Sv: Tegner i selv?

Der var engang en hel stribe af dem på duckhunt.de (http://www.duckhunt.de/), men det er kun forsiden, der er tilbage - desværre.

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

Ja, det var den jeg brugte før i tiden, og så også www.don-mcduck.de , håber der nogle der har nogle web-sides

Video (godt nok på hovedet) af Don, der tegner et Joakim-hoved:

http://www.duckmania.de/?Fans_treffen_D … Winterthur

Sur Joakim:

http://www.duckmania.de/?Fans_treffen_D … _Stuttgart

Du kan jo også bare finde et blad med Don Rosas historier i, og tegne af. Det lærer man meget af.

Ok tak for hjælpen, ser du har gjort  brug af siden med det nye emne tales from the crypt
er der andre der kender nogle sider?

Det behøver ikke at være en web-side, i må også gerne lægge nogle af jeres fantegninger ind.

De er jo ik´så ringe endda! Især smølfen ser meget prof ud....

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

Ja det r gdt . Jeg synes at Joakim ligner en italiener, hvis i ved hvad jeg mner (nej ikke at han bor i italien). Og Sjanten er du også sluppet rimeligt godt fra, kan godt lide pølsen har har på spyddet. Den er næsten lige til at sætte tænderne i. Hjemmer ville den nok være sprækket. Men smølfen, hold k... man den buket blomser og så den måde hun holder armen på. Jeg sætter pris på billedet.

Nå Arpin? Ingen rustning! Selvom at de vidste, hvor deres rustning er, ville det intet nytte! Ingen magt på denne jord kan nå den! HA! HA! HA!

Mange tak.

Hans, dit jyske er ved at blive ret godt! Ikke så ringe endda.

Why do I even bother?

Jeg har selv tegnet en del og har udviklet en tegnestil der ligner en blanding af Milton, Rosa, Rota, Barks og Cavazzano. Hvis scanneren kunne, ville jeg vise den Stålandetegning jeg har lavet. Det er til en historie hvor Stålanden bliver plaget af bjørnebanden. de stjæler udstyret om natten og kopierer det. Gerogs tidsmaskine fra Rota-historierne kan klare. de rejser tilbagetil fabulands tid for at tage dragten. da de går ind låser døren bag dem.Geog kommer i tanke om at det kan forudsage et tidsparadoks (Kan man fejlsende noget man ikke har?) og fabuland har lagt udspekulerede fælder i karnappen.

Alt hvad der står over denne linje er en aprilsnar!

ja, jeg tegner også selv. men jeg tegner bare ikke godt. det eneste gode ved mine historier er teksterne, som jeg også selv har skrevet. det er dog ikke Anders And, men en jeg selv har opfundet der hedder "karatezilla". det vil så sige jeg ikke selv har opfundet den. min storebror og en af mine venner (som faktisk er hovedpersonen i tegneserien.. vi har så lige lavet ham om til en gotzilla, men ideen bygger over ham) der fik ideen. og min storebror tegnede også 4-5 små ensidestegneserier med karatezilla, hvorefter jeg lavede en lang, der hedder "Karatezilla - jagten på den bedste mad".

ideen til denne serie er utrolig skør. hvis ikke min storebror var et barn, ville jeg have væddet med at han var på stoffer da han lavede de første ensides, og mine er endnu værre big_smile . den handler nemlig om en gotzilla (se filmen hvis i  ikke ved hvad det er for en dims.. filmen hedder gotzilla og er verdenskendt.. en spielberg.. tror den er fra '99) som lever på jorden-. den har nemlig en meeeget elastisk dragt, som sørger for at når den har den på, ligner den et menneske. denne gotzilla går til karate.

og hvordan kan den idé være bygget over et menneske? jo min ven, ham den er bygget over, elsker filmen "gotzilla", og gik samtidig til karate. min ven er næsten ligeså skør som jeg er, så han passer godt til rollen som denne gotzilla, der (tratadadadaaa) hedder karatezilla.

nåmen tegneserien (min.. ikke min storebrors) handler om at karatezillas mor kommer til at sparke ham hen til star wars galaksen, hvor han oplever en masse skøre ting - alt sammen kædet sammen af min helt egen, skøre humor. derefter kommer han faktisk til at opleve et par scener fra ringenes herre, som jeg har lavet om til at han kan være med. også kædet sammen af min skøre humor. og så til sidst møder han putin som giver ham plutonium 643 (ved godt det sikkert ikke eksisterer, men hvis det gør er det meget radioaktivt) og så blivet karatezillas yndlingsføde plutonium 643 - med honning.

den er lidt over 30 side, og den er ikke værd at læse. men hvis jeg kunne få en til at tegne den, der rent faktisk kunne tegne, så ville den måske blive værdig til - i det mindste - skraldespanden.

Give peace a chance!

61 Senest redigeret af Moggie (2008-10-23 14:57:35)

Godzilla... Og den første Godzilla film kom i 1954. Den nye er fra 1998 og er du sikker på at det er en Spielberg film?

Moggie skrev:

Godzilla... Og den første Godzilla film kom i 1954. Den nye er fra 1998 og er du sikker på at det er en Spielberg film?

nå! det er med d.... så må jeg hellere skrotte hele serien smile . nej selvfølegelig ikke.. det er flere års manuskriptarbejde.

jeg vede godt der er gamle godzillafilm.... men jeg har nu aldrig set dem. min Zilla bygger over '98'eren.

tja.. jeg tror det er en spielberg.. men jeg har ikke filmen, så jeg kan ikke sige dte præcist.. men sidst den kom i fjernsynet, mener jeg der stod, at det var en spielberg.

Give peace a chance!

Roland Emmerich var instruktør: http://www.imdb.com/title/tt0120685/

64 Senest redigeret af sigvald (2008-10-24 16:04:23)

Solens Søn skrev:

For tiden er jeg i gang med en lang historie, der foregår i Egypten.
Dette en den side jeg senest er blevet færdig med:
http://i18.tinypic.com/4u4sapy.jpg

He, he - dynamittbruken er en morom referanse til "The Treasury of Croesus"... og kisten er vel en referanse til Barks' "The Mummy's Ring"?

Nej... Det er det faktisk ikke.

Solens Søn skrev:

Du mener at kisten ikke er en referanse til Barks' "The Mummy's Ring"?

hehe.. dark medister.. godt fundet på smile

Give peace a chance!

sigvald skrev:
Solens Søn skrev:

Du mener at kisten ikke er en referanse til Barks' "The Mummy's Ring"?

Ja, og dynamittet er heller ikke en referance til Rosas Krøsus-historie. Altså, sådan ser oldgamle, egyptiske sarkofager ud. Men, måske lå Barks' sarkofag ubevidst i hovedet på mig, da jeg tegnede min sarkofag... hvem ved?

tegner selv anders and historier er i gang med min 3 og har tegnet i 2 måneder

Carl Barks vs Don rosa

VoBo skrev:

En ven af huset havde meldt sig som kok til festen og stod i sit fine sorte kokketøj og grillede mad til os alle. Han ville så gerne også have en tegning, og da hans yndlingsfigur er S'janten fra Basserne blev det til denne tegning:

http://img238.imageshack.us/img238/1371/sjant72jh4.jpg

Alle tegningerne er tegnet på A4 og står utrolig klart i farverne. Håber man kan fornemme det på skærmen.

hvorfor har han ingen sko på?

Alt hvad der står over denne linje er en aprilsnar!

En skitse jeg har lavet i dag.

http://img517.imageshack.us/img517/373/fortskitjud9.jpg

Why do I even bother?

72 Senest redigeret af sigvald (2008-11-01 16:26:48)

VoBo skrev:

Nydelig, VoBo, men med mindre dette er ment å være den rekonstruerte versjonen av Andebyfortet som finnes i Svartskogen, så vil det nok være mest riktig å fjerne skogen og i hvert fall fjellene i bakgrunnen - jeg kan i farten ikke huske at de stemmer med "His Majesty McDuck" og "The Invader of Fort Duckburg"?

sigvald skrev:
VoBo skrev:

Nydelig, VoBo!

Tak, Sigvald. Sidder faktisk og arbejder på et par idéer til illustrationer til Andebys historie. Har læst den på din side. Imponerende arbejde!

Why do I even bother?

74

Udfra tegningen - og VoBo's evner i øvrigt vil jeg da foreslå et illustrationssamarbejdet omkring den samlede udgave af Andebys Historie. A. And blev jo aldrig rigtig færdig med sit forsideforslag. Mit forslag er er hermed givet smile

AC skrev:

Udfra tegningen - og VoBo's evner i øvrigt vil jeg da foreslå et illustrationssamarbejdet omkring den samlede udgave af Andebys Historie. A. And blev jo aldrig rigtig færdig med sit forsideforslag. Mit forslag er er hermed givet smile

Nu vil jeg jo ikke være partisk, ( ;-) ), men den er jeg med på! Synes selv jeg har fået et par gode idéer og med hjælp fra "historieeksperterne" tror jeg nok det kunne blive til noget.

Why do I even bother?