Tråd: Carl Barks lithografier sælges

... jeg har lige listet 5 stykker på qxl, uden at gøre brug af den store auktionsteknik i denne omgang!

Bør nemt kunne findes ved at søge på Carl Barks.

Har også andre, hvis der er nogle intr. i lithografier - blot email mig for nærmere info, og kan også tage faktiske billeder yikes)

/Ax

www.carlbarks.ws
www.carlbarks.biz - Carl Barks ting til salg (ikke opdateret; mail mig for lithoer)
www.carlbarks.eu - Intet endnu, men bliver nok "Collection Showcase"

Sv: Carl Barks lithografier sælges

Hej Alex !

Ligger du inde med "Blizzard Tonigth"

Mvh

Orv! Man forstår godt at Barks blev bedt om at male Joakim med i maleriet, hvor ham og nevøerne kigger ned i Usleravnekrog: Billeder med Joakim sælger bedst især dem pengetanken. Det er der han hører hjemme. (for Joakim var jo på alle billederne)

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

hvad er det der er anderledes ved dem. de har lige været til salg for 100,-

Amerika... landet, hvor selv en tosse kan blive rig.

Anders and ekstra 2007 nr.1 søges!!KOM NU

Silaffen > Jeg har den, men kun til egen samling. Hvis du er seriøs, kan jeg godt få en pris på den til dig. Kontakt mig via email.

Mcduck >
Disse er jo produceret i SUPER kvalitet af et anerkendt amerikansk firma, limiterede, og med signatur af Carl Barks, samt certifikat. Serien startede i 1981, og det dyreste af dem koster over 30.000 kr.
Jeg er ikke klar over hvilke der sælger/solgte for 100 kr. men umiddelbart er det ved blot nogle kopier o.l. som man nemt kan fremstille i samme kvalitet med en farveprinter, og en farve-kopimaskine, der tager lidt større ark end A4.

Håber det hjalp, ellers prøv igen!

www.carlbarks.ws
www.carlbarks.biz - Carl Barks ting til salg (ikke opdateret; mail mig for lithoer)
www.carlbarks.eu - Intet endnu, men bliver nok "Collection Showcase"