Tråd: Region Jylland - Møde!

Alle er velkomne uanset hvilken del af jylland (eller resten af DK) de er fra!

Mødet bliver d. 17. marts! Tidligt ude, men så er der en chance for at det bliver skrevet i kalenderen i god tid!
Jeg forventer at mødet varer en dag (vi kan snakke mere detaljer når vi kommer tættere på). Hvis folk kommer længere væk fra, har jeg mulighed for at have folk sovende!

Adressen er : Bakken 59, st , 8382 Hinnerup!

Jeg skriver igen når vi kommer tættere på!

VH Laila

Aldeles Nævneværdig Dame med Elegant Rang af Super Intelligens og Nyttige Evner

*Fantastisk Og Rødhåret Mirakel og Absolut Nørdernes Dronning

Sv: Region Jylland - Møde!

Ok lyder godt!
Skal lige finde ud af om man kan komme men lyder godt..
smile:)

‘‘Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja! Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!‘‘
copyright© Monty Python

Super initiativ! Jeg vil i hvert gøre hvad jeg kan for at komme med til det møde...

Me too

My precious gold.

Også her, opdager at jeg ikke har fået skrevet det.
Hvis der i den forbindelse er nogen der vil gøre et indhug i foreningens samling af dubletter (særligt fra 70'erne) så siger I lige til, så tager jeg dem med.

Tror også jeg vil kunne i denne weekend. Kunne være hyggeligt.

Citeret fra Hans:
M.E.D.L.E.M.:
       Meget Engageret Donaldist Ligegodt Et Mønster-medlem

det ser ok ud jeg vil da godt være med til at fejre Nora smile

jeps jeg var der

Fylder hun år den dag?

hun har fødselsdag den dag ifølge kalenderen der var med anders and

jeps jeg var der

Ok. Hvorfor viser de enlig kun Onkel Joakims fødselsdag som andre fødselsdage?

My precious gold.

Der er jo også andre i jylland der er velkommen til at byde ind med datoer! Jo flere dage jo større chance for at se flere forskellige...

Forresten! Vi er kun knapt 90 indlæg fra indlæg nr 20.000!!!

Jeg vil godt kigge forbi den 17. dèr....
hvis ikke det skræmmer nogen andre fra at deltage.

13

Når først vi har set hvor stor interessen er (om der ville være plads i min lejlighed) så vil jeg godt driste mig til at være vært for et lille regionsmøde - i Aalborg. det ville nok blive i maj eller sådan.
Men jeg har i hvert fald krydset i kalenderen udfor den 17. marts. Og i det Supermule ikke er nær så farlig som han ser ud til skræmmer det ikke mig væk wink

14

Er det mon ved at være tid til sådan at vejre stemningen mht. dette møde - hvor mange bliver vi?
Her! Jeg vil med!

Okay så én indtil videre!

Jeg planlægger bare at slå døren op kl. 12 og så dukker folk bare op når de vil! Jeg skal ikke noget ellers så mødet varer til det slutter. Jeg giver lidt kage og noget kaffe/te men bliver folk til aftensmad må vi finde ud af noget med pizzaer eller lign. Er der nogen der vil blive og sove kan dette godt lade sig gøre.
Er der nogen spørgsmål kan i få fat i mig på mail eller tlf 26 99 55 33...

Én? Vi er da en del flere der tidligere i denne tråd har tilkendegivet at vi dukker på smile

Glæder mig til at se jer, og ser frem til en hyggelig dag!

Jep men kun regnede med... Der kunne jo være kommet noget imellem inden!
Men indtil videre har jeg fået fire sikre tilmeldinger og yderligere tre mulige...

Jeg kan desværre ikke komme med alligevel

My precious gold.

19

Det skal nok blive hyggeligt. Nogen der skal have noget med fra arkivet - udover den artikel i 3 dele (om Don Rosa, fra Comics Journal tidligt i 90érne) jeg har lovet dig, ANDERSINE.

Er ikke helt sikker på om jeg kan komme den dag. Kommer an på om jeg kan få byttet min vagt væk på arbejdet, og hvordan det ser ud med afleveringer på det tidspunkt. Giver besked senere.

Citeret fra Hans:
M.E.D.L.E.M.:
       Meget Engageret Donaldist Ligegodt Et Mønster-medlem

AC, dersom du ikke selv får tid før den 17. mars vil det være fint om du kunne ta med din svenske HOF 16 (Don Rosa 4) bok til regionsmøtet slik at Thomas kan benytte anledningen til å indeksere den. Mange vil nok sette svært stor pris på å få dette gjort.

22 Senest redigeret af AC (2007-03-12 11:50:38)

Okay, vi bliver:
ANDERSINE
JAlbertsen
AC
DJT
Supermule
Jens

anden - har du fundet ud af om du kan komme - Mathias Bøgh og M.c.d.u.c.k har jo i mellemtiden fundet ud af at det ikke passede ind.

AC skrev:

Okay, vi bliver:
ANDERSINE
JAlbertsen
AC
DJT
Supermule
Jens

anden - har du fundet ud af om du kan komme - Mathias Bøgh og M.c.d.u.c.k har jo i mellemtiden fundet ud af at det ikke passede ind.

Hvorfor får/vil ikke Thomas være med? Han hører da også til på Jylland?

Sigvald, det er da vel fuldstændigt op til den enkelte om han kommer eller ej. Lad os ikke begynde at afkræve forklaring af folk der ikke kan komme.

25

Det står en hver FRA (ikke på...) Jylland og resten af foreningens områder frit for at være med på et regionsmøde - men man tilmelder sig selv. Fol der bor *på* Norge skulle også være velkomne hvis de har lyst smile