26 Senest redigeret af sigvald (2010-03-20 14:31:25)

Sv: Anders And Junior

AC skrev:

Det kom i slutningen af februar - og der er købt ekstra eksemplarer til mine sædvanlige kunder. Næste nummer af trådens emne skulle komme her sidst i marts.

Hvorfor er det så ikke indeksert i INDUCKS/COA? Enkelte utgivelser er av en slik allmenn interesse/art at de bør indekseres ganske fort.

Og er resymésiden kommet med? (For det er vel bladet med Xanadu vi her taler om?)

27

Jeg har personligt ikke haft tid - koncentrerer mig om jobsøgning lige for øjeblikket. Og andre har tilsyneladende også deres.

Jeg mener i øvrigt jeg har nævnt for dig at resumesiden blev udeladt - redaktøren tænkte at den ville passe sig bedre ved en anden lejlighed - også for at det kunne gøres ordentligt og med medfølgende information osv. - Det synes jeg er en meget fin begrundelse.

Men hvis det skulle betyde at du ikke vil have bladet, så kan du blive fri wink

Tilbage til emnet tak.

28 Senest redigeret af sigvald (2010-03-20 20:05:14)

AC skrev:

Jeg har personligt ikke haft tid - koncentrerer mig om jobsøgning lige for øjeblikket. Og andre har tilsyneladende også deres.

Det må da være mulig å ha litt fritid utenom det å drive jobbsøking?

AC skrev:

Jeg mener i øvrigt jeg har nævnt for dig at resumesiden blev udeladt.

Nei, du nevnte bare at redaktøren vurderte saken og den eventuelt ville bli inkludert i forbindelse med en introduksjon eller noe.

AC skrev:

Redaktøren tænkte at den ville passe sig bedre ved en anden lejlighed.

OK, men når den heller ikke kom med i HOF - når skal det da "passe sig"???

AC skrev:

Også for at det kunne gøres ordentligt og med medfølgende information osv. - Det synes jeg er en meget fin begrundelse.

Det siste du sier er selvsagt riktig, men det kunne man da fått til i AAE også?

AC skrev:

Men hvis det skulle betyde at du ikke vil have bladet, så kan du blive fri wink

Jeg skal selvsagt ha bladet, jeg samler jo på AAE med Don Rosa - resymésider eller ikke.