1 Senest redigeret af Alex Nielsen (2007-09-24 18:51:17)

Tråd: Carl Barks Fan Club Europe Tour 2007!

Nogle af jer husker CBFC's Europe Tour 2005, som bla. var med besøg i København. Der er i 2007 en ny Europa tur, som går igennem: England, Italien, Østrig, Norge, Scotland samt Tyskland.

Fra 3-5 oktober er de i Oslo, for bla at besøge Egmont hovedkvarteret og få en rundvisning der, og der arbejdes på at besøge nogle Carl Barks Fan's, som med deres viden har bidraget til tilblivelsen af CBSV - Derfor synes jeg, at specielt Oslo er et spændende "stop" på deres tur, hvorfor jeg, som CBFC medlem, har valgt at tage derop, og deltage i programmet, i de par dage. Såfremt der er interesse for det, kan jeg "rapportere" - krydret med billeder, når jeg er hjemme igen ?

Hvis de af jer, der mødtes med dem i København i 2005 ønsker det, kan jeg hilse fra jer - og self. også fra andre, der måtte ønske det. Jeg tror de vil sætte stor pris på det - især Ed Bergen!!

Link til hjemmesiden: www.thecarlbarksfanclub.com

Med venlig hilsen

www.carlbarks.ws
www.carlbarks.biz - Carl Barks ting til salg (ikke opdateret; mail mig for lithoer)
www.carlbarks.eu - Intet endnu, men bliver nok "Collection Showcase"

Sv: Carl Barks Fan Club Europe Tour 2007!

Rappet modtager meget gerne billeder og et par ord om begivenheden.

redaktion@ddfr.dk

Man kan læse om Europa-turen i deres nyhedsblad:

http://www.thecarlbarksfanclub.com/news … ssue29.pdf

Det er for øvrigt en ret god hjemmeside I har, med mange billeder af forskellige art-ting, osv.

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

Alex Nielsen skrev:

Hvis de af jer, der mødtes med dem i København i 2005 ønsker det, kan jeg hilse fra jer - og self. også fra andre, der måtte ønske det. Jeg tror de vil sætte stor pris på det - især Ed Bergen!!

Du må meget gerne hilse dem allesammen fra mig, Alex!

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

I hvert fald også fra mig - de skal have mange gange tak for sidst!
Ja, Rappet 11 ville jo være det perfekte sted at trykke noget fra den tur. Og også gerne billeder her smile
God tur derop!

Alex Nielsen skrev:

Hvis de af jer, der mødtes med dem i København i 2005 ønsker det, kan jeg hilse fra jer

Også hilsener fra mig!

*) Nævneværdigt Interesseret Elsker af Litteratur i Serieformat

Alex Nielsen skrev:

Hvis de af jer, der mødtes med dem i København i 2005 ønsker det, kan jeg hilse fra jer

Hils de flinke gutter fra mig også smile

Mads Jensen

Fra Frasier:
Niles: "I have to go, I'm conducting a seminar in multiple personality disorders, and it takes me forever to fill out the nametags."

Jeg hilser fra jer - og så må vi se hvad turen bringer af billeder og historier til at fortælle!

www.carlbarks.ws
www.carlbarks.biz - Carl Barks ting til salg (ikke opdateret; mail mig for lithoer)
www.carlbarks.eu - Intet endnu, men bliver nok "Collection Showcase"