Sv: Vintermøde 2010

Samme her?
Hvornår må man evt. møde op fredag?

Aldeles Nævneværdig Dame med Elegant Rang af Super Intelligens og Nyttige Evner

*Fantastisk Og Rødhåret Mirakel og Absolut Nørdernes Dronning

AC skrev:

Lige nu er det Aalborg der er ramt af over 50 cm sne - men det er ganske givet smeltet inden februar.

Det er vist godt, at I to - Anders og Christian - har skiftet branche fra meteorologer til bibliotekarer.

*) Nævneværdigt Interesseret Elsker af Litteratur i Serieformat

A.N.D.E.R.S.I.N.E. skrev:

Hvornår må man evt. møde op fredag?

Jeg har taget fri hele fredagen, men skal et smut til tandlægen (i Ry) med vores datter omkring middagstid.
En gang i løbet af eftermiddagen vil være fint.
Kommer man før kl 16 vil jeg godt lige vide det, da jeg også skal ud og købe lidt ind.
Venlig hilsen Jan

Kommer der nogen før, så tager du dem da bare med til at slæbe ;-)

Storsamler af alt fra Andeby på Bornholm

Jamen så kunne jeg da godt finde på at dukke op ved en 17 tiden og få mig en pizza til aftensmad smile

56

Den tror jeg, jeg går med på - og så er der Sigvald-hentning for mit vedkommende fra 20-22 smile

57 Senest redigeret af sigvald (2010-02-03 15:11:41)

AC skrev:

Den tror jeg, jeg går med på - og så er der Sigvald-hentning for mit vedkommende fra 20-22 smile

Jeg og min bagasje tar vel ikke mer plass i din bil enn at Laila godt kan være med i velkomstkomitéen hvis hun vil wink

AC skrev:

Skal Sigvald hentes i Frederikshavn??  wink

sigvald skrev:
AC skrev:

Jeg og min bagasje tar vel ikke mer plass i din bil enn at Laila godt kan være med i velkomstkomitéen hvis hun vil wink

Savner du mig Sigvald smile

Men du er jo godt klar over at jeg som damen skal have forsædet ikke smile

60 Senest redigeret af AC (2010-02-03 16:11:25)

Sigvald - nej, det gør hverken dig eller din bagage - men eftersom jeg har hørt en fugl synge om at der er hyggeligt arbejde at udføre til dem der kommer fredag aften, så synes jeg ikke vi vil berøve Laila for den chance smile

Jan, Sigvald ankommer med fly i Tirstrup kl 9 fredag aften - ifølge krak skulle der være en times kørsel derud. Og med alt det jeg vil have læsset af hos dig først, er det fremragende at vi godt må ankomme ca. 17 :-)

Helt iorden AC !
Jeg huskede forkert fra tidligere i tråden, det var Stefan og ikke Sigvald der kom med tog ind på Skanderborg station (my mistake).
Så jeg undrede mig at det skulle ta' så lang tid at hente ham smile
Min mor bor i Grenå og der er vi omkring en times tid om at køre op (i Mascot), men føret taget i betragtning samt eventuelle fly forsinkelser, så er et par timer nok godt skudt - måske endda lidt i underkanten.
Glæder mig til at hilse på jer alle! smile

62

I lige måde - sad lige og kiggede på gruppebilleder fra møder her i weekenden - og tænkte på alle de donaldister jeg har mødt. Listen får nogle tilføjelser her i weekenden - og mind mig endelig om at tage nogle gruppebilleder - gerne flere - I får se hvad de f. eks. kan bruges til.

Kan man ikke komme om lørdagen ? Kl ?

Hvis man kan komme om lørdagen, så kommer jeg og melder mig ind i foreningen på mødet... smile

Jeg glæder mig til at ser jer, i levende live smile

16 årig dreng med mange forskellige interesser :-)

Læs indbydelsen: http://ddfr.dk/2010/01/invitation-til-v … anderborg/

oledamgaard skrev:

Læs indbydelsen: http://ddfr.dk/2010/01/invitation-til-v … anderborg/

Jamen, det lyder jo herligt smile

Mindes ikke at have  læst hvad mad o.l. koster?

Alt hvad der står over denne linje er en aprilsnar!

KjartAn(d) F. Stolberg skrev:

Jeg tager selv mad med smile En pakke rugbrød og lidt røget medister skal nok slå til  big_smile

nu har jeg læst den invitation et par gange, og jeg har tænkt mig at komme, men jeg kunne godt tænke mig at vide hvad der komme til at foregå på det her vinter møde?

hvad er dagsordenen, skal jeg tage noget med osv?

min kæreste er lidt nysgerrig omkring hvad det er jeg har rodet mig ud med min genfundne Anders And mani, er det okay hvis jeg slæber hende med? vi kommer ikke til at være der i mere end nogle timer lørdag og jeg kommer måske alene igen om søndagen.

sigvald skrev:
AC skrev:

Det er alltid hyggelig å treffe deg igjen  smile

PS! Husk å ta med Cleo - det er lenge siden vi har truffet henne nå. wink

sigvald skrev:
sigvald skrev:

Det er alltid hyggelig å treffe deg igjen  smile

PS! Husk å ta med Cleo - det er lenge siden vi har truffet henne nå. wink

Hunde bør desværre ikke medbringes til mødet jf. invitationen.

soer5523 skrev:

Jeg tager selv mad med smile En pakke rugbrød og lidt røget medister skal nok slå til  big_smile

Det var nu ikke et spørgsmål til dig. jeg spurgte hvad jeg skulle betale mødeværten for mad o.l.

Det er vel forskjell på en liten snill hund som Cleo og den hissige vi mødte på Sjælland for noen år siden? Jeg kan garentere at Cleo er helt ufarlig.

73 Senest redigeret af KjartAn(d) F. Stolberg (2010-02-03 19:49:59)

sigvald skrev:

Det er vel forskjell på en liten snill hund som Cleo og den hissige vi mødte på Sjælland for noen år siden? Jeg kan garentere at Cleo er helt ufarlig.

Jeg ved godt at Cleo er ufarlig for os- men mon katten er ufarlig for Cleo?

DanielB skrev:

nu har jeg læst den invitation et par gange, og jeg har tænkt mig at komme, men jeg kunne godt tænke mig at vide hvad der komme til at foregå på det her vinter møde?

hvad er dagsordenen, skal jeg tage noget med osv?

min kæreste er lidt nysgerrig omkring hvad det er jeg har rodet mig ud med min genfundne Anders And mani, er det okay hvis jeg slæber hende med? vi kommer ikke til at være der i mere end nogle timer lørdag og jeg kommer måske alene igen om søndagen.

Jamen du må gerne komme, men som tidligere nævnt for andre, så kræver det at du melder dig ind i foreningen, da det er et medlemsgode at deltage i mødet...

Ift. din kæreste, så tænker jeg umiddelbart, at hun hører under kategorien "ok med et besøg", fordi det kun vil dreje sig om et par timer, men hvad siger resten af bestyrelsen?

(Vi har nemlig haft en del diskussioner om det med at man skal være medlem for at komme, men vi har tidligere haft en mulighed for åbent hus, så måske det samme kan siges her?)

Hov, det er forresten fast tradition for mig at se Melodi Grand Prix, så jeg bliver lige nødt til at høre dig Jan, om det er ok at tv'et køre lige så stille med det i baggrunden, eller om jeg skal tidligt hjem lørdag?