Tråd: Vurdering: Jumbobøger

Hej, it's been a while tongue

Jeg er i øjeblikket i gang med at rydde op i min samling. Jeg sælger det meste af det jeg har, udover mine Don Rosa ting, selvfølgelig tongue

Der er ca. 135 bøger, nye som gamle. (nye som i mindst 1 år gamle). Standen er blandet, men alle er læselige. De er alle helt almindelige.

Er det bedst at sælge dem samlet eller i bunker (10/20/whatever)? At sælge dem enkeltvis vil naturligvis være bedst, men der er simpelthen et alt for stort arbejde.

På forhånd tak smile

Don Rosa sell-out. Sorry :-(

Sv: Vurdering: Jumbobøger

Ingen der gider hjælpe? sad

Hvis det var din Rosa-original fra Göteborg vi snakkede om så skulle jeg da gerne hjælpe dig af med den wink

Hej A.And.

At sælge dem enkeltvis er ikke så besværligt endda. Du opretter bare en auktion på QXL, hvor du oplister alle numrene. Du sætter den op som "køb nu" auktion til eksempelvis 15 kr/stk.
Så plukker folk bare dem de vil have, og nogle gange napper de rask væk 20-30 stk ad gangen.

Du kan jo også liste numrene herinde og lade brugerne plukke dem, de vil have - det er jo endnu lettere ... :-)

JAlbertsen: Hehe, jeg er nu ikke nået til det punkt endnu wink

Thomas: Som sagt er standen blandet. Vil folk bare accepterer at det ikke er specificeret hvilken stand de enkelte bøger er i?

Og tak for svaret smile