Sv: Region Jylland - Møde!

Så er jeg hjemme igen efter et særdeles hyggeligt møde!

Fint fremmøde, og hyggeligt at se både nye og gamle ansigter fra foreningen.

Hjælp! Der var sådan nogen mærkelige (men også rare) mennesker i mit hus i går.

Fjong at folk gad komme og sige hej.

Ja sjovt nok lige at vende blåfrakker, tintin, Paul Murry, Rob Klein, Egmont, Turell, Sjöwall/& Wahlöö, og så lige vores fotosafari til Göteborg, Don and so on !!!! Strips, Nørdnyt, Don på tysk, Barks i forskellige formater; index´on line. Nordiske Quiz i Århus tegneserieloge på onsdag. Og basser og rundstykker osv og endnu engang. Tak for invitationen. Håber vi holdt os nogenlunde til emnet. Hvad det så end var! Der var ihvertfald noget med Pluto med en sugekop bagi og Raptus der kunne optræde i sporløs! Ses en anden gang...så må vi ta´tråden op!

AC skrev:

Desværre ja, beklager. Mødet var næsten forbi da du skrev ovenfor. Vi må arbejde frem imod endnu et møde - med tre vellykkede møder bag os er det i hvert fald oplagt!

Tak i øvrigt for et godt møde til både værten, Jesper, Johannes, Søren og Mogens!

Dammit!
big_smile

‘‘Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja! Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!‘‘
copyright© Monty Python

Det overrasker mig lidt at du har kunnet overse det lige indtil mødet var overstået... det har stået på forsiden længe, og der har da været en del snak i tråden her.

Men du må sørge for at komme med næste gang så!

Kryds i kalenderen: regionsmøde hos lille Ole lørdag den 20. marts. Det bliver nok nørdet.

JYLLAND !! smile Jeg kommer smile smile smile  ( Undskyld alle mine smileys, men jeg er super glad )

16 årig dreng med mange forskellige interesser :-)

83

Dejligt! Lad os fortsætte traditionen med hyggelige regionsmøder - de lå lidt i dvale i foråret 2009 men vendte stærkt tilbage med mødet hos Laila her i efteråret - glæder mig - og glæder mig til stormødet her i weekenden smile

Jeg kommer, kryds sat i kalenderen!

Aldeles Nævneværdig Dame med Elegant Rang af Super Intelligens og Nyttige Evner

*Fantastisk Og Rødhåret Mirakel og Absolut Nørdernes Dronning

85

Soer, Andersine, Ole og jeg - hvem kommer ellers med til regionsmødet hos Ole på lørdag? Vil DU med?

Ja for dælen, det er vist noget for mig.

Hvor ligger det?

‘‘Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja! Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!‘‘
copyright© Monty Python

Adressen er Tastumvej 48, 7850 Stoholm J.

Man dukker bare op ved ettiden. Hvis man kommer før, er det også fint-fint, men så kan man lige sikre sig at jeg er hjemme ved at sende en sms eller ringe. Mit tlf-nr. er 613 91 555. Jeg har ikke en smeggin' ide om hvad der skal foregå, men vi plejer jo at finde på noget sjov.

Må desv. melde fra igen (jeg skal til begravelse).

90

Åh det var dog en trist afbudsgrund...

Vi ses, I andre.

Hov, der var nogen fjollegøjsere på besøg i dag. Fornøjeligt.

Ville gerne have været med, men skulle på arbejde i helvede (også kendt som Bilka).
Håber i hyggede jer..:)

Ville det være for meget at bede om et referat, eller måske blot en gæsteliste?

Alt hvad der står over denne linje er en aprilsnar!

94

Nej - Vi var: værten (Ole), Jens, Laila, Jesper Ilum og mig selv.
Snakken gik om meget forskelligt - inkl. samlinger, Komiks.dk, skovfolk, huse og så f. eks. en sjov ting som jesper havde taget med, ansporet af mit spørgsmål i sidste nummer af Matroshuen - nemlig en en gammel blå mappe med adskillige tætskrevne ark i 5*9 mm ternet papri med nydelig skråskrift - en liste over den unge Jespers samling af tegneserier - både Disney og mange andre serier. Den var sjov at bladre i. Jesper kunne fortælle at kun AA-delen stadig er ret opdateret.

Det mindede mig meget om mine egne håndskrevne lister over blade fra 90-91 eller computerlisten jeg fandt engang over blade fra fra 1960 og frem i min samling - hvor jeg havde indekseret forsidefigurer, titelfigurer og medvirkende - en gang nørd altid nørd! I dag er der nok næppe så mange af jer der brug håndskrevne lister - men hvilke lister bruger i så - særligt når I er i marken - men også hjemme ved samlingen.
Er det hele i jeres hjerne - hvor gammel eller ny den så er?

Vi så også "Bamse På Planeten".

Og det var allersidste gang der blev afholdt DDF(R)-møde på den adresse.

Var der nogen der tog billeder? Hvis der var, så vil jeg gerne lægge en mødeberetning op på hjemmesiden.

96

Det er rigtigt ja - eminent!

Jeg har lynende travlt, men jeg ta'r det med ro... - jeg tog lidt billeder - skal lige få dem ud af kameraet en af dagene - når jeg er i lejligheden igen.

Tillykke med den nye bolig :-)

Jeg har en stor dynge blade, fra i dag og tilbage til 1950-erne, der skal sorteres og lægges i orden. Jeg tænkte på om der er nogen af de sædvanlige mistænkte der kunne tænke sig at være med til det. Evt. dubletter der måtte blive tilovers, fordeles blandt de fremmødte hjælpere.

Vi kan godt kalde det et regionsmøde. Jeg forestiller mig datoen 29. august, men er åben for andre forslag.

Jeg er desværre optaget d. 29, men kunne ellers godt overtales...

Håber at I andre vil få hygget jer smile

Aldeles Nævneværdig Dame med Elegant Rang af Super Intelligens og Nyttige Evner

*Fantastisk Og Rødhåret Mirakel og Absolut Nørdernes Dronning

99

Indtil videre er datoen reserveret smile

Vi sorterer blade på søndag. Interesserede kan kigge forbi. Men man bliver altså sat i arbejde.

Adressen kan ses her.