Tråd: Lige et billede eller to til..

Jeg mangler et billede af Francis Drake og et billede af Clinton Blisand udover det fra stamtræet, hvis der er et.

På forhånd tak!

Don Rosa sell-out. Sorry :-(

Sv: Lige et billede eller to til..

Jeg kan se hva jeg kan få gjort.... Pc'en er ikke helt i "form" for tiden, så det hender at den skrur seg av...

Drake er med i Kong Joakim-særhæftet, og Det forsvundne bibliotek-hæftet.

4 Senest redigeret af anden (2007-01-02 19:03:08)

http://img70.imageshack.us/img70/2/clintonpm8.jpg

‘‘Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja! Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!‘‘
copyright© Monty Python

Den linken funker ikke.
http://img464.imageshack.us/img464/2536/clintongf4.jpg er siden du prøver å linke til.

Jeps tak!:)

‘‘Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja! Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!‘‘
copyright© Monty Python

Francis Drake er også i HEDL kapitel 12.

Ce soir.. en garde!

Den ene dag er du Rosa kompletist, den næste mangler du scans af stort set alt... A. And, du overrasker mig!

Det er fordi jeg er hjemme ved min mor, og ikke har noget som helst der har noget som helst at gøre med Rosa, botrset fra computeren.
Tak for linket, men jeg tænkte om der var et andet billede, end lige netop det.. (?)PS. Der kommer ikke en tegning op idag.. Jeg er ikke så tilfreds med den.. Og det tager tid at tegne de hoveder. (Selvom de senere bliver erstattet af Rosa..)

Hovederne behøver du jo som sagt ikke tegne... det rosa bidrager med er vel nogle portrætter der slet ikke er en del af din illustration.

Har du tegnet skitser af statuen og pengetanken sådan som sigvald snakkede om? Ser det fornuftigt ud?

Hvis du er online 10 min. endnu, så kan du se hvad jeg er nået frem til, men jeg er som sagt ikke ret tilfreds med det..

Jeh kan desværre ikke alligevel.. Kan ikke bruge scanneren før imorgen.. :C

Men, jeg skal vel tegne tegningen, så den er tilpasset til hovederne?

14 Senest redigeret af JAlbertsen (2007-01-02 21:35:17)

Det kan jeg ikke forestille mig skulle være nødvendigt. Din tegning af statuen og pengetanken kunne jo fx være midt på siden, med hovederne placeret i hjørnerne.

Det kunne være... Nu må vi se. Det er jo stadig på idé plan..

Hvad havde du regnet med? At du skulle tegne ænderne i fuld figur, og så skulle rosas ansigter klistres på?

Det ville da komme til at se lidt tosset ud... og jeg tvivler meget på at Rosa ville gå med til det!

JAlbertsen skrev:

Hvad havde du regnet med? At du skulle tegne ænderne i fuld figur, og så skulle rosas ansigter klistres på?

Det ville da komme til at se lidt tosset ud... og jeg tvivler meget på at Rosa ville gå med til det!

Det er en joke, ikke? Hvad udleder du det der fis af?

Du skrev at tegningen skulle tilpasses hovederne... og jeg spekulerer på hvad du mener.

Fik nu også den forkerte opfattelse af dit indlæg. Men er ganske sikker på at du vil finde en god løsning til at kombinere de ting du vil fremhæve og Rosas hoveder.

There are 10 kinds of people: those who know about binary numbers and those who don't...

big_smile

20 Senest redigeret af M.c.d.u.c.k (2007-01-03 09:51:07)

http://www.don-mcduck.de/bilder/charaktere/drake_sir_francis.jpg
Sir Francis Drake. smile

My precious gold.

Man kunne egentlig også lave en collage med billeder fra Rosas serier (dem der er relevante naturligvis).

Ce soir.. en garde!