Tråd: den store sorte anders and

inde på andeby.dk så jeg en reklame for "den store sorte anders and".  der stod ved den "kæmpe griner". så hvis der er nogen af jer der har læst den, vil jeg spørge om den er rigtig meget sjov, og værd at bruge penge på (selvom man ikke er GIGANTISK donaldist).

hvis det er en bog med de sjopveste AA-historier (reklamen sagde ikek særlig meget) er det luge noget for mig.. så er det det? eller hvad..?

Give peace a chance!

Sv: den store sorte anders and

Hvis du er ligeglad med kvalitet og syn's at det er ligemeget om man ser Carl Barks tegninger,  som han tegnede dem eller om det er ligegyldigt at de er skåret i stykker og delt på en måde, så de passer med sidestørrelsen - så er historierne gode (ikke billederne).

MEN hvis du synes om Anders And når han er bedst - er der ingen idé med at købe den!

Få fat i (eller vent til) nyudgivelserne fra USA...

De er tusind gange bedre!

Er der nogen der har set denne bog endnu - for undskyld, Jan Erik, du lyder som om du blot taler udfra det faktum at seriene er ombrudt?

"Alle de specielt udvalgte historier er ommonteret med nænsom hånd for at passe til det store format og de er nykoloreret efter dagens standard."  Fint nok, men, øhhh, hvad betyder det?

Jeg har den store hvide, men har ikke læst den siden 1974 (eller hvornår det nu var)
Hvis man udgiver noget magen til, kan det ikke anbefales - så det er sådan set kun op til Serieforlaget at melde ud med hvad det er de agter at sælge til folk!

...asterix, følg med i snakken på denne side

5 Senest redigeret af Bornholmer-anden (2008-11-02 13:22:28)

Den er kommet i almindelig handel på Bornholm, og er da også blevet hjembragt.
Men jeg er nok ikke den rette til at vurdere, hvorvidt der er den store forskel i denne nye udgave i forhold til de tidligere udgaver.
Jeg køber kun for at stille den ind på hylden sammen med alle de andre, og ikke ud fra om det er den ene eller den anden tegner eller det ene eller det andet format.

Storsamler af alt fra Andeby på Bornholm

jeg ville glæde mig over en god historie af Barks.. så også at der skulle være noget Vicar.. heller ikek dårligt.
så jeg tror (TROR) den er noget for mig.
jeg har dog stadig ikek fået svar på om den er sjov.. nogen der ved om den er det?

Give peace a chance!

Dette emne hører bestemt ikke til i off-topic!

Jeg vil dog opfordre jer til at  fortsætte debatten i den tråd Jan linker til ovenfor.