Sv: InsektIndsigt & KælderKryb

skjult? det står jo nede i højre hjørne.

stupid, stupid
rat creatures

52 Senest redigeret af nicenico (2010-03-03 13:30:29)

Det var også, på det første billede på et af husene, og nederst på menu-kortet, med "Den Franske Restaurant".

Nicenico

Hold da op, jeg er helt beæret over, at der er nogen der lægger mærke til sådan nogle småting i mine striber  roll

Og mine insektstriber er forresten inket på pc.

Why do I even bother?

Bruger du et bestemt program til det?
Jeg bruger selv PhotoFiltre, men det er jo altid dejligt at prøve noget nyt, og se om det er bedre.

*Fan Af Don Rosa Og Carl

Meget god humor og meget rolige og enkelte farver, der passer til hinanden, godt gået VoBo   smile

From The Pasttime Mouse
*Multi OverNaturlig GOttfredson'fan

Mongo skrev:

Meget god humor og meget rolige og enkelte farver, der passer til hinanden, godt gået VoBo   smile

Tak skal du have, Mongo! Jeg bestræber mig også på at lave noget der er behageligt for øjet! Jeg vil gerne have, at det er sjovt, pænt tegnet og rart at kigge på. Alt det andet findes der nok af i forvejen  wink

Why do I even bother?

VoBo skrev:

Hold da op, jeg er helt beæret over, at der er nogen der lægger mærke til sådan nogle småting i mine striber  roll

Det var skam ikke SLET ikke ondt ment ! Jeg elsker når tegnere har deres små kendetegn !

16 årig dreng med mange forskellige interesser :-)

soer5523 skrev:
VoBo skrev:

Det var skam ikke SLET ikke ondt ment ! Jeg elsker når tegnere har deres små kendetegn !

Hvem tror at hvad var ondt ment? Er det ordet "beæret" du ikke forstår, eller har jeg brugt en forkert smiley?

Det som jeg troede jeg sagde var: det er herre nice der er nogen der tjekker hvad jeg laver og er nede med shittet  wink
Var det bedre?  smile

Why do I even bother?

VoBo skrev:
soer5523 skrev:
VoBo skrev:

Hvem tror at hvad var ondt ment? Er det ordet "beæret" du ikke forstår, eller har jeg brugt en forkert smiley?

Det som jeg troede jeg sagde var: det er herre nice der er nogen der tjekker hvad jeg laver og er nede med shittet  wink
Var det bedre?  smile

Jeg troede det var ironisk, og det var smileyen. Men nu har jeg forstået det, jeg kan godt lide dit ungdomssprog ! smile Haha

16 årig dreng med mange forskellige interesser :-)

soer5523 skrev:

Jeg troede det var ironisk, og det var smileyen. Men nu har jeg forstået det, jeg kan godt lide dit ungdomssprog ! smile Haha

Hæ hæ, alt i orden. Skal nok øve mig i smilies!  cool

Why do I even bother?

61 Senest redigeret af VoBo (2010-04-17 16:46:19)

Så kom vi så langt:
basserne+ på basserne.dk.

http://viewer.zmags.com/publication/9c0 … c04c42b/26

http://viewer.zmags.com/publication/9c0 … c04c42b/28

Why do I even bother?

FEDT! Har du fået InsektIndsigt & KælderKryb i Basserne? big_smile:D

Nicenico

nicenico skrev:

FEDT! Har du fået InsektIndsigt & KælderKryb i Basserne? big_smile:D

Kun i basserne+, der er en net-udgave, med andet indhold en det rigtige basseblad, men Basserne+ betyder at vi måske snart ser serien i det rigtige basseblad.

Alt hvad der står over denne linje er en aprilsnar!

Nåh. Er Basserne+ gratis eller.....?

Nicenico

Hvis det ikke var gratis, ville man vel ikke kunne se det uden at betale.

Skørt og Tosset Individ, Naturligvis En Valgfri Antagelse smile

Hmm... Nåja.

Nicenico

Tak til dem der kunne oversætte, hvad jeg skrev, så alle kan forstå det  wink

Nu må vi se, om det er nogle striber folk gider læse.....

Why do I even bother?

Hvorfor skulle de ikke gide det? Det er da nogen helt vildt gode og sjove striber, med rigtig gode tegninger.

Skørt og Tosset Individ, Naturligvis En Valgfri Antagelse smile

S.T.I.N.E. v.A. skrev:

Hvorfor skulle de ikke gide det? Det er da nogen helt vildt gode og sjove striber, med rigtig gode tegninger.

Tak skal du ha'!

Men nogen gange synes folk ikke det er interessant, hvis det IKKE ligner noget de har set før.  roll

Og så er der nogen der synes det ser ud som om det tager for lang tid at tegne! Ja, der er mange mærkelige ting man kan brokke sig over. Og aviserne tør ikke tage noget nyt, de vil hellere køre med de striber man har brugt de sidste 10-20 år.

Men lad os nu se. Måske vender det en dag!   wink

Why do I even bother?

Nu kan man stemme på, om man vil se mine striber i Basserne bladet. Jeg vil gerne! Andre der vil?

Så gå via det sidste link til side 28. Nederst på siden kan man afgive sin stemme:

"Ja" (helst  wink ) og "Send svar"  big_smile

Why do I even bother?

Hvis nu serien kommer i Basserne, er der så muglighed for at striberne du har lagt ud på denne tråd kommer i bladet! smile

Cornelius Blisand skrev:

Hvis nu serien kommer i Basserne, er der så muglighed for at striberne du har lagt ud på denne tråd kommer i bladet! smile

Ja det er der. Så skynd jer ind og stemme allesammen! Og få alle dem I kender til at gå ind og stemme ja. Jo flere ja-stemmer jo bedre! Så få gang i alle jeres facebook-venner!  big_smile

Why do I even bother?

Så er det ved at være alvor!

Nu er den afgørende afstemning om en ny tegneserie til Basserne i gang.

Hvis du kunne lide de striber jeg har vist her, så gå ind på www.basserne.dk
og giv din stemme til InsektIndsigt & KælderKryb.

Og husk at få alle dine venner til det også  big_smile

Så kan det være "vi ses" i Basserne engang?  wink

Tak

Why do I even bother?

Man kan stadig gå ind på www.basserne.dk og stemme på min stribe InsektIndsigt & KælderKryb hvis man gerne vil se den som ny stribe i Basserne bladet.  wink

http://img265.imageshack.us/img265/2645/iikkw0017.jpg

Why do I even bother?

Husk at det er en ny afstemning. Det er finalen! Så hvis du var inde og stemme i sidste måned så skal du gå ind og stemme igen.

Sådan her gør du: gå ind på www.basserne.dk scroll lidt ned og i højre side trykker du på InsektIndsigt & KælderKryb og stem. Du kan stemme én gang fra hver pc.

Jeg håber du får tid og lyst til at stemme på min stribe så den kan blive trykt i Basserne bladet. Få også gerne dine venner til at stemme. Hver stemme tæller!  big_smile

Og tak til dem der allerede har været inde og stemme  wink

http://img265.imageshack.us/img265/8320/iikkw0027.jpg

Why do I even bother?