76 Senest redigeret af DanielB (2010-02-03 20:31:23)

Sv: Vintermøde 2010

Jeg melder mig selvfølgelig ind når jeg ankommer til mødet:)

jeg skal nok respektere det i finder frem til om hun må komme med eller ej..

A.N.D.E.R.S.I.N.E. skrev:

Hov, det er forresten fast tradition for mig at se Melodi Grand Prix, så jeg bliver lige nødt til at høre dig Jan, om det er ok at tv'et køre lige så stille med det i baggrunden, eller om jeg skal tidligt hjem lørdag?

Får man inn norsk TV i Skanderborg? Eller er det også dansk MgP-finale på lørdag?

Også dansk sigvald smile
Ikke fordi at nordmænd ikke godt kan lave god musik, men er nu ikke interesseret i at se jeres melodi grand prix smile

Aldeles Nævneværdig Dame med Elegant Rang af Super Intelligens og Nyttige Evner

*Fantastisk Og Rødhåret Mirakel og Absolut Nørdernes Dronning

A.N.D.E.R.S.I.N.E. skrev:

Hov, det er forresten fast tradition for mig at se Melodi Grand Prix, så jeg bliver lige nødt til at høre dig Jan, om det er ok at tv'et køre lige så stille med det i baggrunden, eller om jeg skal tidligt hjem lørdag?

Vi har et TV ude i campingvognen - hvad kanal bliver det vist på?? big_smile
Nej spøg tilside, for min skyld ingen alarm... men ved ikke om det eventuelt er noget der skal stemmes om blandt de fremmødte!?
Jeg tror også min kone gerne vil se det, så mon ikke den bli'r trumfet igennem wink

KjartAn(d) F. Stolberg skrev:

Jeg ved godt at Cleo er ufarlig for os- men mon katten er ufarlig for Cleo?

Det er nok snarer her problemet ligger. Min kone har to - af sind - vidt forskellige siamesere. Og hunkatten er jeg sikker på vil forsvare sit territorie omend ikke med næb, så med klør.
Et kort besøg kan vi sagtens forsvare at lukke kattene ud, men her drejer det sig om en weekend og det er koldt udenfor. Håber på forståelse *S*.

KjartAn(d) F. Stolberg skrev:

Mindes ikke at have  læst hvad mad o.l. koster?

De som møder op fredag eftermiddag/aften bestiller hver især pizza fra det lokale pizzaria.
(Der er også McDonalds tæt på).
Vi (værterne) køber forskelligt ind til morgenmad lørdag og søndag, aftensmad fredag (menu ikke bestemt endnu), og til frokost lørdag regner vi med at sætte rugbrød og pålæg på bordet.
Jeg ved ikke hvordan der plejer at afregnes, men vi køber billigst muligt ind, så udgiften holdes på et minimum.

sigvald skrev:

Får man inn norsk TV i Skanderborg? Eller er det også dansk MgP-finale på lørdag?

Her langt ude på landet burde vi ifølge kanal udvalget have hele tre norske kanaler, jeg har dog aldrig fået zappet så langt op, at jeg kan bekræfte det.
Norsk Melodi Grand-Prix.... det må vist blive i campingvognen!? Hvad siger I andre? wink

81 Senest redigeret af AC (2010-02-03 21:37:08)

ang. lørdag så er der generalforsamling fra kl. 12

kl 15 udleveres en opgave, 16.30 er der planlagt første del af auktion (tag gerne noget med hertil) -  og efter aftensmaden er der 2 quizzer programsat - for mit vedkommende gør det ikke noget med et mgp-fjernsyn i baggrunden, men det kommer an på værten?

Mht. mad -  udgifterne skal jo bare dækkes - og det bliver de af hvert enkelt medlem. Og hvis man ikke har nok penge med, så kan man jo nok låne sig frem smile

Medbringning af en enkelt kæreste ser jeg heller ikke noget problem i - men vi bliver da en del mennesker - det er jo bare fedt :-)

(Skrev ovenstående uden at have læst værtens kommentarer og Sigvalds spørgsmål ang. norsk grandprix)

Jeg kommer lørdag kl.1.
Spiser ikke med.
Ses! smile

‘‘Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja! Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!‘‘
copyright© Monty Python

83

Så bliver du afkrævet betaling ved indgangen! wink - 1. generalforsamlingspunkt er nemlig stemmeret - dvs. kontingentbetaling - og den starter ca. 12 smile

Vi ses!

Sådan, tidligt i seng i aften, og tidligt op i morgen. 07.45 letter Cimber Sterling forhåbentligt fra Bornholm med kurs mod Kastrup. Derfra videre mod Århus med SAS og lufthavnsbus til Århus hovedbanegård. Herfra bus til Virring, få minutters gang, og så er jeg klar til generalforsamlingen lidt over 12.
Kan det være bedre? Solen skinner og det sner ikke.
Vi ses i morgen.

Storsamler af alt fra Andeby på Bornholm

De første billeder er lagt op: http://ddfr.dk/2010/02/vintermoede-2010/

http://www.tv2regionerne.dk/?r=7

Vi var i lokalnyhederne, det sidste indslag, et par minutter henne...

big_smile haha kjartand er god til at rappe

stupid, stupid
rat creatures

88

Så er sidste auktion i gang - der bydes og overbydes smile Sigvald opfordrer konstant Kjartan til at byde. Jan byder en krone smile " Der er en død kvinde der har røt ved den!"

Vi har haft et rigtig godt møde så langt - med kage og presse og hygge, quizzer og auktioner.

Mht rappen så blev vi tvunget... jeg fik indtrængende fortalt pressen at i hvert fald i mit hoved taler ænderne helt normalt.

Tak til alle for et fantastisk møde, har som altid hygget mig gevaldigt!

90 Senest redigeret af alicce (2010-02-07 18:00:22)

Selv tak til jer alle!
Det var rigtig hyggeligt at få sat ansigt på så mange man ellers kun har skrevet sammen med på forummet og email.
Vi var godt nok mange, men kunne jo lige være der, så det hele gik godt smile
Håber vi ses igen ved andre lejligheder fremover.
Venlig hilsen Jan

Tak til alle for et fantastisk møde!

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

Det var rigtig hyggeligt at hilse på jer allesammen igen

The Master of the Mississippi

Det var hyggeligt at sludre med jer allesammen. Mange tak til Jan og Jane og børn og kat for gæstfrihed.

Og jeg solgte en gammel papkasse (!) på auktionen, pga. den fine Mickey Mouse-tape der sad på den! Alt kan simpelthen ske på de møder.

94

Gamle papkasser og ting døde damer har rørt ved - og snak om hvad folk fejlhører foreningen som - jo, det var et rigtig godt møde - tak til værtspar og alle deltagere - tak til danskere, nordmand og svensker - til presse, tilhørere - og til sidst: Stor tak for tilliden og genvalget til mig som formand smile

Det var sør'me et dejligt møde.

Alt hvad der står over denne linje er en aprilsnar!

Også stor tak til alle for et godt møde. Som tidligere skrevet, så er det altid sjovt at få sat ansigter på de navne man kun kender via skærmen og her på forum.
Jeg skal også hilse fra Peter C.

Storsamler af alt fra Andeby på Bornholm

97

Så er artiklen om mødet online her: http://stiften.dk/article/20100207/AAS/702079914/1001

AC skrev:

Så er artiklen om mødet online her: http://stiften.dk/article/20100207/AAS/702079914/1001

Merk at journalisten har fått med seg at det var to kvinner til stede, men har oversett det faktum at det også var en nordmann og en svenske til stede på møtet - kan det kalles en smule selektivt?

AC skrev:

Vores forum og hjemmeside nævnes men vist desværre uden adresse. Er der en info-boks i den trykte udgave med flere informationer?

Jeg kan huske der på generalforsamlingen var snak om flere moderatere.
Jeg melder mig gerne frivilligt. Jeg tjekker det hver dag, og har gjort det i mange år.

‘‘Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja! Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!‘‘
copyright© Monty Python