Tråd: Hall of Fame serien

hvor mange har læst den reklame der var med det nye anders and
de skriver nu er der 15 bøger i serien og der er billeder af de første 6 i serien

yes fedt nu ved vi da at de officielt planlægger flere en de 5 der kun var nævt i starten
da serien statede

men er det nok kan de virkelig nå at give of alle de gode historier i kun 15 bøger

DJT

jeps jeg var der

Sv: Hall of Fame serien

Jeg har læst den, og jeg må da sige at det er en god idé at udvide serien.

>Men er det nok? Kan de virkelig nå at give os alle de gode historier i kun 15 bøger?
Meningen er ikke at udgive alle de gode historier, for hvad skulle man så gøre med fx Carl Barks. Udgive 40 bøger?
En helt anden sag er jo at man planlægger Carl Barks Library (der er startet en anden tråd om dette).
Meningen er at udgive et udvalg af forskellige tegneres gode historier.
Derfor mener jeg at 15 bøger er mere end rigeligt.

Officiel blodhund for Grønspætterne!
Modtager af hæderstitlerne:
S.S.S. Stjerne Super Sniffer og
S.I.S. Sporhund I Særklasse

Hvis Egmont Serieforlaget tror på at de kan tjene penge på at udgive flere bøger i serien, jamen så gør de da helt sikkert det.

4 Senest redigeret af AC (2005-02-24 17:16:11)

De 15 bøger må stadig blot være det foreløbigt planlagte antal - det er i hvert fald ikke nær nok til at lave et inklusivt Rosas værker, som så vidt jeg har gennemskuet også er planen - der er jo i hvert fald planlagt en 3. Rosa-bog.

Ja, den 3 Rosa bog er jo nummer 10 i rækken af HOF bøger. Men når vi så kommer til DR bog 4, bliver det så ikke et genoptyrk af HEDL? Det bliver de jo sådan set nødt til, for at det kan passe. Selvom at de jo har sagt at der ikke kommer et genoptryk af HEDL. Ved nogen noget?
Og så håber jeg bare at Floyd Gottfredson kommer med i serien, for hvis ikke, skal der sku nok komme nogle klager fra mig.

Mathias.

Citeret fra Hans:
M.E.D.L.E.M.:
       Meget Engageret Donaldist Ligegodt Et Mønster-medlem

Det har været så nogenlunde i rækkefølge indtil videre... et genoptryk af HEDL ville fylde flere sider end top-sideantallet for HOF - og så skulle Lillehammer og Alexandria-serierne jo ind midt i det hele... - jeg vil gerne se hvad indholdet i Rosa 4 bliver - det bliver en interessant sammensætning skulle jeg tro... - lad os vente og se.

Hvis der kommer en Don Rosa 4 bog, så er jeg næsten helt sikker på at HEDL-historierne ikke kommer med..

Ja for så springer de over dem og udgiver det genoptryk alligevel eller hvad? Ved du noget, som vi andre ikke har hørt?

Hvis HEDL-historierne skal genoptrykkes, ville det da være dumt at udgive dem i Hall of Fame. Så hellere lave et genoptryk.
Jeg tror slet ikke at HEDL-historierne bliver genoptrykt.

Jeg ved ikke mere end jer :-)