Tråd: Tegner i selv?

Hej. Jeg vil høre om der er nogen her der tegner ænder/andehistorier selv? Ikke for bladet men bare privat? Jeg begyndte at tegne lidt selv, og det går lidt godt . Men hvis der er andre vil jeg gerne høre råd ?? wink

En sparet krone, er bedre end en tjent krone - Den skal man nemlig ikke betale skat af!

Sv: Tegner i selv?

Hm, gjorde..

Don Rosa sell-out. Sorry :-(

Engang imellem, men har ikke gjort i et stykke tid, så jeg skal oparbejde det lidt igen.

Ce soir.. en garde!

Tegner for det meste kun i skolen, når det begynder at bliver for kedeligt,
Det er ikke så ofte det bliver til så meget som jeg kunne ønske her hjemme,

Jeg tegner ret meget hjemme.

My precious gold.

Jeg vil meget gerne se et billede ? Jeg kan godt sende et af mine egne, men i vil nok helst være frie ...

En sparet krone, er bedre end en tjent krone - Den skal man nemlig ikke betale skat af!

Jeg har tegnet én tegning til Rappet, men indtil videre er den ikke bragt endnu, for den blev sendt ind efter Rappet nr. 8. Tegner lidt, men ikke "historier". Tænker dog på at lave en fortsættelse af Kong Salomons miner. Den ender jo med at alle parter flygter fra minen. Jeg har skrevet et udkast:
http://ddfr.dk/forum/viewtopic.php?id=2352

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

Tegner ret tit efter, tar selvføgelug ikke papiret over. Er efterhånden begyndt at kunne tegne anders og joakim i det fri. Holder mest af at tegne Don Rosa fantegninger eller covers

Seba1947 sagde:
selvføgelug
Hvad betyder det?

Tilbage til emnet..
Jeg har prøvet at tegne men det gik vidst ikke så godt..
Men jeg kan godt lide at tegne og af og til sker det da at jeg tegner en god Anders And tegning!

‘‘Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja! Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!‘‘
copyright© Monty Python

tegner og maler en del, dog sjældent ænder, men har faktisk solgt et par disney akvaraler.

Tegner? Næh ikke det mindste! Den slags overlader jeg trygt og roligt til folk der er langt mere kompetente til det end jeg.

Tegner? - kun abonnementer...

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

Hans skrev:

Tegner? - kun abonnementer...

big_smile Du har fat i den lange ende!

Jeg tegner fra tid til anden, men det kommer sjældent andre steder hen end mit eget site... og de sites der "låner" mine ting.

Jeg kan lige tilføje, at jeg har tegnet over 100 siders tegneserie, men ikke med ænder. Med de samme personer selvfølgelig.

Jeg kan lige tilføje, at jeg har tegnet over 100 siders tegneserie, men ikke med ænder. Med de samme personer selvfølgelig.

[keske]?

Med hvilket personer?

There are 10 kinds of people: those who know about binary numbers and those who don't...

big_smile

Weirdspace skrev:

Jeg tegner fra tid til anden, men det kommer sjældent andre steder hen end mit eget site... og de sites der "låner" mine ting.

Vil det sige at sådan noget her er hjemmetegnet?
http://www.weirdspace.dk/Disney/Graphics/Scrooge%20McDuck.jpg
http://www.weirdspace.dk/Disney/Graphics/Huey%20Dewey%20and%20Louie.jpg

For så vil jeg godt have lov at sige, at det er du knageme god til big_smile

Hvis ikke, kom da gerne med eksempler.

There are 10 kinds of people: those who know about binary numbers and those who don't...

big_smile

jose carioca skrev:
Weirdspace skrev:

Vil det sige at sådan noget her er hjemmetegnet?
http://www.weirdspace.dk/Disney/Graphic … McDuck.jpg
http://www.weirdspace.dk/Disney/Graphic … 0Louie.jpg

For så vil jeg godt have lov at sige, at det er du knageme god til big_smile

Hvis ikke, kom da gerne med eksempler.

Det er ganske rigtigt mit hjemmearbejde... og tak!!

Det er nu ikke kun min fortjeneste. Jeg finder nogle gode billeder i f.eks. Anders And, hvor figurerne har mere eller mindre den rigtige positur, og så genskaber jeg billederne, med de modifikationer jeg kan lide, f.eks. at de vinker i stedet for at holde på noget, eller de smiler i stedet for at være vrede. På den måde får figurerne den rigtige fornemmelse, men med mit eget tilsnit.

Herre-sejt tegnet, Weirdspace!

Weirdspace skrev:

Det er nu ikke kun min fortjeneste. Jeg finder nogle gode billeder i f.eks. Anders And, hvor figurerne har mere eller mindre den rigtige positur, og så genskaber jeg billederne, med de modifikationer jeg kan lide, f.eks. at de vinker i stedet for at holde på noget, eller de smiler i stedet for at være vrede. På den måde får figurerne den rigtige fornemmelse, men med mit eget tilsnit.

At du "tegner efter" havde jeg ikke troet, men jeg må sige at det færdige resultat er flot. Det får mig ikke direkte til at tænke at dette er tegnet af, ej heller for det mit til at tænke at det her er en der aldrig har haft en blyant i hånden før.
Kan godt lide det personlige præg på alle tegningerne.

big_smile

21

Flotte tegninger der bliver vist her på siden indtil videre - det er da blandt andet sådanne illustrationer vi søger efter til kommende numre af rappet - hvadenten de passer bedst som forside, bagside, pin-up, eller illustration.

er du gal nogle flotte tegninger! hey weirid hvordan har du farvelagt dem ?

Amerika... landet, hvor selv en tosse kan blive rig.

Anders and ekstra 2007 nr.1 søges!!KOM NU

Jeg har tegnet lidt Anders And før... Kunne være jeg skulle prøve igen:)

HAlvSeriøs SElvudnævnt NØrdet Donaldist

jose carioca skrev:

[keske]?

Med hvilket personer?

Jo, det hele startede den 18. december 2004... Jeg kedede mig og jeg tror jeg havde set det der Yu-Gi-Oh i fjernsynet. Min lillebror og jeg syntes det var plat og det kunne der selvfølgelig laves en masse sjov ud af. Så jeg tegnede en sides tegneserie med mine parodifigurer fra Yu-Gi-Oh. Jeg gjorde grin med deres dueller med kort og monstre. Siden blev til flere og jeg tegnede én hver dag helt til jul. Det blev til 8 sider i alt.
Jeg synes det var sjovt, så jeg fortsatte og nu tegner jeg 2-3 sider om måneden. Nu ikke bare i blyant, men jeg inker dem og nogle af siderne farvelægger jeg endda også. Jeg synes selv de er gode og jeg er kun blevet bedre gennem årene. Jeg kan ikke få mere sjov ud af duellerne, så nu sender jeg mine personer ud på eventyr. For tiden er jeg i gang med en lang historie, der foregår i Egypten.
Dette en den side jeg senest er blevet færdig med:

http://i18.tinypic.com/4u4sapy.jpg

Jeg synes da, én af jer skulle starte en tråd på skrivebordsskuffen... det er jo helt ideelt at få alle de tegninger derind!

*) Dybt Ihærdig Samler af N'er Etcetera og Yndefuld Sanger af Andede Melodier L'er Eventuelt Rap