Tråd: Den store hvide

Hey!

Jeg har fået 19 bind fra den store hvide foræret af min mormor. Det eneste der mangler er det første bind (og det dyreste:-))

De er uden æsker og nogle er lettere gulnede, men ingen af dem har været læst så siderne er tip-top.

Er der noget man kan afsætte?

Sv: Den store hvide

Det at de er guldnede trækker nok lidt ned i pris, men afsættes kan de sagtens smile

QXL er nok næsten det bedste bud... Der er der mange der handler med ænder hver dag.

Du vil sikkert også let kunne sælge nogen af dem herinde, men hvis de alle sammen skal sælges til én person kan det måske blive lidt svært.

Okay.

Tusind tak da:)

Nu hvor du har fået sådan en flot samling forærende, og på egen hånd har fundet frem til vores lille forening vil jeg da også foreslå dig at du kunne beholde og læse nogle af bøgerne!

Den store Onkel Joakim og Den store Rip, Rap, Rup er fyldt med historier af mesteren Carl Barks, så hvis du ikke har læst dem i forvejen er det næsten synd at skille sig af med dem!

Den store Mickey Mouse, Den store Fedtmule, Den store Minnie & Mickey, Den store go'e gamle Mickey Mouse og Den store Hurra for Mickey er spækket med klassiske Floyd Gottfredson eventyr, så også disse fortjener lidt ekstra overvejelse inden de sættes til salg.

Håber jeg kan inspirere dig til at læse lidt... og velkommen til forummet i øvrigt smile

Jeg kunne da godt være interesseret i nogle af bøgerne!

Jamen så meld endelig tilbage med hvad du kunne være interesseret i, og et bud på dem. Så finder vi ud af det:)

miepigen skrev:

Jamen så meld endelig tilbage med hvad du kunne være interesseret i, og et bud på dem. Så finder vi ud af det:)

Hvor bor du henne af i landet ? Jeg er interesseret i "Den store 365 dage med MM", og vil godt byde 200 kr.

Mads Jensen

Fra Frasier:
Niles: "I have to go, I'm conducting a seminar in multiple personality disorders, and it takes me forever to fill out the nametags."

madsj skrev:
miepigen skrev:

Hvor bor du henne af i landet ? Jeg er interesseret i "Den store 365 dage med MM", og vil godt byde 200 kr.

Hej
Jeg er evt. interesseret i at købe hele sættet. Det afhænger jo selvfølgelig af kvaliteten.

mvh C

Jeg skrev for længe siden en mail om det samme men fik ikke noget svar. Måske er sælger meget sjældent på forum og E-mail.

Dante