Sv: Region Jylland - Møde!

Solens Søn skrev:
A. And skrev:

Hvorfor bor jeg ikke i Jylland.. sad

Du kan lave dit eget personlige 'Fyn-møde' med een person - dig selv.
(Jeg ved ikke, om der er andre aktive DDF(R)medlemmer, der bor paa Fyn.)

Søren/Soren gør...

Don Rosa sell-out. Sorry :-(

Saa er I to big_smile

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

og jeg gør også wink

Men synes det er lidt mærkeligt at lave en regionsopdeling når hele foreningen er under 200 medlemmer. Kunne da være lækkert hvis regionsmøder kunne afskaffes og man så bare inviterede til hygligt komsammen efter det officielle møde wink

Giv mig 80'ernes tegneserier tilbage eller følg mig på twitter: https://twitter.com/nishansen

54 Senest redigeret af A. And (2007-08-04 16:10:58)

Jeg tror du har misforstået noget der, Mogwai.
Alle kan komme til regionsmøderne, det hedder det bare fordi det ikke er et 'officielt' møde.

Eller er det mig der tager fejl?

Og foreningen er på 215 eller 217, såvidt jeg er orinteret, så det er noget over 200!! (:

Jeg inviterer - og alle er hjertens velkomne, hvad enten de er vendelboer, fynboer, marsboere eller bare hedder Bo.
Aner ikke hvad der skal ske, men vi finder nok på noget halløj.

Jeg bor mellem Skive og Stoholm, på adressen Tastumvej 48, 7850 Stoholm. Kom glad!

(Arrangementssiden er opdateret)

*weee* så har jeg bare misforstået det hele big_smile

Giv mig 80'ernes tegneserier tilbage eller følg mig på twitter: https://twitter.com/nishansen

57

Der er flere andre medlemmer der bor på Fyn, men jeg tror I misforstår konceptet for regionsmøder lidt - der står intet sted at man ikke er velkommen til et regionsmøde bare fordi man bor en anden region - der er nok bare alt andet lige flere fra selve regionen der kommer end dem udefra.

58 Senest redigeret af Solens Søn (2007-10-03 13:06:15)

A. And skrev:

Og foreningen er på 215 eller 217, såvidt jeg er orinteret, så det er noget over 200!! (:

Selvom Mogwai har misforstaaet det, saa tror jeg han mener under 200 aktive medlemmer. Husk, at antallet af medlemmer ikke er det samme som det højeste nr. medlem. Saa vi er under 200 medlemmer. - men over 200 som har vaeret medlem.

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

Åh ja...

60

Der er 220 medlemsnumre og ca.170 aktive medlemmer.
Regionsmøderne har intet at gøre med at lave en regionsopdeling. De er en mulighed for at holde nogle lidt mindre møder end sommer- og vintermødet hvor man i en mindre formel atmosfære kan mødes med hinanden. Det var en ting vi blev enige om på generalforsamlingen at man kunne prøve, og indtil videre har vi haft to udmærkede regionsmøder - inden de er "evalueret" på den kommende general synes jeg ikke regionsmøderne skal afskaffes, for stemningen for dem har kun været positiv.
Jeg tror som sagt møderne er blevet lidt misforståede - de er åbne for alle, er mindre end de to store årlige møder (Hvoraf kun det ene indeholder det officielle punkt generalforsamling). For min del minder regionsmøderne lidt om de første møder i foreningen, hvor vi var 8-10 medlemmer (ud af 40) - i dag er vi jo 25-30 stykker ud af 170 - begge dele har sine fordele og ulemper.

Øvser kan desværre ikke komme denne gang... Mand hvor har jeg altid bare travlt!

Aldeles Nævneværdig Dame med Elegant Rang af Super Intelligens og Nyttige Evner

*Fantastisk Og Rødhåret Mirakel og Absolut Nørdernes Dronning

Måske man bare skulle kalde det "hyggemøder" eller lignende i stedet? :-)

There is the theory of the mobius, a twist in the fabric of space where time becomes a loop.

Tråden her var røget langt ned efterhånden, så jeg vil da lige genoplive den og bekræfte min tilmelding til regionalmødet på lørdag.

Herre-sejt.

Dem der har lyst dukker bare op en gang når det passer dem.

ole damgaard skrev:

Dem der har lyst dukker bare op en gang når det passer dem.

Ingen vejledende starttid? ...regn med at blive vækket kl. 6 om morgenen ;-)

66

Hvornår er der morgenkaffe? Glæder mig til et hyggeligt hyggemøde.

Æhh.. jamen vi kan da sige klokken ti.

Men man må selvfølgelig gerne dukke op senere. Hvis der er nogen der skal hentes ved bus eller tog må de lige ringe og sige det.

ole damgaard skrev:

Men man må selvfølgelig gerne dukke op senere. Hvis der er nogen der skal hentes ved bus eller tog må de lige ringe og sige det.

Hvis det er muligt vil jeg da gerne hentes ved toget kl. 10:43 smile

69

Hvilket tog - for jeg kan gerne agere tog-afhenter smile

JAlbertsen skrev:

Hvis det er muligt vil jeg da gerne hentes ved toget kl. 10:43 smile

AC skrev:

Hvilket tog - for jeg kan gerne agere tog-afhenter smile

Æh... det der ankommer 10:43 wink

Ja sgu da - men hvaffen banegård?

Der stod "Lokation: Stoholm" på forsiden så der dukker jeg op med toget.

Mange tak for tilbuddet om afhentning.

73

Ole bor også kun 3 km fra Stoholm så jeg henter bare inden vi så kommer - sådan ca. kl. 10 i elve eller så.
Vi ses!

Er det for sent at melde sig til?!

‘‘Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja! Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!‘‘
copyright© Monty Python

75

Desværre ja, beklager. Mødet var næsten forbi da du skrev ovenfor. Vi må arbejde frem imod endnu et møde - med tre vellykkede møder bag os er det i hvert fald oplagt!

Tak i øvrigt for et godt møde til både værten, Jesper, Johannes, Søren og Mogens!