Tråd: Ande-historier

Jeg er ved at lave en tegneserie, som er en fortsættelse til Carl Barks historie: mysteriet i de sorte sumpe. Denne gang er Joakim hovedpersonen. 1. side er her:

http://img221.imageshack.us/img221/9900/joakim.th.jpg

Der går lidt før den næste side kommer, da jeg mangler en sort tush.

*Fan Af Don Rosa Og Carl

Sv: Ande-historier

KABP skrev:

Jeg er ved at lave en tegneserie, som er en fortsættelse til Carl Barks historie: mysteriet i de sorte sumpe. Denne gang er Joakim hovedpersonen. 1. side er her:

http://img221.imageshack.us/img221/9900/joakim.th.jpg

Der går lidt før den næste side kommer, da jeg mangler en sort tush.

Den er der fed, du fanger virkelig Joakims personlighed. Faktisk vil jeg sige at du gør det bedre en de fleste andetegnere, her bliver man nærmest total fyldt med spænding!

16 årig dreng med mange forskellige interesser :-)

3 Senest redigeret af KABP (2009-08-26 12:20:56)

Tak for det. smile
Den næste sider kommer om lidt. eller d.v.s. jeg skal lige lave taleboblerne først

*Fan Af Don Rosa Og Carl

Så er 2. side færdig:

http://img529.imageshack.us/img529/9498/onkeljoakimtilbagetilde.th.jpg

Første billede her på side 2 ser lidt dum p.g.a. min tusch løb tør, og jeg købte en ny.

*Fan Af Don Rosa Og Carl

hold da helt, den er da fed, også meget spændende

Min teori er at anders aldrig dør, men at i 60-70 års alderen løb han ind i en maskine lavet af georg, der gjorde hele verden ung igen men også ham selv til en lille ælling, sådan opstod 'lille anders'.

Må indrømme at tegningerne ikke er noget at prale af. Jeg kan af visse grunde ikke se teksten. På et senere tidspunkt vil jeg også vudere teksten.

Kartofler, jeg gav mit liv bort for dem...!

http://www.youtube.com/AndersAndErSjov

Hvordan kan du ikke se teksten?

*Fan Af Don Rosa Og Carl

Der skal arbejdes både med billeder og tekst efter min mening. Replikkerne virker efter min mening ikke helt troværdige. Prøv at arbejd med replikkerne. tænk på om den pågældende karakter virkelig ville tale på den måde.

Derudover skal det siges, at jeg absolut ser et potentiale, som er værd at arbejde videre med.

...og om lidt er kaffen klar

Jeg skal prøve at arbejde på det.

*Fan Af Don Rosa Og Carl

Der er desværre lidt for mange stavefejl.

Selve handlingen er lidt forudsigelig, og ærligt talt, så er det der med at Joakim kan huske så detaljeret om noget der skee for firs år siden lidt mærkeligt.

At gå igang med så stort et projekt er for tidligt. Du skal øve dig mere. Jeg ved hvordan det er lige i den fase du er igang med. Man er temmelig stolt af sig selv, og man mener at man er parat til store udfordringer. Det bedste man kan gøre er at prøve at bevare begge ben på jorden, da man ellers falder meget meget langt. Noget af det du skal gøre er at vise det til ANDRE end dine forældre. For forældre roser nærmest alt.
Noget andet er at du skal prøve at tage små skridt. Tegn efter diverse tegnere (Jeg anbefaler Barks) og tegn, tegn og tegn. SÅ er du parat til dette!

11 Senest redigeret af KABP (2009-08-27 16:57:08)

Altså, nu skal jeg jo starte et eller andet sted, øvelse gør jo mester. OG jeg tegner også diverse tegninger. OG mine forældre har faktisk ikke set det, og jeg viser det jo egentlig til andre end dem, til jer nemlig.
og det med Joakim, han kan jo huske så mange andre detaljerede ting fra hans liv i Don Rosas historier.
Og når jeg nu elsker at lave tegneserier, så er det utroligt træls, at se at der er nogen der siger jeg ikke skal gøre det.

*Fan Af Don Rosa Og Carl

Hørt!!!

Min teori er at anders aldrig dør, men at i 60-70 års alderen løb han ind i en maskine lavet af georg, der gjorde hele verden ung igen men også ham selv til en lille ælling, sådan opstod 'lille anders'.

KABP skrev:

Og når jeg nu elsker at lave tegneserier, så er det utroligt træls, at se at der er nogen der siger jeg ikke skal gøre det.

læs lige indlægget igen; han siger intet om at du ikke skal tegne; for mig lyder det mest af alt som om at du ikke kan tåle at blive kritiseret.

Det er vel en rigtig dum idé at lægge dine serier op hvis du ikke kan tåle at folk siger deres meninger om dem.

Alt hvad der står over denne linje er en aprilsnar!

KjartAn(d) F. Stolberg skrev:
KABP skrev:

læs lige indlægget igen; han siger intet om at du ikke skal tegne; for mig lyder det mest af alt som om at du ikke kan tåle at blive kritiseret.

Det er vel en rigtig dum idé at lægge dine serier op hvis du ikke kan tåle at folk siger deres meninger om dem.

Men altså direkte håne dem.
Det er for groft.
Hmpfr..

Andreas von And skrev:

Der er desværre lidt for mange stavefejl.

Selve handlingen er lidt forudsigelig, og ærligt talt, så er det der med at Joakim kan huske så detaljeret om noget der skee for firs år siden lidt mærkeligt.

At gå igang med så stort et projekt er for tidligt. Du skal øve dig mere. Jeg ved hvordan det er lige i den fase du er igang med. Man er temmelig stolt af sig selv, og man mener at man er parat til store udfordringer. Det bedste man kan gøre er at prøve at bevare begge ben på jorden, da man ellers falder meget meget langt. Noget af det du skal gøre er at vise det til ANDRE end dine forældre. For forældre roser nærmest alt.
Noget andet er at du skal prøve at tage små skridt. Tegn efter diverse tegnere (Jeg anbefaler Barks) og tegn, tegn og tegn. SÅ er du parat til dette!

Eeeh heh..
Har du nogensinde læst Rosa?
For der husker Joakim da meget godt..

‘‘Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja! Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!‘‘
copyright© Monty Python

Jarlen af Duckburg skrev:
KjartAn(d) F. Stolberg skrev:
KABP skrev:

Men altså direkte håne dem.
Det er for groft.
Hmpfr..

HÅN? Er det hån at sige at man synes at man ikke kan lide ting? Andreas von And siger endda på et tidspunkt at han har sympati med KABP, og det er altså hån? Jeg har åbenbart meget at lære om forskellen på hån og negativ indstilling. Nævn gerne ET sted hvor det lyder som hån.

Alt hvad der står over denne linje er en aprilsnar!

Nå. Skal vi ikke stoppe den diskussion.
Jeg blev lidt ked af dit indlæg Andreas, men jeg må lære at tage imod det.

SLUT PÅ DISKUSSIONEN

*Fan Af Don Rosa Og Carl

Jeg har ikke læst De sorte sumpe, så jeg kender ikke grundlaget, og er derfor nok ikke den rette til at bedømme serien... Alligevel vil jeg sige at det ser godt ud, selvom der er nogle trykfejl her og der... Men som man kan se på mine indlæg, er det ikke noget jeg selv tager så højtideligt smile
Jeg synes det ser godt ud, side et og to lægger rigtig godt ud, og jeg er spændt på hvad der sker på side tre.

Give peace a chance!

Der går nok et stykke tid før de næste sider kommer.

*Fan Af Don Rosa Og Carl

KABP skrev:

Nå. Skal vi ikke stoppe den diskussion.
Jeg blev lidt ked af dit indlæg Andreas, men jeg må lære at tage imod det.

SLUT PÅ DISKUSSIONEN

Det var på INGEN måde meningen at skuffe dig... Jeg har bare med vane at udtrykke mig temmelig groft. Sådan er det også med mig selv... Jeg har det ofte med at presse mig selv, og gør jeg det ikke godt nok, så giver jeg mig selv en lusing. Kigger man grundigt efter kan man se et par røde mærker under højre øje, som stammer fra tider hvor jeg ikke levede op til mine egne forventninger.

Iøvrigt må jeg sige at den sidste rude faktisk ligefrem er... Sjov...

Ikke dårligt!

‘‘Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja! Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!‘‘
copyright© Monty Python

Andreas von And skrev:

Det var på INGEN måde meningen at skuffe dig... Jeg har bare med vane at udtrykke mig temmelig groft. Sådan er det også med mig selv... Jeg har det ofte med at presse mig selv, og gør jeg det ikke godt nok, så giver jeg mig selv en lusing. Kigger man grundigt efter kan man se et par røde mærker under højre øje, som stammer fra tider hvor jeg ikke levede op til mine egne forventninger.

Nå nå. Okay. Men jeg skal vist gøre noget ved mig selv også.

*Fan Af Don Rosa Og Carl

3. side er klar:

http://img515.imageshack.us/img515/9498/onkeljoakimtilbagetilde.th.jpg

*Fan Af Don Rosa Og Carl

Historien er god, Tegningen mindre god, men alt i alt, FEDT...!

Historien er rigtig god, selvom jegf stadig ikek har fattet meningen, da jeg ikek har læst Barks' historie... Men det gør bare denne fortsættelse mere spændene!
Jeg  kan godt lide tegningen af Anders da han ror, men ellers kan man godt se, at tegningerne er på amatørstadiet... men jeg kunen i hvert fald ikek gøre det bedre selv! (Slet ikke!)

Give peace a chance!