1 Senest redigeret af Grabow (2008-09-28 18:30:53)

Tråd: Her er så min første side til den $crooge historie jeg arbejder på

http://img517.imageshack.us/img517/8246/side1copynp3.th.jpghttp://img517.imageshack.us/images/thpix.gif

...og om lidt er kaffen klar

Sv: Her er så min første side til den $crooge historie jeg arbejder på

Kan man ikke få noget tekst med?
Hvad er det med hjørnet på pengetanken på første billede? Hvis der slået af med kuglen burde det så ikke være, øh mere takket?

Ellers vældigt pænt (sagt på godt jysk )

Aldeles Nævneværdig Dame med Elegant Rang af Super Intelligens og Nyttige Evner

*Fantastisk Og Rødhåret Mirakel og Absolut Nørdernes Dronning

Desværre lidt for stiv og kejtet.

Man skal aldrig stole på en statistik, man ikke selv har forfalsket.

En af de ting jeg lagde mærke til er at vinduerne i venstre del af pengetanken har samme perspektiv som den i den anden side. Det burde nok rettes til, men kan jo ikke se den del af indersiden fra vinklen du tegner tanken fra.
Ellers synes jeg du har gode vinkler i serien. Når vi ser på billederne er vi placeret så det ser spændende ud - især det sidste billede med Hexias silhuet er en rigtig god variation.

Se mine tegninger på www.DofWorks.deviantArt.com

Hej!

Ja, der er en der kan tegne ;b.

Jeg selv  mener bare, at du skal rette skyerne ved Joakims pengetank lidt. big_smile
- Men du bestemmer jo. ;b

synes det er lidt mærkeligt det med skyerne, men ellers godt tegnet hvor gammel er du=jeg vil vide det fordi så kan jeg se dit talent

Carl Barks vs Don rosa

er godt nok kun et barn, men jeg ville ALDRIG kunne tegne så godt... det ser lidt rosainspireret ud?

nåmen jeg mener det er godt tegnet af en uproffesionel.

Give peace a chance!

Kantet, og perspektivet i vinduerne er ikke rigtigt. Men kan godt lide at det er en Mickey Mouse dåse der ligger på gulvet ved Hexia.

Nå Arpin? Ingen rustning! Selvom at de vidste, hvor deres rustning er, ville det intet nytte! Ingen magt på denne jord kan nå den! HA! HA! HA!

Fordi, hvis han er 5 år og tegner sådan der, så har han et talent. Man kan jo sige selv at jo ældre en person er, jo mere erfaring har han, og jo længere har han kunne øve sig.

Og jo. Børnene i talent 2008, havde da bestemt talent. Det er da et talent at kunne fyre den af på el guitar, som de drenge gjorde det. Og den måde som både robotdrengene dansede på, og ham den anden. Det er da bestemt også talent at kunne det.

men men men (der er aktid et men) hende maya hun havde bestemt ikek talent. hun sang pivefalsk hvis jeg skal være heælt ærlig... men er det da et talent at have en voksens stemme når man er 9-10 år? det må jo være medfødt.... så kan det da veæl ikke være et talent....
og Ragnar var en rigtig god guitarist, især når man tænker på hans alder.... da jeg ikke er den største punk-fan (det var da punk genren hed ikke?) ved jeg ikek om det er meningen det skal lyde sådan, men det lød som om han ikke kunne synge... særlig godt.

Give peace a chance!

Den her ender vist snart i off-topic! wink

Se mine tegninger på www.DofWorks.deviantArt.com

Donald Dof skrev:

Den her ender vist snart i off-topic! wink

Hvordan kan du dog komme på den tanke? wink

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

det er ikke den bedste side, men okay af en u-prof

Carl Barks vs Don rosa

Du har talent, dine bjørnebanditter er rigtig flotte ! Ros ros ! Kan vi ikke snart få mere at se ?

16 årig dreng med mange forskellige interesser :-)

KjartAn(d) F. Stolberg skrev:

En and på 10 år har startet en Lemonadebod. han knokler og knokler og han tjener strygene. En anden and på 30 har job som møntpudser for sin nærige onkel som petaler ham 5 øre om måneden. da denne and selv var ti kunne han heller ikke udrette noget - eller rettere: Han gad ikke at udrette noget. når den lille and bliver voksen bliver han en rig and. hvad viser det os?

Det viser os at du tager denne diskussion til off-topic.

Jeg syntes pengetanken ser lidt underlig ud
Som Laila sagde, burde den vel se lidt mere smadret hvis den var blevet slået på?
Ellers ganske fint. Kan du ikke skrive teksten neden under?

‘‘Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja! Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!‘‘
copyright© Monty Python

Den er flot ! Nåede du nogensinde videre end forsiden ? For så vil jeg da gerne se resten smile