Tråd: Reklamerer de for tidligt med de nye Jumbo'er? JA!

Jeg aner ikke, hvor dette indlæg skal være, så ved I det. ;-)

Men jeg er led, ked, og træt af Egmont irriterende, og alt for tidlige reklamationer om de nyeste Jumbo'er!

I det seneste AA&Co.-blad har der været en reklamation om, at den nye Jumbobog 350 er på gaden. Jeg cykler STRAKS ned i Aulums døgnkiosk, men vender skuffet hjem.. da jeg kommer hjem, sætter jeg mig nedslået, og skuffet ved computeren, og går ind på Andeby.dk. Dér ser jeg skam også oppe ved Jumbobogen, at 349 er udskifet med 350 - nådada, tænker jeg.

Dagen efter cykler jeg ned til døgnkiosken endnu engang - den rare kioskdame går med et smil ud bagi og kigger, da de ikke har den, dér, hvor den burde stå - de har den deleme ikke! Så sætter jeg mig på cyklen, og køre endnu engang nedslået hjemad.

I dag var jeg også dernede, men ingen jumbo 350 var at se.

Så smutter jeg ind på Serieshoppen, for at se, om det ku' være, de havde den til salg derinde. Nix - men så opdager jeg deleme udgivelsesplanen, som siger, at Jumbobogen rent faktisk først udkommer på mandag d. 6.

Jeg er godt træt af det fis, de propper på Andeby.dk, og i bladene, for det er sket før! Hvad mener I? Og hvad skal jeg regne med?

Sv: Reklamerer de for tidligt med de nye Jumbo'er? JA!

Jeg tænkte også over det.... At der var reklame for 350 hvor der står ude nu! men den udkommer først en uge senere.

Samler af ande-blade, ande-bøger og nullermænd...
Fejl og Varianter: http://www.ottes.dk/AA/fejl.php

Jonas And skrev:

Men jeg er led, ked, og træt af Egmont irriterende, og alt for tidlige reklamationer om de nyeste Jumbo'er!

I det seneste AA&Co.-blad har der været en reklamation om, at den nye Jumbobog 350 er på gaden. Jeg cykler STRAKS ned i Aulums døgnkiosk, men vender skuffet hjem.. da jeg kommer hjem, sætter jeg mig nedslået, og skuffet ved computeren, og går ind på Andeby.dk. Dér ser jeg skam også oppe ved Jumbobogen, at 349 er udskifet med 350 - nådada, tænker jeg.

Se det kalder jeg en reklamation, men det, som var i bladet var nok kun en reklame.
Reklamation betyder faktisk klage.

Storsamler af alt fra Andeby på Bornholm

Jonas And skrev:

Jeg aner ikke, hvor dette indlæg skal være, så ved I det. ;-)

Dagen efter cykler jeg ned til døgnkiosken endnu engang - den rare kioskdame går med et smil ud bagi og kigger, da de ikke har den, dér, hvor den burde stå - de har den deleme ikke! Så sætter jeg mig på cyklen, og køre endnu engang nedslået hjemad.

I dag var jeg også dernede, men ingen jumbo 350 var at se.

Så smutter jeg ind på Serieshoppen, for at se, om det ku' være, de havde den til salg derinde. Nix - men så opdager jeg deleme udgivelsesplanen, som siger, at Jumbobogen rent faktisk først udkommer på mandag d. 6.

Jeg er godt træt af det fis, de propper på Andeby.dk, og i bladene, for det er sket før! Hvad mener I? Og hvad skal jeg regne med?

Du har ret. Men det er ikke det værste!

De reklamerer så tideligt at de andre ikke når at blive soglt!

16 årig dreng med mange forskellige interesser :-)

Nå, reklamation, reklame.. ;-) OK!

Jeg vil foreslå dig at henvende dig til Egmonts kundeservice, hvis du har en klage.

Jeg kan ikke lide at klage - jeg ville bare fortælle jer det, og høre, hvad I synes om det. smile

Jonas And skrev:

Jeg kan ikke lide at klage

Jonas And skrev:

Jeg er godt træt af det fis, de propper på Andeby.dk, og i bladene

Hvad kalder du så det udbrud?

Men du henvender dig det forkerte sted.

Jonas And skrev:

Jumbobogen rent faktisk først udkommer på mandag d. 6

Jeg er enig med dig i, at de ofte er lidt tidligt ude. Men de par ekstra cykelture tog du sikkert ikke skade af wink. Brug for fremtiden Annoncefakta for at holde øje med udgivelsesdatoer.

Ole, jeg klager ikke til nogen - jeg er bare irriteret!

Peterfj, jeg tager overhoved ikke skade af et par cykelture, nej - men at de lyver.. arh, den sidder nu ikke helt på plads.

Jonas And skrev:

Ole, jeg klager ikke til nogen - jeg er bare irriteret!

... OG føler at det er nødvendigt at fortælle andre om din irritation, ergo klage.

Bare kald det en høflig anmodning, så bliver de nok ikke sure på dig - og selv hvis du klagede er de vant til lidt af hvert.

Alt hvad der står over denne linje er en aprilsnar!

Okay så - hvilken e-mail skal jeg skrive til?

Det er store problemer, du har at slås med - stakkels dig ;-)

Hvilke problemer? :-)

Ja, netop.

Du kan vist ikke have det store at slås med, når en forsinket jumbobog i den grad kan få dig op af stolen !

- men det er jo bare dejligt :-)

Den er ikke forsinket, den udkommer på den korrekte dag - du reklamerer bare for tidligt med, at den er udkommet.

Jeg må tilstå, at jeg faktisk deler Jonas' irritation over de tidlige reklamer. Det er lidt træls, at de skriver "ude nu", når det ikke passer. Hvis man gerne vil have bøgerne så tæt på udgivelsesdagen som muligt (for at score butikkens flotteste eksemplar - og her tænker jeg ikke på hende ved kassen), så er det lidt træls ikke at vide præcis HVORNÅR man skal kigge efter bøgerne...

Ja - men nu vil jeg stole på annoncefakta. smile

I det nye Starwars blad, reklameres der også på bagsiden for Anders And ekstra, der udkommer den 27 Juli...

Samler af ande-blade, ande-bøger og nullermænd...
Fejl og Varianter: http://www.ottes.dk/AA/fejl.php

Føj for pokker!

På både Anders And Extra og Jumbobogen er Egmont begyndt på en service, hvor man får en sms når bogen/bladet er udgivet. Det har indtil videre virket.

viceroy skrev:

På både Anders And Extra og Jumbobogen er Egmont begyndt på en service, hvor man får en sms når bogen/bladet er udgivet. Det har indtil videre virket.

Ikke for mig.. jeg modtager den altid først et par dage efter. Eller nogengange slet ikke.

23 Senest redigeret af sigvald (2009-07-15 15:37:01)

oledamgaard skrev:

Jeg vil foreslå dig at henvende dig til Egmonts kundeservice, hvis du har en klage.

Alternativt at DDF(r) sender inn en klage på vegne av sine medlemmer?

Men står det ikke bak i jumbobøkene når neste bok utkommer? Det gjør det i hvert fall i norske Donald Pocket.

viceroy skrev:

Nei, det er nymotens harry fjas kun beregnet på unge mobiltelefonbrukere. Dersom det skal være likt må de også operere med en tilsvarende tjeneste overfor voksne brukere som foretrekker e-post.

sigvald skrev:
oledamgaard skrev:

Men står det ikke bak i jumbobøkene når neste bok utkommer? Det gjør det i hvert fall i norske Donald Pocket.

Den bedste måde jeg kan udtrykke svaret er: I nordmænd er nogen heldige kartofler.

Alt hvad der står over denne linje er en aprilsnar!

KjartAn(d) F. Stolberg skrev:
sigvald skrev:
oledamgaard skrev:

Den bedste måde jeg kan udtrykke svaret er: I nordmænd er nogen heldige kartofler.

Normænd er heldigere end os, du har ret! Men i den nye Jumbobog, reklamerer de da for, at den udkommer den 3. august! Altså den nye jumbo.