Sv: Disneytegninger

nicenico skrev:

Hvorfor skal hun se ked ud af det?

Hun smiler da?

Alt hvad der står over denne linje er en aprilsnar!

nicenico skrev:

Hvorfor skal hun se ked ud af det?

De ville kanskje hatt tegningen drsom det hadde vært 11 kakemenn pyntet i røde og hvite drakter?

KjartAn(d) F. Stolberg skrev:

Hun smiler da?

Ja, men hendes øjne ser triste ud.

Nicenico

54

Det gør hun da heller ikke?

Jeg synes den er god - du har din egen streg efterhånden voBo - og det der kunne jo blive en hel opgave - hvilke af Bedstes to kagemænd er ens?

AC skrev:

Det gør hun da heller ikke?

Jeg synes den er god - du har din egen streg efterhånden voBo - og det der kunne jo blive en hel opgave - hvilke af Bedstes to kagemænd er ens?

Mange tak, AC. Og du har fuldstændig ret i det med opgaven. Det er nemlig præcis dén opgave jeg har tegnet.

Why do I even bother?

Jeg kunne ellers finde 2 ens par? smile

Nicenico

Kanskje oppgaven kan brukes i et Rappet Junior? Hva sier du Niels Jakob?

sigvald skrev:

Kanskje oppgaven kan brukes i et Rappet Junior? Hva sier du Niels Jakob?

For sjovs skyld har jeg tænkt mig at der i næste nummer kommer et indslag, der hedder Rappet Junior - netop pga. debatten herinde og Sigvalds forslag. Det kunne være rigtig sjovt, men jeg vil helst have en tegning, der kan bruges i sort/hvid. Så hvis VoBo omtegner kagemændene lidt, så man kan se forskel i sort/hvid, så send det gerne ind!

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

Solens Søn skrev:

For sjovs skyld har jeg tænkt mig at der i næste nummer kommer et indslag, der hedder Rappet Junior!

Det lyder som det perfekte kompromis.

Alt hvad der står over denne linje er en aprilsnar!

Solens Søn skrev:

For sjovs skyld har jeg tænkt mig at der i næste nummer kommer et indslag, der hedder Rappet Junior - netop pga. debatten herinde og Sigvalds forslag. Det kunne være rigtig sjovt, men jeg vil helst have en tegning, der kan bruges i sort/hvid. Så hvis VoBo omtegner kagemændene lidt, så man kan se forskel i sort/hvid, så send det gerne ind!

Høres meget lovende ut! Hvordan ser du for deg dette:
a) Som et løst bilag til vanlige Rappet?
b) Som et bilag i midten av bladet (jfr. avkryssningsindeksert i det nyeste DR-indekset)?
c) En helt vanlig artikkel/seksjon i Rappet?

Jeg lavede forskellige forslag til Anders And Junior, men fik at vide fra Holland, at de har historier/tegninger til 40 numre som de så vil køre i "re-runs", altså genudgivelser. Så de var ikke interesseret i nye ting.

Så her er en kasseret tegning mere:

http://img716.imageshack.us/img716/4858/vobopuzz003w.jpg

Why do I even bother?

sigvald skrev:
Solens Søn skrev:

Høres meget lovende ut! Hvordan ser du for deg dette:
a) Som et løst bilag til vanlige Rappet?
b) Som et bilag i midten av bladet (jfr. avkryssningsindeksert i det nyeste DR-indekset)?
c) En helt vanlig artikkel/seksjon i Rappet?

Beklager det sene svar, men debatten døde lidt ud. Det vil blive C, en vanlig sektion i Rappet. Der er slet ikke nok materiale til at lave et seperat hæfte, og desuden er der i forvejen to tillæg til det nummer.

VoBo: Tilbuddet gælder stadig. Din seneste tegning egner sig fint smile

Solens Søn, aka hr. redaktør, som jeg har sagt tidligere, Rappet har ubegrænset adgang til mine tegninger eller ønsker om tegninger, så bare sig, hvad der er brug for. Send mig en mail, og du skal få!  wink

Why do I even bother?

Det sætte Rappets redaktion meget stor pris på big_smile