Tråd: Walt Disney Treasures

Hej

For dem, der ikke følger med på DCML, så er der kommet nyt om de næste Walt Disney Treasures, der kommer til at omfatte:

1.      Chronological Donald 2
2.      Spin And Marty
3.      Disney Rarities
4.      Legendry Heroes

Personligt tror jeg bare, at jeg holder mig til Donald DVD'en. Hvad der gemmer sig under Disney Rarities bliver spændende. Hvad synes folk iøvrigt om dette projekt ? Andre studier (Warner Bros, Hanna Barbera) er også igang med lignende projekter, men det er jo offtopic.

Den eneste fejl, der er ved dvd'erne er at nogle af de første dvd'er er røget op i $100 på eBay, hvis man vil have de rigtige udgaver, der kommer i en blik (tin er blik på engelsk) æske i et begrænset oplag.

mvh.
Mads

Mads Jensen

Fra Frasier:
Niles: "I have to go, I'm conducting a seminar in multiple personality disorders, and it takes me forever to fill out the nametags."

Sv: Walt Disney Treasures

Kule greier! smile Jeg hadde håpet de skulle utgi en "Chronological Donald 2" wink . Vet noen sånn ca. hva prisen på denne vil komme på i Norge, eller hvortid den utgis? hmm

Genaral med blant annet hederstitlene   (1)T.H.O.M.A.S.   og    (2)T.R.O.P.P.S.J.E.F.
(1)Talentfulle, Hederlige, Orienterte, Mesterlige og Allvitende Speidergeneral

(2)Talentfulle, Raske, Ordentlige, Pålitelige, Praktiske Snartenkte Sjef for Juniorhakkespettenes Eventyrlystne Flokk

Hvem er Spin and Marty??

Hej

"Spin and Marty" var vist et show, der kørte samtidigt med Mickey Mouse Club. Angående udgivelse, så glemte jeg at nævne ("D'oh!", som Homer Simpson så smukt ville have udtrykt det), men ihvertfald så er udgivelsesdatoen planlagt til 6/12 i år. Hvad prisen bliver i Norge skal jeg ikke kunne svare på, men de stykker jeg har købt har altid været ca. DKK 200.

Det undrer mig, at der ikke er planlagt en Silly Symphonies 2, da Jesper Pedersen nævnte noget om den ikke var komplet.

mvh.
Mads

Mads Jensen

Fra Frasier:
Niles: "I have to go, I'm conducting a seminar in multiple personality disorders, and it takes me forever to fill out the nametags."

Hej Ted.

Jeg vil tro prisen på disse DVDs i Norge er 250,- til 300,-

Mathias.

Citeret fra Hans:
M.E.D.L.E.M.:
       Meget Engageret Donaldist Ligegodt Et Mønster-medlem

Tusen takk for informasjonen smile

Genaral med blant annet hederstitlene   (1)T.H.O.M.A.S.   og    (2)T.R.O.P.P.S.J.E.F.
(1)Talentfulle, Hederlige, Orienterte, Mesterlige og Allvitende Speidergeneral

(2)Talentfulle, Raske, Ordentlige, Pålitelige, Praktiske Snartenkte Sjef for Juniorhakkespettenes Eventyrlystne Flokk

Ted skrev:

Kule greier! smile Jeg hadde håpet de skulle utgi en "Chronological Donald 2" wink . Vet noen sånn ca. hva prisen på denne vil komme på i Norge, eller hvortid den utgis? hmm

De sidste par waves har været billige på cd-wow, ca. 150,- dk og efter kort tid har de været nede i ca. 90,- dk.

De sender fragtfrit til hele verden og ingen told eller moms, da afsendland er indenfor eu.

Er der nogen der ved hvornår "Cronological Donald nr. 2" udkommer i Danmark?

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

Hej Hans

Mener du en R2 udgave ? Hvis du vil have de danske udgaver, fordi din DVD-afspiller ikke kan spille region 1, så prøv at kigge her:

http://www.videohelp.com/dvdhacks.php

mvh.
Mads

Mads Jensen

Fra Frasier:

10 Senest redigeret af Hans (2005-02-20 03:04:16)

Hej Madsj
     Jeg har en kodefri dvd-afspiller, men jeg ser at der på kassetten til "Cronological Donald (1) " står "2".
      -købte den i Fona da den udkom, og vil blot spørge om du eller andre ved hvornår "Cronological Donald nr. 2"  dvdén er til salg i danske butikker?

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

Hvad er Legendery Heroes?

Officiel blodhund for Grønspætterne!
Modtager af hæderstitlerne:
S.S.S. Stjerne Super Sniffer og
S.I.S. Sporhund I Særklasse