Sv: Don Rosa - Er det her svært og få fat i...?

UH, UH!
JEG ER INTERESSERET!

Det er en af de mere spændende forsider, altså en jeg i hvert fald ikke har set.

Don Rosa sell-out. Sorry :-(

Også her.

Citeret fra Hans:
M.E.D.L.E.M.:
       Meget Engageret Donaldist Ligegodt Et Mønster-medlem

Jeg vil osse gerne købe et eksemplar!...

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

Mig også !

Meg óg, meg óg! smile

Nu er jeg vist lidt sent inde i tråden, men jeg er også.

Jeg har lidt problemer med at finde hoved og hale i tråden. AC ligger inde med nogle blade fra  vores nordiske venner og det norske indeks er pt. udsolgt. Right?

There are 10 kinds of people: those who know about binary numbers and those who don't...

big_smile

57

Nej, vores norske søsterforening har sendt blade.
Grundet ændret email-adresse har min kollega hos svenskerne først lige fået min bestilling.

BB nr. 1/1991 (med Rosa-forside) koster 20,- pr. stk plus porto - det er Germund herfra forummet (og fra foreningen) som kan hjælpe os med dette blad.

Det norske indeks er pt. udsolgt - foreningen har 4. udgave til salg til 12,50 for medlemmer - men det er netop 4. udgave, og ikke 4, udgave, 2 oplag som er nyere.

58 Senest redigeret af sigvald (2007-01-31 21:04:37)

AC skrev:

Nej, vores norske søsterforening har sendt blade.
Grundet ændret email-adresse har min kollega hos svenskerne først lige fået min bestilling.

BB nr. 1/1991 (med Rosa-forside) koster 20,- pr. stk plus porto - det er Germund herfra forummet (og fra foreningen) som kan hjælpe os med dette blad.

Dersom du mener Bild & Bubbla så er jeg selvsagt interessert!!!

AC skrev:

Det norske indeks er pt. udsolgt - foreningen har 4. udgave til salg til 12,50 for medlemmer - men det er netop 4. udgave, og ikke 4, udgave, 2 oplag som er nyere.

Men du har da stadig trykkfilene som jeg laget i Word?

Personlig har jeg ingen problemer med et aldri så lite ekstra-opptrykk til interesserte DDF(r)-medlemmer. Men, snakk også med Geir for sikkerhets skyld - han er tross alt med-indeksør.

Og hvis ikke det har fremgået tydligt tidligere, så er jeg interesseret i alle disse blade som indlæget handler om, især Bild and Bubbla.

Ce soir.. en garde!

60

Så gik mailen igennem hos NAFS(K).
A.And, José, Rune, ANDERSINE, Stormogul, og Arpin, I har bestilt alle Rosa-numrene - og Mathias, jeg lader bare det NK 22 du skulle have haft gå med nedover. -
Jeg bestiller til jer - antallet er givet ud fra jer.

Anden, Solens Søn, Hans og Sigvald - er I interesserede i de svenske numre?
Mads, din bestilling kommer samtidigt deroppe fra.

Der er to alternativer -
1. Hvert medlem får et seperat brev med sine numre - det vil koste 120 svenske pr. mand - og 135 for Mads - altså 1095 Svenske for blade og porto
Hertil ville så komme en fælles overførsel til svenskerne - med overførselsgebyr

2. Greger (min kollega) sender alle blade samlet til mig, som så sender videre.
Så bliver prisen for alle 28 NK SEK 420 - Porto og pakke kostar SEK 320.
Total pris SEK 740, dvs 355 lavere end med separate brev. - Hertil kommer så danske porto udgifter samt bankgebyr for at overføre til Sverige.

Skal nok udregne priserne, men meld lige ud om I er med.

For mig at se er forskellen at det andet alternativ er billigst, men til gengæld giver det mere arbejde til dig. Så hvis du gider gøre dig selv det besvær, at det da klart at foretrække en billigere pris.

Ce soir.. en garde!

Jeg er ikke helt med. Jeg vil i hvert fald gerne vente til Sommermødet. Der er møl i pengepungen..

63

Arpin - mere arbejde til mig siger du? Jaah... mindst 8 kuverter der skal sendes - det er det rene VAND i forhold til hvert halve år når rappet skal sendes ud, så det skal du slet ikke tænke på.

A.And, så venter du bare med at få bladene til sommer, men bladene skal der jo betales for selvom du evt. undlader portoen i og med at jeg bare tager bladene med til St. Fuglede.

Jeg vil egentlig også godt vente med at få dem hvis det kan lade sig gøre... (???), men du skal selvfølgelig nok få overført pengene så snart som muligt.

Ce soir.. en garde!

AC: Jeg har hele tiden skulle have Bild & Buble, men vil egentlig osse godt have NAFS(K) bladene. DVS at jeg snupper HELE molevitten!...

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

66

OK - så er bestillingen oppe på 8 sæt + Mads' seperate muse-sæt.
Jeg sender bestillingen til Greger på søndag, så har I andre frist dertil.

67

Ja, så er fristen altså ikke længere - jeg sender en mail til greger senere i dag.

Er også med på den billige model... Og så kan du bare tage mine ting med d. 17 marts...

Aldeles Nævneværdig Dame med Elegant Rang af Super Intelligens og Nyttige Evner

*Fantastisk Og Rødhåret Mirakel og Absolut Nørdernes Dronning

Hej, AC.

Jeg har lige modtaget Donaldismen og Donaldisten 26. Jeg betalte for Donaldismen (til Sigvald) på mødet, men hvad med porto og det andet blad? Blev det til at du bestilte samlet hos Greger?

There are 10 kinds of people: those who know about binary numbers and those who don't...

big_smile

70

Vi aftaler lige en samlet overførsel for blade osv.

Ja, der er 7 sæt Rosa-forsider plus Mads' blade på vej - den 8. bestilling nåede ikke at komme med i denne omgang.

AC skrev:

Vi aftaler lige en samlet overførsel for blade osv.

Ja, der er 7 sæt Rosa-forsider plus Mads' blade på vej - den 8. bestilling nåede ikke at komme med i denne omgang.

Hvordan kan det henge sammen? Det ser da ut til at du hadde registrert 8 bestillinger innenfor fristen?

72

Det hænger sammen med at jeg ikke havde fået skrevet tilbage til Greger om den 8. bestilling inden han sendte bladene, sådan rent praktisk. Så er det altså alt sammen min skyld. (For så vidt, er det også min "skyld" at de 7 bestillinger samt Mads' muse-bestilling er gået igennem.) De ligger på posthuset nu. NAFS(K) er jo ikke lukket, så vi laver bare en ny bestillingsliste.

73

Tilbagekald alle berettiget forurettede reaktioner - Greger har - meget forudseende - sendt 8 pakker med Rosa-kurirer og en med Mus til Mads.
Jeg får i løbet af weekende udregnet en pris for hvad en pakke skal koste - altså inkl. betaling for bladene, portoen fra Sverige til DK samt bankgebyr for betaling i modsat retning. Alt efter om man så vel have bladene sendt kommer den porto oveni.

Venter med at få dem til mødet.

75

Svenske kurirer er som sagt modtaget.
Portoen videre bliver 27 kroner (sendt som maxibrev, de vejer under 500 gram)

De 9 der har bestilt betaler naturligvis deres blade, deres procentdel af portoen fra Sverige til Danmark samt en 9. del af gebyret.

Det er 104 for Mads for 4 blade - + evt. porto 27
Og det bliver 85,50 for I andre + evt. porto 27.
Mathias du kan trække 22 fra det beløb - og altså betale 63,50 for dine to blade og din del af gebyret - for så vidt jeg forstod skulle du ikke have nr 22.

Indbetales hurtigst muligt på 7730 - 1089635

Sigvald, skal jeg foreløbig lægge ud for dig?