Sv: Den store sorte...?

Den sidste historie (Barks) har været udgivet i Den Store Onkel Joakim, som også var ombrudt. Man kan jo evt. sammenligne ombrydningen og se, om de har gjort det bedre denne gang.

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

Jeg synes faktisk at de barks der er med er godt om brudt! Men kan stadig ikke lide det! Det er nu skønt at se de historier der har været i jumbobøger bliver om brudt! De italienske   er nu gode i den store sorte serie, glæder mig til at se flere de store sorte!

Lommelygte tyv!

28 Senest redigeret af sigvald (2009-11-21 03:14:54)

Nå har det snart gått 2 måneder siden boken utkom - uten at den har blitt indeksert i INDUCKS. Her foreligger det åpenbart et problem som vel DDF(r) er rette instans til å håndtere. Noe må vel kunne gjøres i forhold til å rekruttere nye indeksører som kan supplere/erstatte de nåværende?

Her er forresten bokens forside:
http://duckman.pettho.com/julen2009/hexia.png

29

Der foreligger intet som helst problem - jeg havde ærligt talt selv glemt at bogen ikke var indekseret - og i det jeg for nyligt er begyndt at indeksere lidt igen, så skulle det jo være muligt. Men ligesom alle andre indeksører ordner jeg altså de indekser i min fritid, og den har jeg ikke så meget af lige for øjeblikket, pga. studierne.

Men jeg har dog angivet hvilke historier - så det er bare titlerne og sideantal vi skal have registreret - så kan vi sådan set bare "skrive af" efter f. eks. den norske indeksering.

30 Senest redigeret af sigvald (2009-11-21 14:56:15)

AC skrev:

Men jeg har dog angivet hvilke historier - så det er bare titlerne og sideantal vi skal have registreret - så kan vi sådan set bare "skrive af" efter f. eks. den norske indeksering.

Hvilken norsk indeksering? Denne boken finnes jo ikke på norsk?

31

Det havde jeg lige nøjagtig glemt, indtil du pr. mail bad mig om at købe et eksemplar smile