Sv: Stor Jumbo-Tegnekonkurrence

Ja, den er virkelig flot. Tegningerne er meget levende og dynamiske.

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

Det lyder da til at have været super spændende :-)

Se mine tegninger på www.DofWorks.deviantArt.com

53 Senest redigeret af sigvald (2008-06-04 15:10:04)

Her er noen bilder fra begivenheten:

http://duckman.pettho.com/komiks06.jpg
Cavazzano og hans "elever". den fjerde "eleven" som såvidt sees i venstre billedkant opptrådde litt "harry" ved å ha på seg caps bak frem. Vi får håpe at det var en ungdommelig tabbe, og ikke et politisk utspill. Jeg synes ikke at donaldisme og politikk passer bra sammen. De andre opptrådde som forventet i forhold til at de var innendørs og dessuten sammen med en personlighet som Cavazzano.

http://duckman.pettho.com/komiks07.jpg
Niels Jakob.

http://duckman.pettho.com/komiks08.jpg
AC og Cavazzano.

Cavazzano og hans "elever". den fjerde "eleven" som såvidt sees i venstre billedkant opptrådde litt "harry" ved å ha på seg caps bak frem. Vi får håpe at det var en ungdommelig tabbe, og ikke et politisk utspill

Sagt af sigvald.

Men hvad betyder det?
Mit norske er ikke så godt så jeg vil gerne vide det smile

‘‘Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja! Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!‘‘
copyright© Monty Python

anden skrev:

Cavazzano og hans "elever". den fjerde "eleven" som såvidt sees i venstre billedkant opptrådde litt "harry" ved å ha på seg caps bak frem. Vi får håpe at det var en ungdommelig tabbe, og ikke et politisk utspill

Sagt af sigvald.

Men hvad betyder det?
Mit norske er ikke så godt så jeg vil gerne vide det smile

Sigvald tror, at man udsender politiske budskaber ved at gå med omvendt baseball-cap. I hvilken retning de så skulle være siger han ikke noget om.

Og det med at være "Harry" kunne nogle måske også tænke sig en forklaring på - Og på vej til Komiks fik du, Sigvald, vidst også præsenteret det at være  "Niels" (Eller Nils?)? big_smile

Sigvald er en helt. Det var han før Komiks, og nu hvor jeg har mødt dette glade menneske og talt med ham (selvom jeg godt nok ikke forstod alt), så er jeg stor Sigvald fan.

Gamle ænder? Prøv Bertis hjemmeside. www.bertistravonsky.dk

58

Sigvald er lidt for Sigvald når han siger at Niels er lidt niels og Harry er harry.

Du skulle have råbt efter tolken - det er AC som plejer at være tolk big_smile

Solens Søn skrev:

J.V.And: Vinderhistorierne kommer i AA nr. 26.

Åbenbart ikke... De var der i hvert fald ikke da jeg kiggede efter!

Burde de ikke også komme i en Jumbobog i stedet - hvis overskriften skal tages seriøst.

61

Det får mig til at tænke på hvor lang tid der gik fra konkurrencen i jumbo 200 blev udskrevet og til vinderens serie udkom i mammutbog 7. Januar 1998 til april 2001.

Denne tråd er meget spændende.

Og det er dejligt at folk deltager i konkurrencerne, som Egmont udgiver.

Konkurrencen, har også kørt på Andeby.dk i den tid hvor konkurrencen kørte.
Det ved jeg, fordi jeg selv er ''AA'' derinde. big_smile

Ja, så kom vindertegningerne jo endelig i AA&Co i denne uge. Ret småt synes jeg nu nok. Bliver de mon udgivet andre steder udover Andeby.dk? For ellers synes jeg det er lidt trist at sige tegningerne "Kommer i bladet" hvis de knapt nok kan ses! :S

Helt enig, Dof. I dag fik jeg selv fingrene i et eksemplar. Endelig, efter "kun" 16 ugers forsinkelse kom de så, men i en skuffende lille størrelse. De kunne i det mindste have givet hver tegning en kvart side, så alle tegningerne kunne være på en side. Den eneste, man kan læse teksten på, er min, fordi jeg skrev så stort og tydeligt. Og detaljerne på nogen af tegningerne kan ikke ses og beundres. En kvart side pr. stk. - det ville have været ok for mig.

For at finde dem på andeby.dk skal du: gå til forsiden -> spil & sjov -> konkurrencer -> tegnekonkurrence -> http://www.andeby.dk/templates/pages/se … ewURL=true

Interesserede, der har set, at de kunne ses større på andeby.dk kunne da godt have fået et link på forsiden, nu der er en henvisning i bladet.

Jeg synes nu også en kvart side ville være for lidt. Når man vinder en sådan konkurrence og de lover den kommer i bladet, ja så synes jeg umiddelbart det ville være mest fair at give dem MINIMUM den størelse de ville have i en jumbo - Hvilket (Sådan meget rundt regnet) er mindst en halv side hver. Man kan, på disse miniaturer, knapt nok se hvad det er.

66

I betragtning af hvor mange måneder der gik fra Jumbo 200 (sidste store konkurrence) og til Mammutbog 7 udkom, så er 16 uger desværre ikke særlig lang ventetid.
Er i øvrigt helt enig - siderne burde vises i større format i selve bladet. Tak for linket, kunne ikke selv finde det, kun de generelle sider fra konkurrencen, da jeg kiggede...

Det er flot i vandt, meget enda tror i bliver prof

Carl Barks vs Don rosa