Tråd: S: 2xDen Store, Samt 1x Guldbog

Jeg skal af med flg, som ikke passer i min samling:

Den store skattejagt (i pap)
Den store jul i Andeby
Guldbog 5 (tal på ryg).

Alle i rigtig god stand.

Bud modtages gerne.

www.carlbarks.ws
www.carlbarks.biz - Carl Barks ting til salg (ikke opdateret; mail mig for lithoer)
www.carlbarks.eu - Intet endnu, men bliver nok "Collection Showcase"

Sv: S: 2xDen Store, Samt 1x Guldbog

Alex Nielsen skrev:

Guldbog 5 (tal på ryg).

Årstal er også et tal, så det er ikke særlig rammende...

Ce soir.. en garde!

øøøøøh det er sikkert et dumt spørgsmål men er alle guld-bøger ikke ens.
eller er der tal på ryggen af nogen og ikke på andre

Amerika... landet, hvor selv en tosse kan blive rig.

Anders and ekstra 2007 nr.1 søges!!KOM NU

Tal er tal. Årstal er årstal. Årstal er i princippet også tal, men...

Jo - der er forskel.

Gamle ænder? Prøv Bertis hjemmeside. www.bertistravonsky.dk

Tak Berti wink

Lusene, hvis du ikke er intr. hvad skal du så skyde sådan en smart kommentar af for ??

www.carlbarks.ws
www.carlbarks.biz - Carl Barks ting til salg (ikke opdateret; mail mig for lithoer)

6 Senest redigeret af Arpin Lusene (2007-01-25 07:12:57)

Alex Nielsen skrev:

Tak Berti wink

Lusene, hvis du ikke er intr. hvad skal du så skyde sådan en smart kommentar af for ??

For at få afklaret overfor mulige købere om der er tale om et 4-cifret tal eller et et-cifret tal. Du ved', der er faktisk folk der kun samler på en af slagsen, det ville jo se lidt dumt ud at man havde nummer 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 1989.

Men hvis årstal nu ikke er et tal, så vær så venlig at fortælle mig hvad forskellen er på 1988 og 1988...

Ce soir.. en garde!

Kunne godt være interesseret hvis der står 5 på ryggen af den

Super > Der står tallet "5" på ryggen. Har du et bud ?

Lusemester, hvad er dit bud ? Ellers hold dig væk fra denne tråd, og stil dine spørgsmål i "off-topic", hvor du åbenbart helst vil høre hjemme.

www.carlbarks.ws

Send en mail med hvad du havde forventet at ville have for den, og evt. hvordan standen er på den. karsten_juhler@hotmail.com

Alex Nielsen skrev:

Lusemester, hvad er dit bud ? Ellers hold dig væk fra denne tråd, og stil dine spørgsmål i "off-topic", hvor du åbenbart helst vil høre hjemme.

Jeg vil ikke synke ned på dit niveau og kommentere dine spydige og fuldstændig unødvendige kommentarer, men blot råde dig til at passe bedre på med hvad du siger fremover.

Ce soir.. en garde!

Luse, hvad er egentlig dit formål i denne tråd ? Glem at give mig nogle råd - jeg skriver hvad det passer mig, og mener ikke jeg er trådt ved siden af her.

www.carlbarks.ws

Jeg vil ikke blande mig alt for meget, men da tråden næsten allerede er ødelagt pga. OT., så vil jeg da lige fortælle at når jeg læser "Guldbog 5 (tal på ryg)." så er jeg ikke et sekund i tvivl om at manden mener med cifret fem anført på ryggen.

Jeg kunne godt have skrevet, at jeg ikke var i tvivl om at den var med nummer på ryggen, men så begynder det vel også at blive farligt, da et årstal vel også er et nummer eller?

Stålanden has left the building