Sv: perler i samlingen!

Jeg tror jeg skal lære at udtrykke mig mere diplomatisk. Således ville jeg undgå at folk misforstår mig..

Gamle ænder? Prøv Bertis hjemmeside. www.bertistravonsky.dk

madsj skrev:
arielblirup skrev:

HEDL - signeret da Rosa sidst var i Danmark i forbindelse med HOF 1/Anders Ands 70 års fødselsdag. Den bog bærer mange gode minder for mig.

I øvrigt er jeg også ret glad for det billede, jeg i samme anledning fik taget af ham og mig sammen, samt et flot portrætfoto, jeg selv tog af ham.

(Og i min ikke-Disney samling er det nok min signerede Valhalla 1, hvor han tegnede en flot trold til mig.)

Undskyld, men kunne ikke lade være:
Har Don Rosa virkelig tillladt sig at tegne i din Valhalla 1 ? :-) Den mand har da ingen pli!

Hehe, nej, selvfølgelig ikke. Jeg kunne bare ikke lige huske, hvad tegneren af Valhalla hed (og gad ikke tjekke det), derfor skrev jeg bare "han" i stedet for "Peter Madsen" i håb om, at ingen tænkte nærmere over det. - Så tak for at have ødelagt mit dække! Grrr! ^_~

"Oh, skænk mig en grav
ved det isgrønne hav
hvor kun bølgerne hører min gråd"

Arn skrev:

Ja (snøft), det blev jeg! sad

Men det var alligevel et lortejob, så jeg overlever nok. wink Det er faktisk derfor at jeg er glad for den.

tongue

Er det for sjov eller hvad? Jeg kan sgu' ikke finde nogen forklaring...?

Ce soir.. en garde!

Arpin, Rosa skrev på tysk "für" på dansk fyr, du ved nok.

Don Rosa sell-out. Sorry :-(

Ja selvfølgelig er det for sjov, Arpin. Hvis du ikke forstår min (såkaldte) humor skal du ikke tage det personligt, jeg har mange gange hørt, at jeg var lettere mærkelig...!   wink

Advarsel: Manden er sarkastisk!

56 Senest redigeret af Rune Ørnsen (2006-11-08 18:14:37)

lol   lol  Haha, jeg forstår den   lol   lol
                        roll ;-)

Jeg forstår absolut ikke din. Om jeg så forstår Kaspers ved jeg ikke wink

There are 10 kinds of people: those who know about binary numbers and those who don't...

big_smile

jose carioca skrev:

Jeg forstår absolut ikke din.

Øv. (Men godt jeg selv forstår den) ;-(

Jeg kan godt se, at du synes det er sjovt, jeg forstår bare ikke hvorfor at dine smileys skal flyve rundt i dit indlæg??

Men nok om det.

There are 10 kinds of people: those who know about binary numbers and those who don't...

big_smile

A. And skrev:

Arpin, Rosa skrev på tysk "für" på dansk fyr, du ved nok.

Hvorfor skulle jeg tage det personligt? Men jeg syntes det er fint med en alternativ eller anderledes humor, det har jeg også selv. Det betyder dog ikke at jeg ikke forstår almindelig humor (hvis der er noget der er det?).

Ce soir.. en garde!

Jamen jeg er da helt ked af, at jeg overhovedet skrev den lille "joke". Skulle vi vende tilbage til perlerne i samlingen?

Nu er jeg altså forvirret. Hvem er det der er blevet fyret?

Don, Don, Don.

DER ER INGEN, DER ER BLEVET FÜRET!!!

Hold da kæft så meget forvirring den lille joke kan skabe. Når Becher henviser til noget, kan man vel lige så godt lige læse/kigge på hvad det er. Så havde vi sparet de 10-15 indlæg.

Citeret fra Hans:
M.E.D.L.E.M.:
       Meget Engageret Donaldist Ligegodt Et Mønster-medlem

arielblirup skrev:
madsj skrev:
arielblirup skrev:

<snip>(Og i min ikke-Disney samling er det nok min signerede Valhalla 1, hvor han tegnede en flot trold til mig.)

Undskyld, men kunne ikke lade være:
Har Don Rosa virkelig tillladt sig at tegne i din Valhalla 1 ? :-) Den mand har da ingen pli!

Hehe, nej, selvfølgelig ikke. Jeg kunne bare ikke lige huske, hvad tegneren af Valhalla hed (og gad ikke tjekke det), derfor skrev jeg bare "han" i stedet for "Peter Madsen" i håb om, at ingen tænkte nærmere over det. - Så tak for at have ødelagt mit dække! Grrr! ^_~

Nå, det må du undskylde. Ved selvfølgelig godt hvem Peter Madsen (har dog aldrig læst noget af ham, men mindes nogle Quark tegnefilm, som vist er en figur skabt af ham). Den lå bare lige til højrefoden!

Mads

Mads Jensen

Fra Frasier:
Niles: "I have to go, I'm conducting a seminar in multiple personality disorders, and it takes me forever to fill out the nametags."

Arn skrev:

Ja selvfølgelig er det for sjov, Arpin. Hvis du ikke forstår min (såkaldte) humor skal du ikke tage det personligt, jeg har mange gange hørt, at jeg var lettere mærkelig...!   wink

Hvem har ikke det...
wink smile

‘‘Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja! Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!‘‘
copyright© Monty Python

madsj skrev:

Nå, det må du undskylde. Ved selvfølgelig godt hvem Peter Madsen (har dog aldrig læst noget af ham, men mindes nogle Quark tegnefilm, som vist er en figur skabt af ham). Den lå bare lige til højrefoden!

Mads

Hehe, helt i orden. Kunne jeg godt regne ud. Peter Madsen har skabt tegneserien Valhalla. Og ja, det er der, Quark kommer fra.

"Oh, skænk mig en grav
ved det isgrønne hav

Det her er nok min perle.http://img93.imageshack.us/img93/9846/noneok7.jpg

My precious gold.

M.c.d.u.c.k skrev:

Det her er nok min perle.

Teit spørsmål: Er det fordi den er gammel eller er det en annen grunn?

Det er fordi den er meget god og så er det nok også fordi der er den første historie med Kylle, Pylle og Rylle i. smile

My precious gold.

71

Der er altså også en hel særlig charme over så slidt et blad fra dengang. - og så behøver man ikke være så forsigtig når man skal læse det - de der enormt flotte blade fra de første år, dem ville jeg være helt nervøs ved at bladre i...

AC skrev:

Der er altså også en hel særlig charme over så slidt et blad fra dengang. - og så behøver man ikke være så forsigtig når man skal læse det - de der enormt flotte blade fra de første år, dem ville jeg være helt nervøs ved at bladre i...

Helt enig. jeg har også et tillæg fra 1952, "Anders And og den Gyldne hjelm" i en slidt udgave, som jeg købte for 10'er.

Ce soir.. en garde!

AC skrev:

Det er da netop det, man skal! Jo mere slidt et blad er, jo lettere falder det da fra hinanden.

"Oh, skænk mig en grav
ved det isgrønne hav

Bop bop.. Det kan man nok se på fra forskellige vinkler. Jeg vil nu nok mene, at det er lettere at lave en skramme på et gammelt fint blad end et gammelt slidt blad. Et pænt kan gå i stykker bare man bladrer i det. Et slidt blad har "sat sig" lidt mere end et pænt og er sværere at få til at sige "krrsj". Men i alle tilfælde bør man passe på begge dele, der kommer jo ikke ligefrem flere af de gamle blade wink

big_smile

Arpin Lusene skrev:
AC skrev:

Helt enig. jeg har også et tillæg fra 1952, "Anders And og den Gyldne hjelm" i en slidt udgave, som jeg købte for 10'er.

Her mener du vel solohæftet der kom i 1954?

Og apropos gamle blade, så snakkede Jacob Stegelmann på Bogforum i går om duften af de gamle tegneserier. Han mente at nyudgivelsen af 'Illustrerede Klassikere' manglede den der form for 'gammelt-blad-duft' før den var moden til at blive læst (som selvfølgelig var ment for sjov. Man skulle nok have været der for at forstå hvad jeg taler om).

Citeret fra Hans:
M.E.D.L.E.M.:
       Meget Engageret Donaldist Ligegodt Et Mønster-medlem