Sv: Vintermøde 2010

Jeg ved godt, at der er lang tid til endnu, men ...
Hvordan med spisning?
Stiller det lokale beredskab op med en gullash-kanon, eller ligger der en tre-stjernet Michelin-restaurant rundt om hjørnet?
Og jeg formoder også, at det stadig vil være for koldt til at campere i haven, så liggeunderlag og sovepose er vel påkrævet til stuegulvet?

Storsamler af alt fra Andeby på Bornholm

27

Der er brugs, pizzaria og mcdonalds lige i nærheden, og værtskabet byder så vidt jeg forstod også på mad på visse tidspunkter.

Ja, medbring soveudstyr. Vi er ved at være en del tilmeldte, så de der bor tættest på må nok overveje at overnatte hjemme.

Der kommer i øvrigt et par andre tråde om mødet snart - Som mødetovholder vil jeg gerne høre fra de der har quizzer og anden underholdning de planlægger at afholde. jeg skal lægge en tidsplan, så vi har tiden med os.
Derudover er jeg ved at lægge dagsorden for generalforsamlingen og modtager gerne forslag til punkter, hvis nogen skulle have sådanne.

Denne post er en post hvor jeg tilmelder mig vintermøde 2010.

Vi ses.

Alt hvad der står over denne linje er en aprilsnar!

Jeg er blevet tilbudt sengeplads ude i byen, så jeg optager kun gulvplads i dag- og aften-timerne.

Storsamler af alt fra Andeby på Bornholm

30 Senest redigeret af alicce (2010-01-17 16:33:28)

Følgende haves som overnatningsliggeunderlag...:
1 hjørnesofa muligvis med plads til to, 1 sofa, 2 tykke madrasser, 1 mellemtyk madras, 1 tynd madras, 1 drømmeseng (reserveret), mindst tre liggeunderlag af 'spejder' typen - nok mest for unge grønspætter wink
Afstand til McDonalds: 7 min. i bil. Afstand til 2 pizzaria'er: 3 min. i bil. Derudover kan der laves mad på stedet alt efter hvad vi nu aftaler og har lyst til (er der en kok til stede???)
Velkommen smile
Hov... tilføjer lige en dobbelt oppustelig madras, så hvis der er to der kender hinanden godt, så kan der også ligge to på den! Så mon ikke der er sengelejeplads nok, til dem som ønsker at overnatte!? smile

Må hellere sige at jeg ikke overnatter og højst sandsyndeligt kun kommer en af dagene.

‘‘Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja! Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!‘‘
copyright© Monty Python

KOK  nej , men jeg er god til at vaske op.....

Jeg sover hjemme, men kommer begge dage..

PS: kan også godt skære salat / lign.

33 Senest redigeret af KjartAn(d) F. Stolberg (2010-01-16 23:19:55)

Nå jo, jeg glemte at sige at jeg ikke medbringer madras til at sove på, så jeg vil gerne reservere noget at sove på.

Alt hvad der står over denne linje er en aprilsnar!

34

Jeg medbringer de liggeunderlag jeg har (3) og så soveposer og puder til Sigvald og mig.
Glæder mig til at se jer - og husk evt. at skrive til mig hvornår I regner med at ankomme og hvilken dag/hvilke dage I er der osv.

alicce skrev:

mindst tre liggeunderlag af 'spejder' typen

Jeg vil gerne reservere et spejder-underlag. Er selv spejder, så jeg er vant til at ligge hårdt wink Det vil spare en del plads i toget.

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

Solens Søn skrev:
alicce skrev:

mindst tre liggeunderlag af 'spejder' typen

Jeg vil gerne reservere et spejder-underlag. Er selv spejder, så jeg er vant til at ligge hårdt wink Det vil spare en del plads i toget.

Kan ikke du, Hans, Niels og Jesper (Sichlau) kjøre sammen i bil?

37

Af disse er det kun Niels som har tilmeldt sig, Sigvald.

AC skrev:

Af disse er det kun Niels som har tilmeldt sig, Sigvald.

Niels Jakob sier da her at han kommer - og jeg har ikke hørt at Hans har meldt avbud.

39 Senest redigeret af AC (2010-01-18 12:08:12)

Du nævnte 3 mennesker - Hans, Niels og Jesper - og jeg fortalte dig at kun Niels havde tilmeldt sig. smile Udover ham er der henved 18 andre der også har tilmeldt sig. Jeg har glemt at tage listen med herhjem til mor, hvor jeg er.  hmm

Man melder sig til et møde - man kan godt melde afbud, men det er da kun de færreste der gør det - de fleste undlader blot at møde op eller melde tilbage - og det er da ærligt talt helt i orden med mig.

AC skrev:

Du nævnte 3 mennesker - Hans, Niels og Jesper - og jeg fortalte dig at kun Niels havde tilmeldt sig. smile Udover ham er der henved 18 andre der også har tilmeldt sig. Jeg har glemt at tage listen med herhjem til mor, hvor jeg er.  hmm

Man melder sig til et møde - man kan godt melde afbud, men det er da kun de færreste der gør det - de fleste undlader blot at møde op eller melde tilbage - og det er da ærligt talt helt i orden med mig.

Jo, men du vet jo godt at det innen foreningen har utviklet seg en tradisjon der den "harde kjerne" av møtedeltakere melder avbud (og gjerne begrunner dette) dersom de ikke kan komme - snarere enn det motsatte - derav uttrykket: "gyldig fravær" - jfr. da jeg sommeren 2006 ikke kunne komme til Sommermøtet p.g.a. turen til "Brutopia".

Jeg kommer allerede fredag, men Niels kommer først om lørdagen, hvilket er en god grund til at vi ikke kører sammen. Men vi kører sammen tilbage til Djævleøen (=Sjælland).

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

SJ skrev:

Pris totalt: 1 254 SEK
Varav bokningsavgift: 86 SEK. Bokningsavgift återbetalas inte
Moms: 0.0% 0,00 SEK

Det var dyrt och avser bara resan från Stockholm till danska gränsen... Men jag kommer!

Är det till Skanderborgs station man ska åka, eller finns det något närmare alternativ? Enligt Krak verkar möteslokalen ligga ganska så långt från Skanderborgs stad. Hur tar man sig bäst dit? Finns det någon buss?

43

Stefan, der går tog til Skanderborg, Og så vidt jeg kan se går der bus til Virring fra Skanderborg. jeg søgte i rejseplanen.dk og indtastede Jernbanevej 3, Skanderborg, som er stationens adresse og gadebakken 29, Virring, Skanderborg, som er mødeværtens adresse. Det skulle tage 15 minutter at komme dertil - og bussen går så vidt jeg kan se mindst hver time.
Hvornår regner du med at ankomme dertil, Stefan, for så kan vi også aftale at du ringer til mig og så kommer jeg ind og henter dig - hvis jeg altså er ankommet på det tidspunkt.

(Jeg regner med at en Yaris med Henning, Mathias, Sigvald og jeg ankommer ca. en time efter at Sigvald er ankommet med fly i Tirstrup - der er hovedvej og motorvej hele vejen. - Og frit husket er det kl. 21 fredag aften Sigvald lander).

Sofaen i mit hjem er nu optaget af Ole, men der er stadig et par luftmadrasser hvis det skulle blive for trængt i Skanderborg...

Aldeles Nævneværdig Dame med Elegant Rang af Super Intelligens og Nyttige Evner

*Fantastisk Og Rødhåret Mirakel og Absolut Nørdernes Dronning

AC skrev:

Hvornår regner du med at ankomme dertil, Stefan, for så kan vi også aftale at du ringer til mig og så kommer jeg ind og henter dig - hvis jeg altså er ankommet på det tidspunkt.

Jag kommer på lördagen. Intercity Lyn 23, avgår Köpenhamn H 07:50 och ankommer Skanderborg 10:27.

I den händelse att det skulle vara någon annan som åker med samma tåg: jag sitter på plats 76 i vagn 72.

Yderligere to tykke madrasser samt et par dynetæpper er blevet føjet til 'ande-hotellet' (tak til min farmor).
Jeg ved egentlig ikke præcis hvor mange der overnatter, eller hvor mange vi bliver i alt, men mon ikke det nok skal gå alt sammen!?
Vi har masser af tæpper, men ellers er man meget velkommen til selv at tage enten sovepose eller sengetøj med til eget forbrug.

47 Senest redigeret af AC (2010-01-23 15:22:13)

Har sendt dig en oversigt på mail.

Hvis DU (ja dig!) er i tvivl om hvorvidt du har givet besked om hvorvidt du overnatter hos Jan eller ej - så send mig (AC) lige en mail.

Jeg kommer nok kun om lørdagen

The Master of the Mississippi

AC skrev:

Har sendt dig en oversigt på mail.

Yes - modtaget tak smile
Jeg talte syv sikre til overnatning, så indtil videre skulle det ikke resultere i pladsproblemer.

Glæder mig til at se jer alle sammen næste weekend :-)