Tråd: Vintermøde 2010

Er der kommet tid og sted for det årlige vintermøde.
Det nærmeste jeg kan finde er Jylland i februar.
Det er li'som lidt tyndt at bestille transport efter.

Storsamler af alt fra Andeby på Bornholm

Sv: Vintermøde 2010

Bornholmer-anden skrev:

Er der kommet tid og sted for det årlige vintermøde.
Det nærmeste jeg kan finde er Jylland i februar.
Det er li'som lidt tyndt at bestille transport efter.

Dersom Lars ikke vil ha møtet hos seg i Odder tillater jeg meg å lansere følgende solide kandidater:
a) Brønderslev (Hjemme hos Mathias' familie).
b) Vildbjerg (AC).
c) Aalborg (SKO).

sigvald skrev:

Dersom Lars ikke vil ha møtet hos seg i Odder tillater jeg meg å lansere følgende solide kandidater:
b) Vildbjerg (AC).
c) Aalborg (SKO).

Istället för att Sigvald föreslår att en massa andra personer ska ställa upp som mötesvärd, kanske han kan ställa upp själv? Stavanger ligger ju strax nordväst om Jylland. smile

4 Senest redigeret af sigvald (2009-12-14 10:57:53)

Stefan skrev:
sigvald skrev:

b) Vildbjerg (AC).
c) Aalborg (SKO).

Istället för att Sigvald föreslår att en massa andra personer ska ställa upp som mötesvärd, kanske han kan ställa upp själv? Stavanger ligger ju strax nordväst om Jylland. smile

Gjerne for meg, problemet er bare at reglementet (så vidt jeg husker) sier at møtene skal foregå i Danmark. Norge har ikke vært under dansk styre siden 1814. AC og flere andre har forøvrig tenkt seg til Stavanger i januar.

Sigvald skulle vi ikke lade folk selv tilbyde sig, i stedet for at stille gode forslag smile Folk skal nok melde sig hvis de vil smile

Aldeles Nævneværdig Dame med Elegant Rang af Super Intelligens og Nyttige Evner

*Fantastisk Og Rødhåret Mirakel og Absolut Nørdernes Dronning

Og vi har jo følere ude et par steder. Folk plejer at melde sig selv frivilligt, og jeg skal nok melde mig næste gang igen turen går til Jylland, men ikke denne gang. Jeg aner ikke hvor jeg bor til februar! Og hos min mor har der været møde to gange så hendes gæstfrihed og gode mad, synes jeg vi har benyttet os nok af.

Der står i reglementet at møderne gerne skal holdes centralt, og så er det blevet normen at vi skifter mellem landsdelene, så de der ikke har så kort den ene gang, har kort vej den anden gang. Og i forhold til de ting ligger Stavanger ikke så centralt.

Har lige fået mail fra ham der DDF(r).
Der er vintermøde i Jylland den 6-7, februar hos Allicce.
Jeg skal på kursus i Århus, som vist nok også ligger i Jylland, fra d. 8., så jeg kigger nok forbi, hvis ellers jeg kan få det hele til at hænge sammen.

Og skulle der være nogen der ikke har fået emailen, så er indbydelsen her: http://ddfr.dk/arkiv/moeder/vintermoede2010.pdf

Jeg sover hjemme ifm. vintermødet, da jeg bor rimelig tæt på, og da det trods alt er lidt begrænset med pladsen.

Hvis nogen vil byde ind på min gæsteseng, er i meget velkomne, i skal bare vide, at i deler stuen med mine to hunde smile
Har også gulvplads, hvis vi bliver så mange at det kniber...

A.N.D.E.R.S.I.N.E. skrev:

da det trods alt er lidt begrænset med pladsen.

Bliver der mangel på plads? Jeg kender nogen der bor lige i nærheden, hvor jeg måske kunne fedte mig ind. Hvis det er nødvendigt.

Det kommer jo an på hvor mange der melder sig til smile

Men der er over to stuer vi skal sove, så det går nok hvis vi ikke bliver vildt mange... Men jeg har også hundene jeg skal hjem til, og derfor kan jeg jo lige så godt give tilbuddet om at nogle kan nole min gæsteseng smile

Nu kunne jeg godt tænke mig (personligt), at vide hvem der kommer til mødet ?

Jeg selv kommer...

13 Senest redigeret af AC (2010-01-05 21:35:08)

Jeg gør også - og har fået yderlige tre tilmeldinger - dog ikke din, Peter - har du sendt en tilmelding til min ddfr-adresse? smile Ellers er det såmænd nok med den her.

AC skrev:

Jeg gør også - og har fået yderlige tre tilmeldinger - dog ikke din, Peter - har du sendt en tilmelding til min ddfr-adresse? smile Ellers er det såmænd nok med den her.

Hva skjer med Vintermøtet dersom Skanderborg rammes av snøstorm og 50cm snø den helgen? Kan møtet på kort varsel flyttes til et annet sted som Aalborg, Vildbjerg eller Brønderslev?

15

Lige nu er det Aalborg der er ramt af over 50 cm sne - men det er ganske givet smeltet inden februar.

Og her gik jeg og troede, at nordmænd var ganske vandt til sne;-)

peter christensen skrev:

Jeg kommer også! big_smile

peter christensen skrev:

Og jeg kommer.

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

Jeg kommer.
Jeg betaler mit medlemsskab der. smile

‘‘Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja! Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!‘‘
copyright© Monty Python

20 Senest redigeret af KjartAn(d) F. Stolberg (2010-01-06 20:17:00)

Jeg kommer måske. Det er dog kun, hvis der er nogle sjællændere der kan køre mig til mødet, da mine forældre ikke selv kan køre mig derhen. Fortæl venligst om i kan, sjællændere.

Alt hvad der står over denne linje er en aprilsnar!

Jeg kommer med 80 % sikkerhed smile Glæder mig til at møde jer !  smile

16 årig dreng med mange forskellige interesser :-)

Jamen jeg kommer da og kigger ind og siger bøh.

23 Senest redigeret af Bornholmer-anden (2010-01-07 06:16:48)

Uha, Ole, vi bliver jo helt bange ;-)

Jeg kommer, hvis del 2 af mit kursus i Århus bliver til noget. Det ved jeg først sidst i januar, når del 1 løber af stabelen. Men jeg krydser fingre.

Så er det definitivt. Jeg kommer !!!
Har bestilt flybilletter (firmaet betaler, da jeg jo skal på kursus) og lander på Virring busterminal lidt over 12 (jeg tager nok bussen det sidste stykke fra Århus City).
Håber ikke det gør noget, at jeg bliver lidt forsinket, mødet starter jo ellers kl. 12 ;-)

Jeg kommer også

The Master of the Mississippi