Tråd: Mit nuværende foreslag til forsiden af "Andebys historie"!

Enjoy! xD

http://i17.tinypic.com/2guw8pi.jpg

Jeg er især glad for placeringen af boblerne/cirklerne.
Og jeg synes det har en rigtig god virkning med skyerne!

BEMÆRK!: Dette er kun en skitse!

Don Rosa sell-out. Sorry :-(

Sv: Mit nuværende foreslag til forsiden af "Andebys historie"!

Klik på "Opdater", hvis du ikke kan se billedet!

Den ser fin ud!:)
Det skal nok blive godt!

‘‘Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja! Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!‘‘
copyright© Monty Python

Jeg er målløs! Utrolig fin tegning!
Og i boblene skulle du ha ansikter? hmm

Stormogulen skrev:

Og i boblene skulle du ha ansikter? hmm

Jeps!

De ting du har tegnet ser da fine ud, men er Bilbremsebakken og statuen ikke blevet noget højere end normalt, når de rager helt op i skyerne?  Det er egentligt lidt synd at man ikke kan se mere af byen...

Jeg kan sagtens tegne mere af byen!
Og nu hvor jeg lige kigger en ekstra gang på tegningen, så er den store sky helt skæv! Det må jeg hellere få rettet!

8 Senest redigeret af benadikt (2007-01-03 13:55:08)

Fin tegning.
Husk at det hedder Andebys historie uden apostrof!

http://i16.tinypic.com/47majps.jpg
Dette var min første tanke, dog synes jeg det ser fjollet ud nu..

BEMÆRK!: billedet er skævt. Det er en skitse!

Nope, alt hvad jeg ser er en lille hvid firkant (kunne jo godt være pengetanken), med et rødt kryds på... aha måske er det et skattekort over én bestemt skat (som også kunne være pengetanken). Arrreee meget, meget udspekuleret. smile

Ce soir.. en garde!

11 Senest redigeret af Stormogulen (2007-01-03 15:59:32)

Arpin Lusene skrev:

Nope, alt hvad jeg ser er en lille hvid firkant (kunne jo godt være pengetanken), med et rødt kryds på... aha måske er det et skattekort over én bestemt skat (som også kunne være pengetanken). Arrreee meget, meget udspekuleret. smile

Og så har han ikke gitt kartet til meg?! Noe så uretferdig! Det eneste jeg ser er en skisse med to store bokhyller, noen ender, en statue og en pengebinge! smile

Tryk på Opdater! Det har jeg skrevet!

Stormogulen skrev:
Arpin Lusene skrev:

Og så har han ikke gitt kartet til meg?! Noe så uretferdig! Det eneste jeg ser er en skisse med to store bokhyller, noen ender, en statue og en pengebinge! smile

Jeg kan heller ikke se nogen hvid firkant med et rødt kryds!
Jeg kan også kun se hvad Stormogulen ser i denne tråd!!:):)
PS:Jeg har trykket opdater!!:):)

‘‘Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja! Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!‘‘
copyright© Monty Python

de er jo sidsyg flotte de tegninger!!!!!!!!!!!!!!!!
hvor lang tid har du øvet dig?

Amerika... landet, hvor selv en tosse kan blive rig.

Anders and ekstra 2007 nr.1 søges!!KOM NU

Hvordan tegner du sådan

My precious gold.

16 Senest redigeret af madsj (2007-01-03 19:15:41)

Hej Peter,

Du har talent for at lave illustrationer. som sådan er det fint, men vil da håbe, at det kun er skitser, der skal inkes, før de udgives, da de ser ud til at fortjene det! Ideerne til illustrationerne er der ihvertfald, så fortsæt bare det gode arbejde.

Mads Jensen

Fra Frasier:
Niles: "I have to go, I'm conducting a seminar in multiple personality disorders, and it takes me forever to fill out the nametags."

Jeg tror Lusene talte om det lille billede som kommer når man ikke kan se et billede/fil eller understøtter det. big_smile Jeg synes den var sjov.

Til Peter: Great!
Som sagt før ville jeg også gerne se mere til Andeby på det første billede. Men så vidt jeg kan se, har du bare tegnet det som du synes det så pænt ud, ikke som om bygningerne stak op over skyerne. Det kunne jeg forestille mig du har gjort, og i så fald er det virkelig godt.
Hvis du vælger at lave flere bygninger, så husk at vælge bygninger som oftest bliver brugt, som er kendte, og som passer ind i tegninger. De skal selvfølgelig være fra Barks/Rosa historier.

Mht. det nederste billede synes jeg faktisk der er en rigtig god ide, du har fået der. Læg mærke til at pengetanken er blevet lidt flad wink.

Rigtig gode ideer til begge skitser. Keep it up. Godt du viser det herinde, så har vi andre noget at tage os til at kigge på.

There are 10 kinds of people: those who know about binary numbers and those who don't...

big_smile

Til det med bygningerne, havde jeg forestillet mig (i de år der nu har været tale om Andebys Historie som bog), at man så boblerne øverst, som du allerede har tegnet dem. Nederst så man en form for en tidslinie, hvor der til venstre var bygninger (måske bare andebyfortet) fra århundreder siden, og jo længere vi bevæger os til højre bliver bygningerne nyere (f.eks. Pengetanken eller noget).
Altså bygningerne skal være under boblerne, så bygningerne og folkene ovenover hører til den tid, de var i.
Ved ikke om jeg er lidt uklar... Bare sig til.

Citeret fra Hans:
M.E.D.L.E.M.:
       Meget Engageret Donaldist Ligegodt Et Mønster-medlem

jose carioca skrev:

Jeg tror Lusene talte om det lille billede som kommer når man ikke kan se et billede/fil eller understøtter det. big_smile Jeg synes den var sjov.

Du har helt ret Jose, jeg syntes også selv den var sjov.

Ce soir.. en garde!

Nu syntes jeg også den er sjov.:D

copyright© Monty Python

Ret god ide, Mathias. Det skal være en lige tidslinje. Ikke sådan nogle runde nogen som Rosa laver. (Se hyldesttegning # 1 til Joakim 60 år. big_smile )

Eller måske et tidskompas. Jeg har altid ønsket mig at se et tidskompas. wink

There are 10 kinds of people: those who know about binary numbers and those who don't...

big_smile

Mathias Bøgh skrev:

Til det med bygningerne, havde jeg forestillet mig (i de år der nu har været tale om Andebys Historie som bog), at man så boblerne øverst, som du allerede har tegnet dem. Nederst så man en form for en tidslinie, hvor der til venstre var bygninger (måske bare andebyfortet) fra århundreder siden, og jo længere vi bevæger os til højre bliver bygningerne nyere (f.eks. Pengetanken eller noget).
Altså bygningerne skal være under boblerne, så bygningerne og folkene ovenover hører til den tid, de var i.
Ved ikke om jeg er lidt uklar... Bare sig til.

Det kan jeg sagtend lave, tror jeg.
Men jeg er ikke selv den store researcher, så hvis du kunne nævne tidspunkt/år og hvilken illustration der (kunne) passe(r) til.

Boble 1: Sir Francis Drake - under ham en tom egn
Boble 2: Kornelius Blisand - Andebyfortet (og måske andre gamle bygninger)
Boble 3: Joakim  Von And (ved ikke lige om I  har forestillet jer andet her) - Pengetanken samt statuen af Kornelius Blisand
(kun et forslag)

Hvor mange bobler havde i forstillet jer? Måske kunne der være bobler udover disse, som så kunne være imellem overnævnte bobler, så det passer i tidsperioden (altså alt det gamle/begyndelsen er til venstre og jo længere vi bevæger os mod højre bliver figurerne og selve Andeby nyere og nyere).

Citeret fra Hans:
M.E.D.L.E.M.:

Jeg havde på en måde forestillet mig, at man så Andeby fra en vinkel hele tiden. Så kunne det være sjovt at se hvordan den udviklede sig. Så ville det være lettere at sammenligne. Så ville en dygtig tegner selvfølgelig proppe et par fugle ind, som gik igen på hver billede big_smile

big_smile

jose carioca skrev:

Jeg havde på en måde forestillet mig, at man så Andeby fra en vinkel hele tiden. Så kunne det være sjovt at se hvordan den udviklede sig. Så ville det være lettere at sammenligne. Så ville en dygtig tegner selvfølgelig proppe et par fugle ind, som gik igen på hver billede big_smile

Også sådan jeg havde tænkt det (måske jeg bare har udtrykt mig uklart). Altså en horisontal tidslinie over Andeby, med figurerne ovenover, så de passer ind på tidslinien (håber I forstår, det burdes på en eller anden måde illustreres...).

Citeret fra Hans:
M.E.D.L.E.M.: