Sv: Hvad syntes i om den???
Den er rigtig god, specielt munden og næsen.

Godt. God skyggelægning og fine detaljer.
Laver mange flere, Bedre og Bedre
kigger du efter? Hvis ikke så er det rigtig godt;)
Rambo and?
copyright© Monty Python
Lidt i den stil Men jeg havde nu tænkt mig Stålandens værste fjende.. HEH HEH men joooh
Pas på ikke at gøre underkroppen for menneskelig med fx menneskeben. Husk også, at ænder normalt går uden bukser, men i Rambo Ands tilfælde er det nok nødvendigt.
Lidt i den stil Men jeg havde nu tænkt mig Stålandens værste fjende.. HEH HEH men joooh
TEGNER DU EFTER er der blevet spurgt.
Er det så vigtigt?
copyright© Monty Python
Nej jeg vil ikke gøre mig den nedladelse at kigge efter men jeg henter inspiration fra mange ande tegneserier, Men grunden til at jeg ikke tegner andeben så meget er fordi det er mit svage punkt men jeg øver mig da!!
Pas på ikke at gøre underkroppen for menneskelig med fx menneskeben. Husk også, at ænder normalt går uden bukser, men i Rambo Ands tilfælde er det nok nødvendigt.
Rambo ? Det der er en cowboy
Så se Mit nye, ps:har holdt en lille pause
http://img30.imageshack.us/img30/2846/scan0036.th.jpg
Søren, det her er Rambo and.
copyright© Monty Python
Men grunden til at jeg ikke tegner andeben så meget er fordi det er mit svage punkt men jeg øver mig da!!
Netop her kan det være udekærket at tegne efter. Jeg ser ikke noget galt i at tegne efter. Så lærer man hurtigere figurens korrekte proportioner.
Jarlen af Duckburg skrev:Så se Mit nye, ps:har holdt en lille pause
http://img30.imageshack.us/img30/2846/scan0036.th.jpgSøren, det her er Rambo and.
Ja den, forstod det ikke helt før
Jarlen af Duckburg skrev:Lidt i den stil Men jeg havde nu tænkt mig Stålandens værste fjende.. HEH HEH men joooh
TEGNER DU EFTER er der blevet spurgt.
Jeg mener den nye værste fjende.