Tråd: Specialudgivelser

Hejsa.

Jeg leder efter diverse Disney specialudgivelser - er primært interesseret i hardcoverbøger.

Har i nogle som fx "Carl Barks Jul", "En ulykke kommer sjældent alene", "Mickey Mouse 70 år" eller noget helt tredje til salg, så må i meget gerne svare på dette indlæg :-)

Officiel blodhund for Grønspætterne!
Modtager af hæderstitlerne:
S.S.S. Stjerne Super Sniffer og
S.I.S. Sporhund I Særklasse

Sv: Specialudgivelser

"Joakim von And - Her er dit liv" (af Don Rosa) ville heller ikke være dårlig at få fat i, men da den er meget dyr, og min bankkonto = halv-tom, så glem det :-)

hvad med den anden fra 1999 - AA's mange ansigter, den mener jeg at have en dublet af? kan ikke huske om En ulykke kommer sjældent alene også er til bytning - mindes blot at jeg fik mit eget (af postvæsnet halvmolestrerede)  eksemplar i pressematerialet i aneldning af 50-års-dagen i 1999 - jeg skulle skirve en artikel til lokalavisen.

Hej.
Vil meget godt købe den der Anders Ands mange ansigter af dig AC, hvis du vil. Har du egentlig modtaget min mail? Hvis ikke. så sig til.

Mathias.

Citeret fra Hans:
M.E.D.L.E.M.:
       Meget Engageret Donaldist Ligegodt Et Mønster-medlem

Hej AC.

"Anders Ands mange ansigter" er jeg ikke interesseret i, men hvis du kan skaffe "En ulykke kommer sjældent alene", kunne det godt tænkes at jeg vil købe den.
Den skal dog være i nogenlunde god stand :-)

Mathias, jeg har dine mails liggende, ja. Jeg har bare kun været hjemme på solbrinken for en kort bemærkning i går - kommer hjem torsdag og er der til søndag - så der skulle være mulighed for at finde et par kg til dig :-)

Skal lægge et AA mange ansigter fra til dig, og kigge efter EUKSA til dig, Lasse

TAK! Venter spændt...

Tak AC.
Meget sødt af dig, at du vil gøre alt dette for mig:-)

Mvh
Mathias.

Citeret fra Hans:
M.E.D.L.E.M.:
       Meget Engageret Donaldist Ligegodt Et Mønster-medlem