Tråd: Den store Onkel Joakim o.a.

Jeg vil gerne sælge flere bøger i "Den store"'serien:  Onkel Joakim, Anders And (jubilæumsbog), Bog om os to, Rip, Rap og Rup samt Donald Duck (på engelsk). De er alle i god stand, men uden kasette, som åbenbart hørte med. Hvor meget kan de monstro være værd?

Sv: Den store Onkel Joakim o.a.

200-250 kr. ville jeg nok sige.

ja nok 200-300 kr men kan vi ikke få nogle billeder?

Amerika... landet, hvor selv en tosse kan blive rig.

Anders and ekstra 2007 nr.1 søges!!KOM NU

pallerap skrev:

Jeg vil gerne sælge flere bøger i "Den store"'serien:  Onkel Joakim, Anders And (jubilæumsbog), Bog om os to, Rip, Rap og Rup samt Donald Duck (på engelsk). De er alle i god stand, men uden kasette, som åbenbart hørte med. Hvor meget kan de monstro være værd?

Den store Anders And fra 1984 og Donald Duck er vel 200-300 kr. værd.
Afhængig af om Onkel Joakim bogen er første oplag, kan den vel godt gå for 500 kr. eller mere, men det kommer an på dit held og standen af bogen. God stand kan betyde alt fra meget dårligt (jeg har set ordet brugt til virkelig grimme bøger/blade) til pæn. Andet oplag går vel for de 200-300 kr. Samme smøre mht. til RRR bogen, bortset fra at der ikke kom et andet oplag.

Læg nogen billeder op af bøgerne, da det vil give de mest reelle bud og priser.

Mads Jensen

Fra Frasier:
Niles: "I have to go, I'm conducting a seminar in multiple personality disorders, and it takes me forever to fill out the nametags."

5 Senest redigeret af seba1947 (2007-04-06 17:59:58)

Hej pallerap, jeg er meget intresseret i din bog. Den store onkel joakim, jeg vil gerne se nogle billeder af den. Jeg vil geive 300-450 afhængig af hvor god stand den er i.:)
Jeg ville også gerne vide hvor du bor, så jeg kan spare portoen. Men hvis du bor for langt væk, eller du nægter at give din adresse, så vil jeg gerne have den sendt. Jeg håber at der ikke er nogen der byder over. Du skal bo på sjælland hvis jeg skal spare porto smile

Den store Onkel Joakim er fra 1982. Der står ingen udgave i den, så det er vel 1.?
Jeg vil godt lægge billeder ud, men hvordan gør man lige det?

du tager et billede ligger det ind på din computer. derefter ligger du billede ind på http://www.imageshack.us/ og så giver du os et link.

Amerika... landet, hvor selv en tosse kan blive rig.

Anders and ekstra 2007 nr.1 søges!!KOM NU

8 Senest redigeret af seba1947 (2007-04-07 15:28:44)

Hvis den er fra 1982 er det andet oplag. Det første kom i 1975
jeg er ikke intresseret i 2. oplag kun første. Så jeg gider ikke købe bogen aligevel

9 Senest redigeret af Solens Søn (2007-04-14 12:36:43)

seba1947 skrev:

200-250 kr. ville jeg nok sige.

Hmm, når jeg tænker over det, så er det jo ret lidt for en bog af en sådan størrelse som De store-bøgerne jo er. Altså, man giver jo det samme (220 kr) for en Hall of Fame, som jo er mikrobisk til sammenligning.
Men budene blev også større (siger jeg så bagklogt)

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

Kan nogen give mig en komplet liste over hvilke bøger, der er udgivet i denne serie? Har selv en del, og vil da gerne gøre samlingen komplet!

"Den store..." eller "Hall of Fame"?

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

Da Inducks er nede, bliver listen over 'Den Store...' sakset fra Pegasus http://pegasus.dk/index.php?s=vse&si=2304 og Hall of Fame fra Saxo http://www.saxo.com/search/search.aspx? … oryid=1101
Har dog ikke tjekket om de er komplette...

Citeret fra Hans:
M.E.D.L.E.M.:
       Meget Engageret Donaldist Ligegodt Et Mønster-medlem

seba1947 skrev:

Hvis den er fra 1982 er det andet oplag. Det første kom i 1975
jeg er ikke intresseret i 2. oplag kun første. Så jeg gider ikke købe bogen aligevel

Jeg vil lige lade dig vide at jeg har både Den Store Onkel og Den Store Rip, Rap og Rup i meget fine førsteudgaver med originalkassetter til salg.

DSOJ: Pris: kr. 1.200
DSRR&R: Pris kr. 800

Levering kan arrangeres i Kbh.

Asch

Send evt. mail til mig på aschengreen@mail.dk