Tråd: Søges: Gave fra AA. Pokemon kort!

Som sagt søger jeg denne gave, der er udkommet i et AA blad.
Jeg kan ikke huske hvilket...

Jeg er villig til at betale for dem, eller bytte.
Jeg søger alle dem jeg kan få fat i.

Don Rosa sell-out. Sorry :-(

Sv: Søges: Gave fra AA. Pokemon kort!

Helt ærligt...

‘‘Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja! Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!‘‘
copyright© Monty Python

Pokemon, samler du på det

Så i to drillepinde - pokemon-kort  kan vel være lige så godt som Anders And-blade!
Peter, det forekommer mig at der ligger sådan et sæt hjemme i stakkene med gaver fra AA - i kassen med de flade ting der har fulgt med - der er alle mulige fodboldkort og vist også de pokemon der har fulgt med.
Er der nogen der er noget særligt værd? For ellers lægger jeg dem bare i stakken med ting til dig. No charge.

Nu vi snakker om aa gaver...
Har du det anders and kort spil der for ikke sæligt længe siden kom ud...
Det var vist noget om anders ands dag...

‘‘Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja! Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!‘‘
copyright© Monty Python

Eh.. Jeg ved ikke om de er sjældne..
Men jeg er da meget interesseret!
Det ville da være dejligt hvis du vil give mig dem gratis, men jeg vil nu gerne have dem sendt..
Kunne jeg overtale dig til at lægge 7,25 ud for mig? (hvis du giver mig dem gratis, og er villig til at sende dem til mig)
Det ville blive lidt for dyrt at overføre pengene til dig, fordi det koster 25,-, når det bliver gjort fra en anden bank. (Men det ved du jo..)

Let me know. Thanks!

Jeg er hjemme i weekenden og giver så besked om jeg kan finde dem. Portoen er vist i øvrigt steget - kan ikke lige finde en sats der hedder 7,25 wink

Hm, det koster det til alle andre lande i EU..
Men tak, hvis det var et ja.. !

big_smile

Jeg har sådan en bunke rap kort med ca. 50 kort smile

Det skal helst stadigvæk være i folie.

copyright© Monty Python

anden skrev:

Det skal helst stadigvæk være i folie.

Behøves ikke. Dog foretrækker jeg det.

Seba>> Er det de pokemonkort jeg taler om?

Nej

Siden hvornår har det kostet 25,- at overføre penge? :S

Hvis det er fra, f.eks., Nordea, til, f.eks., Danske Bank, koster det 25,- i gebyr.

Det lyder da noget uhyrligt med en gebyr på 25 kroner. Når jeg har overført fra min egen netbank fra Danske Bank til Nordea koster det 1,-. Og det har aldrig kostet mere indenlands. Og vil ikke tro Nordea har så KÆMPE en gebyrforskel.

Citeret fra Hans:
M.E.D.L.E.M.:
       Meget Engageret Donaldist Ligegodt Et Mønster-medlem

Mathias Bøgh skrev:

Det lyder da noget uhyrligt med en gebyr på 25 kroner. Når jeg har overført fra min egen netbank fra Danske Bank til Nordea koster det 1,-. Og det har aldrig kostet mere indenlands. Og vil ikke tro Nordea har så KÆMPE en gebyrforskel.

Mathias, hvis de ikke er 18 år (eller ikke kan få netbank), så tager bankerne et ret stort beløb for at overføre penge fra en bank til en anden. Nøjagtig ligesom, at det koster en mindre formue (går jeg udfra), hvis man hæver gennem en automat, der ikke kommer fra ens eget pengeinstitut.

Hvad er det store problem i at gå ind i den bank, man skal overføre til, og få dem til det ? Det er gratis! Det gjorde jeg, da jeg ikke havde netbank for mange år siden!

Mads Jensen

Fra Frasier:
Niles: "I have to go, I'm conducting a seminar in multiple personality disorders, and it takes me forever to fill out the nametags."

Jeg er 12 år og jeg har da netbank!

copyright© Monty Python

Ja, men AC har en bank der kun ligger i Jyllandm så vidt jeg ved.
Der ligger i hvert fald ikke en på fyn..

Jeg har også samlet disse kort i nogle år fra år siden. Gør dog ikke mer, men kigger da dem engang imellem. Og en samling er en samling lige meget om det er AA eller Pokemon, som AC vist også hentydede til. smile

20 Senest redigeret af Hans (2007-03-07 23:46:18)

A. And skrev:

Ja, men AC har en bank der kun ligger i Jyllandm så vidt jeg ved.
Der ligger i hvert fald ikke en på fyn..

Det er nemlig rigtigt! Det er det som er problemet! - Hvis foreningen skiftede til en af de store landsdækkende banker, ville medlemmerne slippe meget billigere, måske gratis! Så kunne man bare gå ind i banken og sætte penge ind på foreningskontoen, på samme måde som når man sætter penge ind på sin egen konto.

AC, du er kassérer. Ville det være en god idé?

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

21

Det er ikke mig der har en bank der kun ligger i jylland, det er foreningen - det vil jeg gerne lige understrege! Den lå i min egen by, da jeg boede ved seminariet.
Jeg stiller mig umiddelbart lidt på hælene, for jeg har indtryk af at flere har lavet automatiske overførsel hvert år - og i hvert fald har jeg det selv sådan at jeg kan huske kontonummeret udenad. Men hvis jeg bliver pålagt at skifte foreningens foreningens bank gør jeg det da naturligvis.

AC> Har du sendt dem? Eller er jeg helt gal på den?

Er der andre der har denne gave? JEG ER INTERESSERET! big_smile

AC skrev:

Det er ikke mig der har en bank der kun ligger i jylland, det er foreningen - det vil jeg gerne lige understrege! Den lå i min egen by, da jeg boede ved seminariet.
Jeg stiller mig umiddelbart lidt på hælene, for jeg har indtryk af at flere har lavet automatiske overførsel hvert år - og i hvert fald har jeg det selv sådan at jeg kan huske kontonummeret udenad. Men hvis jeg bliver pålagt at skifte foreningens foreningens bank gør jeg det da naturligvis.

Du behøver ikke at lade foreningen skifte bank for min skyld! Det var bare en tanke jeg fik. Jeg har i dag  erfaret at man gratis kan overføre penge fra Kontant-automaterne, hvorimod det koster penge at gøre det ved skranken. Jeg ved bare ikke om det kun er gratis, hvis det drejer sig om overførsel til et andet filial af samme bank, eller om det gælder til alle banker......

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

24

Nej, jeg havde ærligt talt glemt det da jeg var hjemme i weekenden - det var heller ikke fordi der ville have været overskud af tid til at lede efter dem... Men når jeg finder dem er det dine - og hvis du kan bruge flere sæt er det bare i orden.

Jeg kan bruge så mange du har. smile
Tak!