Sv: Mickey Mouse

sigvald skrev:

Den andre ruten er FANTASTISK tegnet!!!

Tak for det! Hvad med første "ruten"? Skal jeg lade være med at tegne "bølgerne" som Hans (tak for din kommentar, Hans) hentyder til? Det er måske for pjattet? Jeg vil jo gerne prøve at lave en genkendelig streg.

Why do I even bother?

sigvald skrev:
Solens Søn skrev:

Godt tegnet. Dog synes jeg, at Mickeys snude-parti er lidt for kantet. Mickeys ansigtsformer plejer at være meget runde og bløde.

Den andre ruten er FANTASTISK tegnet!!!

Ganske enig smile Jeg prøver bare også at nævne detaljer, som kan gøres bedre. Hans nævnte Mickeys øjenbryn, som jeg synes er et godt tiltag. Det er ikke rigtig set før, men alligevel ser det ikke dumt eller forkert ud. Det kan du godt blive ved med at tegne i situationer, der passer til.

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

Solens Søn skrev:

Godt tegnet. Dog synes jeg, at Mickeys snude-parti er lidt for kantet. Mickeys ansigtsformer plejer at være meget runde og bløde.

Er det for kantet i begge billeder?

Why do I even bother?

Hej VoBo.
Skide flot! Du holder et ekstremt højt niveau. Jeg kan godt følge SS i at Mickeys ansigt er en smule kantet, men jeg har faktisk ikke noget imod det. Jeg kan godt li' når tegnere giver figurerne deres eget "touch". Eneste bemærkning jeg har et i først rude ved Mickeys højre skulder, der hvor dynen er trukket op ved armhulen. Jeg synes det ser lidt underligt ud smile

Venligst
Morten Pedersen

Moggie skrev:

Hej VoBo.
Skide flot! Du holder et ekstremt højt niveau. Jeg kan godt følge SS i at Mickeys ansigt er en smule kantet, men jeg har faktisk ikke noget imod det. Jeg kan godt li' når tegnere giver figurerne deres eget "touch". Eneste bemærkning jeg har et i først rude ved Mickeys højre skulder, der hvor dynen er trukket op ved armhulen. Jeg synes det ser lidt underligt ud smile

Venligst
Morten Pedersen

Du har ret. Dynen sidder for langt oppe. Det havde jeg faktisk ikke selv set.

Why do I even bother?

http://img355.imageshack.us/img355/2193/voboxp7.jpg

Det er munden og hans kind, jeg har ændret, ha ha.

Har ikke rørt ved sengetøjet!

VoBo skrev:
Solens Søn skrev:

Det skulle jeg mene, ja.

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

VoBo skrev:
Solens Søn skrev:

Jeg kan ikke få øje på hvor Mickeys ansigtsformer er kantede. Jeg synes at de ser runde og bløde ud, som de skal.

Jeg er ikke sikker på om dynen er trukket for højt op. Man har da set før at folk har trukket dynen helt op til armhulerne, ja endda helt op til hagen, hvis de fryser.

Jeg er lidt i tvivl om "øjenbrynene" ser godt ud. Hvordan plejer man at tegne Micky med rynkede øjenbryn? På den anden side er det osse en god ting at en tegner har sit eget "udtryk". Det ser i hvertfald ikke helt tosset ud, efter min mening. Det er nok en smagssag.

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

Det er egentligt heller ikke det jeg mener. Jeg synes det ser unaturligt ud den måde den er trukket op på. Som om den "går igennem" hans armhule..

Moggie skrev:

Det er egentligt heller ikke det jeg mener. Jeg synes det ser unaturligt ud den måde den er trukket op på. Som om den "går igennem" hans armhule..

Ja, dynen går i hvertfald helt op i armhulen. Det kan godt være at den burde sænkes en smule...

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

Hans skrev:
Moggie skrev:

Ja, dynen går i hvertfald helt op i armhulen. Det kan godt være at den burde sænkes en smule...

Ja eller måske er det mickey der skal flyttes.

Alt hvad der står over denne linje er en aprilsnar!

VoBo skrev:

Jeg er ved at tegne en Mickey Mouse-historie. Jeg har erkendt, at mine ænder mangler et eller andet. Til gengæld synes jeg selv, at jeg har fat i et eller andet når jeg tegner Mickey og Fedtmule. Det ligger bare i hånden uden at jeg behøver at kigge efter noget. Dem der kender det jeg ellers tegner siger de kan genkende min streg i Mickey og Fedtmule. Men hvad siger I? Ligner det dem, uden at være en efterligning?

http://dcf.outducks.org/contrib/img/B7MWOy_jiAq6h.jpg

Du har en speciel stil, den falder lige i min smag  smile  Det er en mixer mellem italienerstil og så amerikansk !

Flot arbejde og masser af dynamik.. Ros herfra

16 årig dreng med mange forskellige interesser :-)