Sv: Svend og Åge

Fantastisk serie!!!

Bortset fra det, kan du så li den?

16 årig dreng med mange forskellige interesser :-)

28 Senest redigeret af Grabow (2009-03-23 17:44:22)

ja... jeg kan næsten ikke vente med at se den næste side... bare en af dem står knude på armene som fedtmule tongue

Nej Hehe... big_smile Jeg driller bare. Jeg synes bestemt også dette er meget bedre end det tidligere du har vist (med fedtmule). Og så er du jo gået over til at lade tegningerne og figurenes dialog fortælle handlingen, og er stoppet med at overklistre siden med fortællende bokse i hvert evigt eneste billede. Skønt. Jeg glæder mig også til at se hvad der videre sker med de to helte.

---------tilføjet senere-----------

Glemte lige at sige en enkelt ting. Jeg synes du skal holde dig til et sidelayout. på den første side bruger du 2/3 af papiret (4 billeder) mens du på den næste side bruger hele papiret - 6 billeder. Jeg synes du skal vælge hvilken af delene det skal være og holde dig konsekvent til dette.

...og om lidt er kaffen klar

29 Senest redigeret af soer5523 (2009-03-23 18:10:38)

Grabow skrev:

ja... jeg kan næsten ikke vente med at se den næste side... bare en af dem står knude på armene som fedtmule tongue

Nej Hehe... big_smile Jeg driller bare. Jeg synes bestemt også dette er meget bedre end det tidligere du har vist (med fedtmule). Og så er du jo gået over til at lade tegningerne og figurenes dialog fortælle handlingen, og er stoppet med at overklistre siden med fortællende bokse i hvert evigt eneste billede. Skønt. Jeg glæder mig også til at se hvad der videre sker med de to helte.

---------tilføjet senere-----------

Glemte lige at sige en enkelt ting. Jeg synes du skal holde dig til et sidelayout. på den første side bruger du 2/3 af papiret (4 billeder) mens du på den næste side bruger hele papiret - 6 billeder. Jeg synes du skal vælge hvilken af delene det skal være og holde dig konsekvent til dette.

Tusind tak, og jeg holder mig til 6 billeder

30 Senest redigeret af soer5523 (2009-03-24 19:46:25)

3 side kommer i morgen smile

31 Senest redigeret af asterix (2009-03-24 15:40:45)

Side to (og for den sags skyld side et - den fik jeg vidst ikke sagt noget om?) er rigtig god! Dejlig humor - "Du får vandstanden til at stige" - og samtidig meget spændene... jeg glæder mig til at se om piratfiskene må leve af sælespæk den næste tid, eller slet ikke af noget.
Desværre er der ikke læst ordentlig korrektur (jaja, jeg sku' snakke - hvad med mine indlæg?, men jeg mener at der skal være læst korrektur på en tegneserie - man kan nemt selv gøre det).

Give peace a chance!

asterix skrev:

Side to (og for den sags skyld side et - den fik jeg vidst ikke sagt noget om?) er rigtig god! Dejlig humor - "Du får vandstanden til at stige" - og samtidig meget spændene... jeg glæder mig til at se om piratfiskene må leve af sælespæk den næste tid, eller slet ikke af noget.
Desværre er der ikke læst ordentlig korrektur (jaja, jeg sku' snakke - hvad med mine indlæg?, men jeg mener at der skal være læst korrektur på en tegneserie - man kan nemt selv gøre det).

Tusind tak asterix, og bare et sprøgsmål, hvad er korrektur?

soer5523 skrev:
asterix skrev:

Tusind tak asterix, og bare et sprøgsmål, hvad er korrektur?

Rettelser af kommafejl, stavefejl, gramatikfejl, faktuelle fejl osv.

Alt hvad der står over denne linje er en aprilsnar!

Tak Kjartand, det kan jeg måske godt lave om på:)

http://img120.imageshack.us/img120/2051/scan0012s.jpg

Så er min 3 side her !!, og bare rolig piratfiskene kommer igen!!

Er der ingen kommentar?

Ganske god. smile

‘‘Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja! Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!‘‘
copyright© Monty Python

anden skrev:

Ganske god. smile

Serien ser grei nok ut den, men den får muligens et litt "billig" preg ved at det kun er tre rader med ruter og få ruter på hver rad.

Takker, 4 side kommer i aften smile

Rigtig god side tre.... men måske kunne man få uddybet at Danmark bliver oversvømmet - i hvor stort omfang?
Måske kunne videnskabsmændene tro at det var den globale opvarmning der (MEGET) hurtigere end beregnet havde smeltet indlandsisen, og dermed lavet en gigantisk tsunami, der altså opslugte Danmark (eller bare forskningscentret).

Give peace a chance!

Tusind tak, jeg kan dog ikke gøre så meget, da jeg har tegnet det hele med blyant og inket med tush smile

http://i39.tinypic.com/icp7pc.jpg

4 Side smile Hvad synes i

Og i større version :

http://img12.imageshack.us/img12/1703/scan0014w.jpg

Ingen kommentar?

soer5523 skrev:

Ingen kommentar?

I sidste rude er der meget flot dynamik i bølgerne. Man bli'r næsten søsyg*). Jeg ser også at du giver os en aldrig før set synsvinkel på rude 1. Og selvom piratfisk lever i sydamerikas floder, så whatever. Piratfisken længst til venstre i rude 3 ser rigtig drabelig ud.

*) det er godt at man bli'r søsyg for så lever man sig nemlig ind i serien, så det er ren ros.

Alt hvad der står over denne linje er en aprilsnar!

KjartAn(d) F. Stolberg skrev:
soer5523 skrev:

Ingen kommentar?

I sidste rude er der meget flot dynamik i bølgerne. Man bli'r næsten søsyg*). Jeg ser også at du giver os en aldrig før set synsvinkel på rude 1. Og selvom piratfisk lever i sydamerikas floder, så whatever. Piratfisken længst til venstre i rude 3 ser rigtig drabelig ud.

*) det er godt at man bli'r søsyg for så lever man sig nemlig ind i serien, så det er ren ros.

Tusind tak Kjartand smile men jeg opdagede en lille fejl nu er den rettet, det var mangel på tekst et sted

http://img218.imageshack.us/img218/824/scan0014.jpg  Rettet smile

47 Senest redigeret af soer5523 (2009-03-27 18:56:50)

5 side kommer på mandag smile

http://i42.tinypic.com/2ed5dfn.jpg

5 side smile

http://img3.imageshack.us/img3/42/scan0017h.jpg

I større version

Side fire og fem er også gode - bare ikke så sjove som de andre.

Give peace a chance!