.)
Mindre tykkelse
Øh, ja. Jeg kan kun komme på to ting.. tongue

... samt de faktum at jo større bogen er, des mindre kommer sideantalet op på.

Ce soir.. en garde!

Det er rigtig at sideantallet bliver mindre, men tror nu også at det er dyrere at trykke i F.eks. A4 end A5. Til min projektopgave var det f.eks. dyrere at få trykt i A3 end A4.

Personligt vil jeg hellere have en lille tyk bog, end en stor tynd bog. Men der er bare min mening.

There are 10 kinds of people: those who know about binary numbers and those who don't...

big_smile

Jeg er enig i at A4 er for stort, men kan man ikke få den større end A5 som er ret småt?

Har du Van Horn bogen? Jeg synes det fungerer rigtigt godt med den sidestørrelse.

Nej, jeg har ikke bogen..

Jeg er også intersseret...

Aldeles Nævneværdig Dame med Elegant Rang af Super Intelligens og Nyttige Evner

*Fantastisk Og Rødhåret Mirakel og Absolut Nørdernes Dronning

Synes A5 er nok. Medmindre du bare vil ende med et tykt hæfte, skal bogen ikke være større (og er nu også ret sikker at det vil blive dyrere, jo større formatet er, der er jo en grund til at CBSV er ret eksklusivt i det store format).
Og Caspers ide med at skrive sig op til bogen i tegneseriebutikker, synes jeg nu ikke er så god, da folk som skriver sig op, ikke er medlemmer, og ikke rigtig ved hvad det er de skriver sig op til, udover at det omhandler Andebys historie. De kan jo ikke vide hvor seriøst det hele bliver, prisen, kvaliteten mm, og synes personligt det ville være åndssvagt hvis vi skal bruge tid på at kontakte hver eneste der har skrevet sig op. Er i hvert fald sikker på at vi ikke vil komme til at sælge lige så mange eksemplarer på den måde.

Citeret fra Hans:
M.E.D.L.E.M.:
       Meget Engageret Donaldist Ligegodt Et Mønster-medlem

Mathias Bøgh skrev:

Er i hvert fald sikker på at vi ikke vil komme til at sælge lige så mange eksemplarer på den måde.

Men vi sælger flere! hmm
Det har da vist været en del af planen fra starten?

Du har nok ret, Mathias. Men hvordan skal evt. interesserede så få noget at vide om bogen? Man kunne måske lave læseeksemplarer, som kunne stå i butikkerne, så interesserede kunne se hvad de skriver sig op til? Ellers ved jeg ikke hvordan i (er der et helt mandskab bag Sigvald?) skal sælge det.

big_smile

38

Vi solgte adskillige af vores Rosa-indekser igennem butikkerne ved simpelthen at lade dem tage bøger i kommission. Et alternativ ville være et nyt infohæfte, inkl. en annonce for bogen - men det sidste ville først være aktuelt når vi kommer nærmere en udgivelse. Man kunne måske også forestille sig at foreningen har en side bag i bogen, så de der opdager bogen, og som ikke er medlemmer lige bliver informeret om os, og måske endda får lyst til medlemskab.

HJÆLP!!!!

der må være et eller andet jeg er gået klip af mellem jul og nytår!!!
hvilken bog taler vi om hem udgiver den har det noget med ddf(r) at gøre ??????????????

Amerika... landet, hvor selv en tosse kan blive rig.

Anders and ekstra 2007 nr.1 søges!!KOM NU

Vi taler om Sigvald Grøsfjeldts (efternavnet er vist ikke stavet helt præcist) store værk om Andebys historie, som er sammensat ud fra hændelser i Barks og Rosa historier. Hvis du har numre af Rappet, kan du læse dele af værket deri.

Der er nu tale om at udgive værket i bogformat og der udspørges om hvorvidt der er interesse for at købe det.

Om "værket" er stort sat, ved jeg ikke, jeg ved kun, at det Sigvald har skrevet er utroligt gennemarbejdet!

big_smile

nååå ja, det meste har jeg læst i rappet men har desværre ikke alle sammen. 

men jeg vil super gerne købe en komplet bog!!!!   

jeg er meget meget intersseret!!!

Amerika... landet, hvor selv en tosse kan blive rig.

Anders and ekstra 2007 nr.1 søges!!KOM NU

Udkommer den i format som Rappet eller i et rigtigt bog format??!!:):):):):)

‘‘Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja! Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!‘‘
copyright© Monty Python

Noget i retning a (R)appet, så vidt jeg har forstået.

OK..:):)

‘‘Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja! Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!‘‘
copyright© Monty Python

Nej, hvis den som planlagt kommer til at minde om Van Horn udgivelsen, så er den ligesom en "rigtig" bog. Sidestørrelsen er nogenlunde som vi kender den fra rappet.

46

Rappet har størrelsen, men når vi kommer op i det sideantal Andebys historie er et hæfte ikke en mulighed - det kan ikke foldes ordentligt når det er så tykt. Vi skal finde en trykker der kan lave det.

Jeg er interresert!

Jonas Larsen -Medlem 158

D.U.C.K
(Dedicated to Uncle Carl and Keno)

Wow, der er godt nok mange der er interesserede i projektet!

Hvor mange skal vi op på for at I begynde at forhøre om priser hos trykkerne?

49

Nu er det Sigvalds bog, så det er ham der skal give besked - men skal vi ikke først vide hvor mange sider den færdig-layoutede bog vil blive på? Noter med henvisninger til serier og illustrationer skal vel alle være bagerst i denne udgivelse, og ikke som de har været i de sidste par numre i selve gennemgangen? Det kommer til at være et meget omfangsrigti noteapparat.
Hvor mange vi skal op på? Det ved jeg ikke - vi skal da i hvert fald have informeret hele foreningen om muligheden også. Det må vi lige tage op i bestyrelsen.

Jeg stemmer stadig for idéen med butikkerne.
Butikken kunne i hvert fald bestille x-antal bøger, som de ville regne med de ville sælge.
Det må da være en sikker løsning.