Tråd: World Wide Colour

Jeg troede de Anders And historier jeg har farvelagt kun blev brugt i Skandinavien, men jeg har lige set her

http://coa.inducks.org/story.php?c=D+2007-083

at de bliver brugt i Brasilien, Danmark, Finland, Frankrig, Grækenland, Norge, Polen, Sverige og Tyskland.

Det er da sejt, selvom man ikke kan se mit navn, men det er da mange mennesker der har set mit arbejde....

big_smile  big_smile  big_smile

Why do I even bother?

Sv: World Wide Colour

Sejt smile

16 årig dreng med mange forskellige interesser :-)

Er du helt sikker? Hvis du ser nederst på siden, så er der et scan fra Italien, som har andre farver.

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

Som Niels Jakob siger, så er det jo ikke sikkert at den farvelægning du har lavet bliver brugt i alle de lande en given historie er udgivet i.

Til VoBo's forsvar skal det siges, at han faktisk netop ikke nævnte Italien ovenfor smile
Har du, VoBo, set udgivelserne fra de andre lande? Det ville jeg ønske mig, hvis det var mig der var farvelægger. Ligesom jeg ved at visse forfattere og tegnere godt kan lide at se deres historier på andre sprog.

Jeg nævnte heller ikke Italien - jeg forbereder bare manden på at fordi en given historie er udgivet i land X, er det ikke sikkert den er farvelagt på samme måde da den blev udgivet i land Y.