1 Senest redigeret af Donald Dof (2008-08-02 15:34:31)

Tråd: Gratis infohæfte...

http://coa.inducks.org/account.php?co=& … hintitles= er der to gratis infohæfter. Forsidebillederne er i farver. Det hæfte jeg fik på Komiksmessen var i sort/hvid. Er dem fra Komiks "Kopier" eller  er alle originalerne i sort/hvid?

Se mine tegninger på www.DofWorks.deviantArt.com

Sv: Gratis infohæfte...

DDFRS I er med farveomslag, mens DDFRS IA er med omslag i S/H.

Jeg har desværre ikke scanner/billedbehandlingsprogram inden for rækkevidde p.t., men hvis du vil scanne forsiden fra DDFRS IA, kan du selv uploade den, eller sende den til mig på ole@disneycomics.dk.

Efter hvad jeg har hørt var det første gratis infohæfte fra Komiks 2004, hvor folk troede, at det kostede penge fordi det var i farvetryk. Man var åbenbart ikke vant til så flotte gratis-hæfter. Derfor blev hæftet fra i år trykt i sort/hvid.

Jeg har dog et spørgsmål til deltagerne fra Komiks 2004: fortalte folk, at de troede, at det kostede penge, derefter de så fik stukket et hæfte i hånden og fik at vide, at det var gratis? Hvordan kunne I ellers vide, hvad folk gik og tænkte? Måske havde I en tankelæser med?

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

Vi havde en tankelæser med, men det var nu på messen i 2006. Vi lånte den af Gearløs wink
nej, tanken om at folk kan have troet at de skulle koste noget var kun på baggrund af hvor få der blev taget.
I 2004 var det i øvrigt et hæfte i sort/hvid vi havde med - og kun i 50 eksemplarer.

(Apropos Komiks 2004, kan "Komiks.dk 2004 special-udgave "-hæftet stadig fåes?)

Se mine tegninger på www.DofWorks.deviantArt.com

I betragtning af hæftet blev "udsolgt" i løbet af de første 3 timer om lørdagen på den messe, så nej. Og vi har aldrig set nogen grund til genoptryk, da al information i hæftet i dag ligger enten på hjemmesiden, i det ny infohæfte eller kan læses i Rappet nr. 5.

Jamen det er jo for at ha' det. Kompletisme! Skidt med om man har indholdet i 7 andre udgaver. Det minder mig lidt om HEDL... wink

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"