1

Tråd: TV-indslaget fra mødet

Ligger på Tv Midt/vest's server - her:
http://www.tv2regionerne.dk/
ude til venstre klik tv/midtvest - over i højre hjørne, klik arkiv og find 6. februar
Brorwse ca. halvvejen ned i oversigten til rundt iregionen - vi ligger først.

Sv: TV-indslaget fra mødet

TILLYKKE med berømmelsen :-)

Officiel blodhund for Grønspætterne!
Modtager af hæderstitlerne:
S.S.S. Stjerne Super Sniffer og
S.I.S. Sporhund I Særklasse

Berømmelse - for at have været på midt/vest? Undskyld, hvis jeg lyder lidt hoven, men det der klip er altså ikke det største foreningen har opnået...
Jyllandsposten, Familiejournalen og årgangsbøgerne er større bedrifter set fra mit synspunkt.

4 Senest redigeret af Lasse (2005-02-23 19:18:58)

Jeps, og netop derfor er du berømt :-)

Officiel blodhund for Grønspætterne!
Modtager af hæderstitlerne:
S.S.S. Stjerne Super Sniffer og
S.I.S. Sporhund I Særklasse

AC skrev:

Berømmelse - for at have været på midt/vest? Undskyld, hvis jeg lyder lidt hoven, men det der klip er altså ikke det største foreningen har opnået...
Jyllandsposten, Familiejournalen og årgangsbøgerne er større bedrifter set fra mit synspunkt.

Nej, og sikkert heller ikke det længste! - Det varer kun 55 sek. (ca.) og så insisterede intervieweren på at indslaget skulle handle om hvor mange penge Joakim har, og hvor bor Rip,Rap og rup (sic).
    Det havde været ønskeligt om indslaget havde indeholdt mere interessante ting om foreningen, synes jeg!
    Men det er jo desværre noget tv bestemmer - hvordan de vil vælge at vinkle historien. I det mindste fik vi lidt gratis reklame!

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

6 Senest redigeret af AC (2007-10-19 16:11:47)

Og det ville ham campingsvognsentusiasten (intervieweren) så ikke engang kalde det - for det måtte de ikke. Jeg ved heller ikke om man kan sige det har givet udslag endnu - vi har ikke fået nogen reaktioner som følge af indslaget.
Jesper i. snakkede om at vi kunne lave en liste over spørgsmål medierne skulle stille og ikke skulle stille - evt. også vinklinger. Men... det er jo altså noget de bestemmer.
Var indslaget 55 sek.? Troede det kun var et halvt minut.
Man kan stadig finde indslaget fra 7. juni 2004 (07-06-2004 i søgefeltet) - rundt i regionen ca. midt i programmet.
Det er lidt længere - men så kun med undertegnede.

Hej,
Jeg har nu set indslaget fra 7. juni. Og man må sige at det er noget bedre end det fra vintermødet.
Hvis der egentlig er nogen der ikke har set den gamle reklame for Anders And bladets start, er her et link:
http://www.dr.dk/kroeniken/1950erne/fer … sering.asp
Der kan I tage 'Anders And reklamefilm' - 'Walt Disney i Tivoli' - eller ' Amerika påvirker læsevaner'.
Håber linker virker.

Mathias.

Citeret fra Hans:
M.E.D.L.E.M.:
       Meget Engageret Donaldist Ligegodt Et Mønster-medlem

Fint link - det virker.

9 Senest redigeret af pryds (2005-02-24 19:30:35)

Hvad med indslagene fra TV2 Fyn og TV2 Øst? De må vel også ligge på den side... Hvilke datoer var det mon?

There is the theory of the mobius, a twist in the fabric of space where time becomes a loop.

10 Senest redigeret af AC (2005-02-25 12:40:49)

Tv2 øst må ligge der - og vigtigt: det er tv2østJYLLAND ikke bare tv2øst (hvor ligger deres sendeområde)

(23-07-2004 i søgefeltet - 12.00-udsendelsen ca. 8 minutter henne (og der er ikke mulighed for at spole) -

Ved ikke hvor længe de bliver liggende - fyn var sommeren 2003 - måske er det væk... det er ikke i arkivet i hvert fald...

AC skrev:

det er tv2østJYLLAND ikke bare tv2øst

Ah ja, der findes jo begge dele, ser jeg.

AC skrev:

(23-07-2004 i søgefeltet - 12.00-udsendelsen ca. 8 minutter henne (og der er ikke mulighed for at spole)

Middags-udsendelsen... Jeg havde kigget beskrivelsen af aftenudsendelsen igennem...

AC skrev:

Ved ikke hvor længe de bliver liggende - fyn var sommeren 2003 - måske er det væk... det er ikke i arkivet i hvert fald...

Og det direkte link, vi har på hjemmesiden, ser heller ikke ud til at virke længere hmm
http://www.tv2regionerne.dk/Default.asp … ;Id=156301
Der skulle vel ikke være nogen, der har optaget det (eller rippet det fra nettet)?

There is the theory of the mobius, a twist in the fabric of space where time becomes a loop.

Det var en skam, det er slettet.
Vi har først fået hurtigt internet for nogle uger siden. Og før kunne jeg ikke se det, på grund af for langsomt:( Øv:(

Mathias.

Citeret fra Hans:
M.E.D.L.E.M.:
       Meget Engageret Donaldist Ligegodt Et Mønster-medlem