Sv: Tegneserie: "År 2100"

Fortsættest den snart? smile Og kommer hønen måske tilbage igen?

16 årig dreng med mange forskellige interesser :-)

soer5523 skrev:

Fortsættest den snart? smile Og kommer hønen måske tilbage igen?

Ja, jeg må også indrømme at jeg savner hønen - resten kan jeg leve uden.

Alt hvad der står over denne linje er en aprilsnar!

Jeg tror at hønen bliver fundet sammen med Ib smile

soer5523 skrev:

Fortsættes den snart, jeg er hel vild med den smile

Fantastiske tegninger !!

Fantastisk tekst !! smile 10/10 point

Mange tak! smile Jeg håber snart jeg får lagt mere ind, men er lige i den travle slutning af 3. G, så der er rigeligt at se til lige nu.  hmm

Andreas von And skrev:

Måske skulle du sende den ind til Egmont! De er da dumere end jeg tror hvis de afslår den!

Jeg tror ikke tegningerne er gode nok - det er nok lidt for underground-agtigt til Egmont. Sådan lidt sjusket hurtigt lavet. Også selvom det passer nogenlunde til stilen, tror jeg ikke det er noget der er klar til udgivelse.

Se mine tegninger på www.DofWorks.deviantArt.com

Donald Dof skrev:
soer5523 skrev:

Fantastiske tegninger !!

Fantastisk tekst !! smile 10/10 point

Mange tak! smile Jeg håber snart jeg får lagt mere ind, men er lige i den travle slutning af 3. G, så der er rigeligt at se til lige nu.  hmm

Andreas von And skrev:

Måske skulle du sende den ind til Egmont! De er da dumere end jeg tror hvis de afslår den!

Jeg tror ikke tegningerne er gode nok - det er nok lidt for underground-agtigt til Egmont. Sådan lidt sjusket hurtigt lavet. Også selvom det passer nogenlunde til stilen, tror jeg ikke det er noget der er klar til udgivelse.

Ja så er det jo forståeligt nok, ( Det med 3 g ) men jeg håber da at du på et tidspunkt for tid smile. For ja, det er en fantastisk serie

81 Senest redigeret af soer5523 (2010-04-04 18:11:23)

Donald Dof skrev:
soer5523 skrev:

Jeg kan rigtigt godt lige din tegnestil !

Andreas von And skrev:

Prøv dog, du kan højest få et nej smile

soer5523 skrev:

Og hvis jeg var dig, ville jeg alligevel sende den ind. Det kunne blive begyndelsen på et nyt blad, for ærligt talt er det den sjoveste historie jeg har læst smile

Jeg er glad for du synes om den smile

Tjae, man kan jo altid gøre et forsøg - Jeg tror jeg sender den ind når den er færdig og kalder det et udkast. Hvis de så synes historien (og stilen) er noget der kan udgives, kan jeg forbedre tegningerne. Næste år tager jeg et friår, så der bliver god tid til det kreative! smile

Okay smile, held og lykke .

Underground-stilen tror jeg ikke der har no'et imod. De har trods alt an(d)sat Don, sååå...

Don Rosas tegninger er jo også LANGT mindre sjuskede end mine - Så det er nok ikke nogen garanti. Men man kan jo bare håbe smile

86 Senest redigeret af KjartAn(d) F. Stolberg (2009-03-25 16:33:52)

Jeg kan godt li' dit sjusk - det fjerner tegnestudiepræget, og er samtidig ikke for krussedullet.

Donald Dof skrev:

Don Rosas tegninger er jo også LANGT mindre sjuskede end mine - Så det er nok ikke nogen garanti. Men man kan jo bare håbe smile

Ser at du liker Kaizers Orchestra. Du vet at de er norske og at flere av dem kommer fra Jæren - like sør for Stavanger?

sigvald skrev:

Ser at du liker Kaizers Orchestra. Du vet at de er norske og at flere av dem kommer fra Jæren - like sør for Stavanger?

Ja, det er rigtigt - Jeg er kæmpestor Kaizer-fan! smile Og den ene guitarist (Terje "Killemaster" Kaizer) er også med i et band som hedder Skambankt. Dem skal jeg se live nu på fredag smile Ved ikke om du kender dem - de synger også på norsk, men musikken er lidt mere heavy end Kaizers.

kommer der ikke snart noget nyt, den er så spændende?!

Andeby-centrum.dk

lillestyggeulv skrev:

kommer der ikke snart noget nyt, den er så spændende?!

Mangler at lave en side, så bliver næste del uploadet. Håber på det kommer ind i morgen eller tirsdag.

Fedt!!

92 Senest redigeret af Donald Dof (2009-04-29 18:57:19)

Undskyld ventetiden! Her er fortsættelsen:

http://farm4.static.flickr.com/3623/3486914086_c230df8ee0.jpg?v=0

http://farm4.static.flickr.com/3622/3486099837_424bdd95c7.jpg?v=0

http://farm4.static.flickr.com/3368/3486914356_b39a90e1f5.jpg?v=0

http://farm4.static.flickr.com/3405/3486099077_30c2146fb9.jpg?v=0

93

Fedt smile Rigtig sjovt - tak!

Rigtigt, rigtigt godt!! smile

Godt at Ib kom tilbage !!

Genial historie

Et rigtigt kliché! Sjovt, at du gør grin med det - du ved, fanget af vilde, dømmes af kongen, som de kender... wink

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

fed, rigtig fed, har du gået på tegneskole eller hvad?, for det der, er efter min mening bedre end en jumbobogs-historie!!

Andeby-centrum.dk

Tomme talebobler, Hihi, kan godt lide det faktum at de ved at de er med i en tegneserie smile

Kartofler, jeg gav mit liv bort for dem...!

http://www.youtube.com/AndersAndErSjov

Andreas von And skrev:

Tomme talebobler, Hihi, kan godt lide det faktum at de ved at de er med i en tegneserie smile

Det er stort set altid en succes, især når det er skrevet og tegnet ordentligt :-)

Det skyldes nok at jeg elsker lidt plat humor når jeg læser tegneserier! Den her serie er ganske enkelt en humorbombe i mit lille hoved wink

Kartofler, jeg gav mit liv bort for dem...!

http://www.youtube.com/AndersAndErSjov

Den er ganske genial, og jeg morer mig også rigtigt godt når jeg læser den..