Tråd: Tegnere

hvad for nogle tuscher/ blyanter bruger i. Personligt købte jeg Roller-trip igår de er gode, men hvad er jeres favorit?

Carl Barks vs Don rosa

Sv: Tegnere

Alm. stiftblyant og Parker-fyldepen.

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

okay bruger bare den almindelige gamle blyant

Carl Barks vs Don rosa

4 Senest redigeret af asterix (2008-12-02 11:21:13)

jeg bruger en stiftblyant, en normal blyant og en tegneblyant, som jeg fik af min onkel, der er maler... men det gør ikke mine tegninger gode sad

Give peace a chance!

nej, men hvis man har de rigtige ting så ser det bedre ud det ha jeg hvert fald set

Carl Barks vs Don rosa

AndeNews skrev:

nej, men hvis man har de rigtige ting så ser det bedre ud det ha jeg hvert fald set

Det står også i min danskbog - bare om skrift.

Alt hvad der står over denne linje er en aprilsnar!

KjartAn(d) F. Stolberg skrev:
AndeNews skrev:

Det står også i min danskbog - bare om skrift.

Ja rosa bruger det også eller man skal nok sige alle tegnere bruger de ting. Hvert fald de proffe

Carl Barks vs Don rosa

Jeg er ikke helt tilfreds med titlen på dette indlæg. Hvad med at den bliver omdøbt til "Tuscher og Blyater" eller "Tegneredskaber"?

så skulle det være "blyanter" og ikke "blyater"

Give peace a chance!

asterix skrev:

Nu må du lige vælge side: http://www.ddfr.dk/forum/viewtopic.php?id=3480 wink

Se mine tegninger på www.DofWorks.deviantArt.com

godt set smile ... men det var en hjælpende hånd ligesom jeres! wink

Give peace a chance!

12 Senest redigeret af KjartAn(d) F. Stolberg (2008-12-06 20:59:00)

Donald Dof skrev:
asterix skrev:

asterix er bare begyndt at værdsætte jeres hjælp. Hvis han kunne, ville han sikkert ændre sit navn fra asterix til Asterix.
@asterix: Bemærk den blinkende smiley.

Donald Dof skrev:
asterix skrev:

asterix er bare begyndt at værdsætte jeres hjælp. Hvis han kunne, ville han sikkert ændre sit navn fra asterix til Asterix.

Laver selv mange fejl ved, at få en forkert finger på. Så i må gerne sige det hvis jeg skriver forkert

Carl Barks vs Don rosa

AndeNews skrev:
Donald Dof skrev:

Laver selv mange fejl ved, at få en forkert finger på. Så i må gerne sige det hvis jeg skriver forkert

Der satte du et komma der ikke skulle være der. Du glemte også det sidste punktum

Du glemte også det sidste punktum

lol? I lige måde...

Der satte du et komma der ikke skulle være der. Du glemte også det sidste punktum

Hva' er problemet? Alle kan lave fejl en gang imellem! At glemme det sidste punktum eller lave en enkelt slåfejl ser jeg ikke som noget problem. Når man til gengæld gentagne gange skriver meningsforstyrrende indlæg fyldt med fejl, så ser jeg det som et problem.

Og for at være helt korrekt, så glemte du selv et komma efter "komma" og et punktum efter "punktum" - sjovt nok.

Så lad være med at kaste med sten, når man selv bor i glashus.

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

Solens Søn skrev:

Hva' er problemet? Alle kan lave fejl en gang imellem! At glemme det sidste punktum eller lave en enkelt slåfejl ser jeg ikke som noget problem. Når man til gengæld gentagne gange skriver meningsforstyrrende indlæg fyldt med fejl, så ser jeg det som et problem.

Og for at være helt korrekt, så glemte du selv et komma efter "komma" og et punktum efter "punktum" - sjovt nok.

godt sagt solens søn

Carl Barks vs Don rosa

tilbage til det med overskriften: tror det betyder "til tegnere", og derfor er der ingen grund til at lave den om... har vi ikke været igennem stavediskussionen én gang før?

Give peace a chance!

19 Senest redigeret af KjartAn(d) F. Stolberg (2008-12-08 21:35:02)

Solens Søn skrev:

Jeg mente det med de manglende tegn som en vits. Han bad i øvrigt selv om det - I bogstaveligste forstand.

@Asterix: Jeg føler nu at emnet er vigtere end målgruppen.

skal vi ikke bare komme ind i emnet igen?

Carl Barks vs Don rosa

AndeNews skrev:

skal vi ikke bare komme ind i emnet igen?

Fin idé. Her er jeg inde på emnet: Hvad er det der er så godt ved Roller-Trip? Jeg ta'r ikke lige mod anefalinger uden begrundelse.

Det gode er de tuscher ikke sviner så meget og tegner med præcist, altså de er tynde. Jeg har dog ikke prøvet så mange andre tuscher, men synes det her er de bedste jeg har prøvet. Hvad med jer andre proffer;)

Carl Barks vs Don rosa

asterix skrev:

jeg bruger en stiftblyant, en normal blyant og en tegneblyant, som jeg fik af min onkel, der er maler... men det gør ikke mine tegninger gode sad

Hvorfor i alverden bruger du så den blyant - i stedet for at udskifte den ..

Jeg bruger skam bare:

1. Alm. blyant
2. Alm. viskelæder
3. Lineal (Til mure eller lign.)
4. Alm. lineal.

Men det udvikler sig nok! (:

Jonas And skrev:

Jeg bruger skam bare:

1. Alm. blyant
2. Alm. viskelæder