Sv: Region Jylland - Møde!

AC skrev:

Det står en hver FRA (ikke på...) Jylland og resten af foreningens områder frit for at være med på et regionsmøde - men man tilmelder sig selv. Fol der bor *på* Norge skulle også være velkomne hvis de har lyst smile

Når man taler om geografi taler man da om at men er i Danmark men på Sjælland eller på Fyn eller på Jylland, ikke?

27 Senest redigeret af Hans (2007-03-13 02:56:04)

Sigvald, det hedder "i Jylland"! - ligesom "i Danmark". Jeg forstår hvis du er forvirret...
"Jeg var på Sjælland i Danmark"...:)

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

Illum skulle vist også dukke op! Så vi bliver da nogel stykker! Glæder mig til at se alle!

Aldeles Nævneværdig Dame med Elegant Rang af Super Intelligens og Nyttige Evner

*Fantastisk Og Rødhåret Mirakel og Absolut Nørdernes Dronning

29

Kunne vi evt. overveje at rundsende en mail med kørselsvejledning til de tilmeldte?

Et godt råd til bilister: lad være med at tage afkørsel 44 og køre ned til Hinnerup. Tag afkørsel 46 - det er mere direkte - og afkørsel 45 er tilsyneladende blevet væk??)
Afk. 44 og til Hinenrup er ganske vist en køn tur med en masse landlige krinkelveje, men den er min sæl ikke særlig hurtig hvis man har lovet at komme til et bestemt tidspunkt smile

´Hvis man tager motorvejen er det klart det nemmeste at tage afkørslen der hedder århus N/hinnerup... Og så kører man bare mod Hinnerup... Det er lige ud hele vejen... Når i kommer til en rundkørsel der ligger lige på den anden side af en jernbanebro tager i vej nr 2, kører igennem skoven (og ja jeg ved der kommer et skilt der siger at i kører ud af hinnerup... ignorer det!) og så er det første vej på højre hånd efter skoven... så kører i lige ud og anden vej på venstre hånd hedder bakken og så kører i til parkeringspladsen længst væk og så er i der!! ( Går det galt så bare ring til mig... 26 99 55 33)

Jeps glæder mig til at se jer alle i morgen!

‘‘Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja! Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!‘‘
copyright© Monty Python

Tak til jer alle for et super godt møde i går!

Jeg håber at jyderne kan nå endnu et møde inden sommer :-)

33 Senest redigeret af AC (2007-03-18 09:46:13)

Ja, også tak herfra for et hyggeligt møde. De første ankom 10 i 12 og de sidste gik lidt over 21 så det var jo et langt møde med en masse snak smile

Hvis den 2. lørdag i maj passer folk, lægger jeg gerne lejlighed til et møde heroppe i det nordjyske. Jeg forestiller mig at vi evt. kunne mødes på banegården og derfra så gå en tur rundt til de aalborgensiske antikvariater - og derefter med valgfrit transportmiddel hjem til min lejlighed. Her befinder en del af min samling sig, og der skulle være plads nok til den mængde som vi var i går. Det står folk frit for hvornår de tager hjem - jeg kan se at der er Eurovisions-finale den aften - så hvis dette er interessant bør man afpasse tiden med det smile

Ja, så sætter jeg i hvert fald et stort kryds i kalenderen 12. maj! big_smile

Ja,tak for et hyggeligt møde!
tongue

‘‘Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja! Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!‘‘
copyright© Monty Python

Hej AC.

Skal prøve at få fri d. 2 maj, og komme forud for mine lektier, så jeg kan komme med. Er heldigvis i dag blevet færdig med håndbolden, så dette presser ikke længere på i mine weekender. Du får besked!

Citeret fra Hans:
M.E.D.L.E.M.:
       Meget Engageret Donaldist Ligegodt Et Mønster-medlem

Mathias Bøgh skrev:

Skal prøve at få fri d. 2 maj

Du mener vel 12. maj?

Mathias skrev:

Er heldigvis i dag blevet færdig med håndbolden, så dette presser ikke længere på i mine weekender.

Hvordan bliver man færdig med håndbold?

There are 10 kinds of people: those who know about binary numbers and those who don't...

big_smile

jose carioca skrev:
Mathias skrev:

Er heldigvis i dag blevet færdig med håndbolden, så dette presser ikke længere på i mine weekender.

Hvordan bliver man færdig med håndbold?

Den dag man får sunde interesser...:D

40

Er der stemning for den 12. maj? For så må vi hellere få lavet en særligt tråd om det hvor man kan melde sig til - og som nævnt før - alle der har tid og lyst er velkomne - man behøver ikke bo på (i!) Jylland. - Møderne bliver blot mere når de holdes i en almindelig weekend og som regionalmøde - fordi færre har tid - men så længe en stor håndufld har tid bliver det rigtig hyggeligt - det har vi lige bevist.
Det ville nok også være en idé at tilføje datoen under kommende datoer på forsiden - hvor rappets deadline og sommermødet allerede står.

Hov, ja 12 maj, mig der havde læst det som d. 2 maj.
Og jeg er ganske enkelt blevet færdig med håndbold i går, da sæsonens sidste kamp blev spillet der. Så begynder jeg efter sommer igen. Så helt færdig er jeg dog ikke endnu, der går nok nogle år.

Citeret fra Hans:
M.E.D.L.E.M.:
       Meget Engageret Donaldist Ligegodt Et Mønster-medlem

Jeg er i hvert fald med d. 12!
Og tak for et rigtigt hyggeligt møde herfra også! Det var jo hyggeligt at have så mange på besøg!

ole damgaard skrev:

Ved i hvad! Jeg vil gerne afholde et regionsmøde i en passende tid efter sommermødet, hvis der skulle være nogen der gider at komme og sige hej-hej eller noget.
Det nøjagtige tidspunkt vil blive annonceret senere.

På forsiden kan jeg se at datoen for regionalmødet er blevet fastsat:

06 okt 2007:
Regionsmøde Jylland (3), 7850 Stoholm

Det er hermed noteret i kalenderen!

44

Jeps - jeg tager også imod Oles invitation - glæder mig! (Nu bor du vel hvor du plejer, Ole?)

Stoholm? - Det var der Carl Barks & Co. blev trykt! Et meget passende sted at mødes...:)

Hans skrev:

Stoholm? - Det var der Carl Barks & Co. blev trykt! Et meget passende sted at mødes...:)

Ole fortalte at han kendte trykkeren, der havde lavet nogen numre af Carl Barks & Co. Måske kan Ole bedre fortælle historien ?

Mads Jensen

Fra Frasier:
Niles: "I have to go, I'm conducting a seminar in multiple personality disorders, and it takes me forever to fill out the nametags."

Hey hvad er det for en flok sjællændere der forsøger at afspore diskussionen herinde! Det her er et jysk regionalmøde

I er off-topic og I ved det godt...

wink

madsj skrev:
Hans skrev:

Ole fortalte at han kendte trykkeren, der havde lavet nogen numre af Carl Barks & Co. Måske kan Ole bedre fortælle historien ?

DEN historie vil jeg meget gerne høre! - Ole, hvor er du? smile

JAlbertsen: Off-topic? - Ja, det ved vi da godt...hø-hø...;)

Hvorfor bor jeg ikke i Jylland.. sad

Don Rosa sell-out. Sorry :-(

A. And skrev:

Hvorfor bor jeg ikke i Jylland.. sad

Du kan lave dit eget personlige 'Fyn-møde' med een person - dig selv.
(Jeg ved ikke, om der er andre aktive DDF(R)medlemmer, der bor paa Fyn.)

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"