26 Senest redigeret af Jarlen af Duckburg (2009-08-23 15:08:02)

Sv: Tegne-perioder

Når man giver et biddrag kan man skrive hvad man syntes den næste periode skal være
( altså med Disney-figurer)

Min teori er at anders aldrig dør, men at i 60-70 års alderen løb han ind i en maskine lavet af georg, der gjorde hele verden ung igen men også ham selv til en lille ælling, sådan opstod 'lille anders'.

Er snart færdig med at farvelægge min 'Robin Rap'.

Min teori er at anders aldrig dør, men at i 60-70 års alderen løb han ind i en maskine lavet af georg, der gjorde hele verden ung igen men også ham selv til en lille ælling, sådan opstod 'lille anders'.

sigvald skrev:

Et riktig interessant motiv. Tegnestilen har nok likevel et klart utviklingspotensiale. Det kunne vært artig å sett hva f.eks. VoBo, Ole Dof eller Niels Jakob kunne få til dersom de fikk lage egne teginger med din idé og tegning som utgangspunkt.

Jeg er ked af det, men jeg fårstår altså ikke helt hvad du skriver. Undskyld. sad Kan du måske skrive det i engelsk?

*Fan Af Don Rosa Og Carl

29 Senest redigeret af KjartAn(d) F. Stolberg (2009-08-24 16:47:51)

KABP skrev:
sigvald skrev:

Et riktig interessant motiv. Tegnestilen har nok likevel et klart utviklingspotensiale. Det kunne vært artig å sett hva f.eks. VoBo, Ole Dof eller Niels Jakob kunne få til dersom de fikk lage egne teginger med din idé og tegning som utgangspunkt.

Jeg er ked af det, men jeg fårstår altså ikke helt hvad du skriver. Undskyld. sad Kan du måske skrive det i engelsk?

Oversættelse:
Et rigtig interessant motiv. Tegnestilen har nok ligeledes et klart udviklingspotentiale. Det kunne være dejligt at se hvad f.eks. VoBo, Ole Dof eller Niels Jakob kunne lave hvis de lavede deres egne tegninger med din idé og tegning som udgangspunkt.

Alt hvad der står over denne linje er en aprilsnar!

Tak for det KjartAn(d) F. Stolberg

*Fan Af Don Rosa Og Carl

Nu er jeg færdig med Robin Rip her er den:

http://img405.imageshack.us/img405/8228/scan0045.th.jpg

Den er da fed, måske lidt for firkantet, men den er fin. Ros herfra!! : D

Andeby-centrum.dk

Fed tegning jarl. Kan godt li' at han bruger en slangebøsse i stedet for bue og pil.
Gode detaljer

*Fan Af Don Rosa Og Carl

34 Senest redigeret af Jarlen af Duckburg (2009-08-24 18:07:59)

Tak da...
Forresten syntes jeg at den næste skal være Højben men jeg skal først høre jer andres mening...

Jo. Det lyder godt. Ja fra mig.
Jeg har allerede idér. smile

*Fan Af Don Rosa Og Carl

Jeg ville bedst kunne lide hvis det blev Carioca, Alfa Beta, Arpin, Schwindel/Humbug/Merenfup, Ståæanden, Skarpson/Grå eller Carl Barks.

Der var mange forslag.
Skal vi ikke stemme om eller sådan noget. Så kan vi jo tag dem efter rækkefølge, efter hvor mange stemmer de har.

*Fan Af Don Rosa Og Carl

Carioca var nu også en god ide

Jeg synes ikke rigtig der sker noget her. Men jeg har et forslag: De tre Caballeros.

*Fan Af Don Rosa Og Carl

40 Senest redigeret af Jarlen af Duckburg (2009-09-02 17:46:59)

Dem tager vi så, De tre Caballeros

Så har jeg regnet en Caballeros. Panchito Pistoles:

http://img242.imageshack.us/img242/3892/panchitopistoles.th.png

*Fan Af Don Rosa Og Carl

En fin start. Næbbet er dog for stort og fordrejet og du kan også gøre hænderne større.

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

Det er nøjagtigt det samme jeg selv synes jeg skal gøre bedre.

*Fan Af Don Rosa Og Carl

Det er faktisk en meget sikker positur. Ikke dårligt.

45 Senest redigeret af M.c.d.u.c.k (2009-09-06 14:51:31)

Her er så min tegning. Alle tre.
http://img140.imageshack.us/img140/2990/thethreecaballeros.th.jpg

My precious gold.

Fed tegning, deres panchitoer er lidt...'bobob' men 'Ole'...

ps: det er lidt svært med redigering, pas lidt på med det, der kommer nogle gange nogle ikke ventede streger.

Her er min tegning:
http://img178.imageshack.us/img178/4162/scan0046.th.jpg

Her er mit andet bud heh:
http://img2.imageshack.us/img2/2553/scan0047.th.jpg

Mand. de er gode. Godt tegnet Jarl.

*Fan Af Don Rosa Og Carl

M.c.d.u.c.k skrev:

Her er så min tegning. Alle tre.

Er du vanvittig??!! José Carioca RYGER??!! Er du klar over at Walt Disney himself stiger op af graven og kværker dig om natten wink

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"