Tråd: Programmer til farvelægning

Fede tegninger Dof, må jeg spørge hvilket program du bruger til at farvelægge og redigere din billeder i?

Sv: Programmer til farvelægning

Moggie skrev:

Fede tegninger Dof, må jeg spørge hvilket program du bruger til at farvelægge og redigere din billeder i?

Ikke noget specielt fancy program - Bare Windows billedgalleri og paint!

Se mine tegninger på www.DofWorks.deviantArt.com

Apropos tegnepogram,  er der nogen der bruger andre end paint? Så må i  gerne skrive hvad der findes, fordi jeg bruger også kun Paint, og OpenOffice.

*Fan Af Don Rosa Og Carl

Hvorfor Openoffice?

"hva'? Åh! Det er Dem!"
Hr. Von And! Deres vovemodige redning  af den uskyldige kvinde har overbevist mig om, at det, hr. Blisand her fortæller mig, er sandt!
En uskyldig kvinde? I Dawson?

Der er også tegnepogram i openoffice

*Fan Af Don Rosa Og Carl

Har selv  brugt det, men aldrig til tegning. Det anede jeg slet ikke, at der var i wink

"hva'? Åh! Det er Dem!"
Hr. Von And! Deres vovemodige redning  af den uskyldige kvinde har overbevist mig om, at det, hr. Blisand her fortæller mig, er sandt!
En uskyldig kvinde? I Dawson?

Photofiltre er kanon godt program..

8 Senest redigeret af soer5523 (2010-04-09 19:26:07)

Donald Dof skrev:
Moggie skrev:

Bruger du så også digitzer ? Fordi paint ikke god til at opfatte streger som ikke er hundere procent skarpe, det gør farvelægningen lidt svær... ( Hvis man ikke bruger digitzer )

16 årig dreng med mange forskellige interesser :-)

Mine film er også blot fra Paint, men få dele har jeg lavet i Game Maker Creation Program, et program der følger med gratisprogrammet Game Maker. I den del i "Harry Potter og De Dårlige Kartoffelmadder", hvor Voldemort går, har jeg f.eks. brugt GMCP til at dreje Voldemort.

Alt hvad der står over denne linje er en aprilsnar!

soer5523 skrev:
Donald Dof skrev:
Moggie skrev:

Bruger du så også digitzer ? Fordi paint ikke god til at opfatte streger som ikke er hundere procent skarpe, det gør farvelægningen lidt svær... ( Hvis man ikke bruger digitzer )

Hvis bare man har billedet i rigtig stor opløsning, gør det intet.

Se mine tegninger på www.DofWorks.deviantArt.com

KjartAn(d) F. Stolberg skrev:

I den del i "Harry Potter og De Dårlige Kartoffelmadder", hvor Voldemort går,

Jeg troede han fløj. På en usynlig kost der havde drukket en del før optagelserne, selvfølgelig wink
Men jeres film er stadig geniale big_smile  bare rolig  smile

Skørt og Tosset Individ, Naturligvis En Valgfri Antagelse smile