Sv: Er du Rosaist?

Er der noget der hedder Barkaist? For der er jeg helt klart...

Super_Goof skrev:

Ofte omtalt som Barksist...

Nej. Nej. Havde blot håbet på at det univers Barks skabte ikke skulle ødelægges, re; det Berti og jeg mener er forklaret for meget!!

Kan det beskrives mere eksakt hvad der menes med 'forklaret for meget', nogle eksempler?

Ce soir.. en garde!

Arpin Lusene skrev:
Super_Goof skrev:

Ofte omtalt som Barksist...

Nej for forsøgte at lave en blanding af både Rosaist og Barksist, der af (Bark)(a)ist...

Hvad med Brosarkist...

Ce soir.. en garde!

Lol..

Don Rosa sell-out. Sorry :-(

Arpin Lusene skrev:

Hvad med Brosarkist...

He he...
Jamen så må jeg jo være Brosarkist.....

‘‘Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja! Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!‘‘
copyright© Monty Python

Brosarkist er vel ikke helt fair overfor Barks, da hele Rosas navn er i ordet men ikke hele Barks. Medmindre du selvfølgelig regner s'et i Rosa med som s'et i Barks??

Robarksaist har fx. også et delebogstav big_smile

There are 10 kinds of people: those who know about binary numbers and those who don't...

big_smile

jose carioca skrev:

Brosarkist er vel ikke helt fair overfor Barks, da hele Rosas navn er i ordet men ikke hele Barks. Medmindre du selvfølgelig regner s'et i Rosa med som s'et i Barks??

Robarksaist har fx. også et delebogstav big_smile

Du kan jo sige det samme om dit eksempel, men det er jo det klassiske dillemma: hvem skal stå først og hve skal stå til sidst. Faktum er, at jeg lagde Barks' bogstaver forrest i ordet, hvorved det blev tydeliggjort mere, og dette kompenserede jeg for ved at have flere bogstaver fra Rosas navn i ordet. Men hvis det skal lyde nogenlunde fornuftigt, kan man ikke tage hensyn til små detaljer. Men det er faktisk kun s'et Barks som ikke er med, og på sin vis har de jo fire bogstaver med hver, så for mig at se virker det ligeligt fordelt.

Ce soir.. en garde!

Så er jeg Brosarkist

My precious gold.

Jeg klager nu heller ikke. Ville bare for sjov påpege det. Skal man fortsætte i detaljerne ville jeg nu sige at Rosas navn fremgår mest tydeligt, da hans navn ikke er brudt, og pga. af at Barks kun har begyndelsesbogstavet, hvilket ikke, i min verden, får mig til at tænke på Barks. Nåh, det blev vist en omgang uforståeligt p*s. Lad os bare sige vi slutter navnelegen åben.

Jeg er barksist og rosaist... big_smile

There are 10 kinds of people: those who know about binary numbers and those who don't...

big_smile

Arpin Lusene skrev:

Hvad med Brosarkist...

Ce soir.. en garde!

Alt i alt kan man være mere end en ting. jeg kan være fan af tv-2 samtidig med at jeg er fan af gnags.  jeg kan være glad for star wars samtidig med star trek. jeg kan dermed også være både barksist og rosaist (alle disse ting er facts og ikke blot eksempler)

Alt hvad der står over denne linje er en aprilsnar!