Tråd: Nyt medlem (Daniel B.)

Hej alle sammen:)

jeg er lige blevet medlem af forummet og har i den forbindelse også udfyldt indmeldelses blanketten.
jeg kunne utrolig godt tænke mig at vide bare en smule mere om det vinter møde, må jeg komme med?
kan jeg nå at blive fuldgyldigt medlem af Donaldist foreningen?

Kort om mig selv, da jeg ikke rigtig har kunne finde en "er du nyt medlem kan du præsentere dig her" tråd.
jeg har samlet på Jumbobøger i mange år men samlingen har været sat på pause i noget, den er dog for nylig kommet op af kælderen igen (så sent som igår faktisk) og jeg har fået genopfrisket min interesse for Anders And & co. Min interesse punkter indenfor Anders And er Guldbøger (har selv 1991-2000), Mammut bøger ( mangler adskillige men mon ikke de kommer inden længe), Jumbobøger ( har selv næsten alle op til 250, så kan i regne ud hvor lang tid de har stået i kælderen).

Ved godt det måske ikke er den største men man skal jo starte et sted:)

Jeg ser frem til at tilbringe en del tid her inde på dette forum.

Mvh DanielB

Sv: Nyt medlem (Daniel B.)

DanielB skrev:

jeg er lige blevet medlem af forummet og har i den forbindelse også udfyldt indmeldelses blanketten.
jeg kunne utrolig godt tænke mig at vide bare en smule mere om det vinter møde, må jeg komme med?

Kort om mig selv, da jeg ikke rigtig har kunne finde en "er du nyt medlem kan du præsentere dig her" tråd.
jeg har samlet på Jumbobøger i mange år men samlingen har været sat på pause i noget, den er dog for nylig kommet op af kælderen igen (så sent som igår faktisk) og jeg har fået genopfrisket min interesse for Anders And & co. Min interesse punkter indenfor Anders And er Guldbøger (har selv 1991-2000), Mammut bøger ( mangler adskillige men mon ikke de kommer inden længe), Jumbobøger ( har selv næsten alle op til 250, så kan i regne ud hvor lang tid de har stået i kælderen).

Ved godt det måske ikke er den største men man skal jo starte et sted:)

Jeg ser frem til at tilbringe en del tid her inde på dette forum.

Mvh DanielB

Er det ikke nærmere de ting du gerne vil samle på ?

Interesserer selve '' donaldismen '' dig ikke ? big_smile

Og undskyld alle mine spørgsmål, ellers VELKOMMEN TIL !:D

16 årig dreng med mange forskellige interesser :-)

Daniel, du skal være velkommen på vintermødet - og om du ikke er medlem inden da kan du blive det på mødet - husk blot 125 kroner.

Søren, du kom også, eller?

soer5523 skrev:

Interesserer selve '' donaldismen '' dig ikke ? big_smile

Donaldisme er mange ting. Prøv at sammenligne Ole og Sigvald til mødet. De er komplet forskellige.

Alt hvad der står over denne linje er en aprilsnar!

@ Kjartan

Selvfølgeligt er de det, Sigvald er en éner ;-)

Jamen så kan i roligt regne med mig:)

Jo du kunne vel egentlig godt karakterisere det som de ting jeg gerne vil samle på, men det hører osse til de ting som jeg læser, nyder og bare generelt er stor tilhænger af, bør det ikke gøre mig til en Donaldist? Inden jeg bevæger ud på for dybt vand tror jeg at jeg bliver nødt til at have en klar defination på selve udtrykket Donaldist?

Stil endelig flere spørgsmål:)

AC skrev:

Daniel, du skal være velkommen på vintermødet - og om du ikke er medlem inden da kan du blive det på mødet - husk blot 125 kroner.

Det tror jeg, hvis jeg kan blive medlem til mødet smile

Første dagsordenspunkt på generalforsamlingen lørdag er et tjek af de tilstedeværendes stemmeret - det er her I nye betaler jeres kontingent - og I gamle fornyer det, hvis det ikke allerede er sket.

Donaldisme har utroligt mange grene og dermed mange defintioner - skal gerne sætte dig ind i det på mødet.

9 Senest redigeret af sigvald (2010-01-30 14:41:19)

DanielB skrev:

Hei , Daniel! Hjertelig velkommen skal du være!

Du finner forøvrig en flott avatar med Teddy Roosevelt nederst i dette innlegget:
http://ddfr.dk/forum/viewtopic.php?pid=38858#p38858

DanielB skrev:

Hey kassereren her smile
Jeg har ikke modtaget den blanket, har kun modtaget sådan en hvor der stod fra ukendt adresse (plejer at være spam!)

Gider du ikke sende en igen, bare for at vi kan tjekke om der er noget i vejen med funktionen?
Vær gerne nøje med at udfylde alle felter!

Og ja du kan bare betale til vintermødet hvis du vil komme, det er da så nemt smile

Ellers kan du også overføre penge til 1911 8973194438 (husk navn!)

Aldeles Nævneværdig Dame med Elegant Rang af Super Intelligens og Nyttige Evner

*Fantastisk Og Rødhåret Mirakel og Absolut Nørdernes Dronning

AC skrev:

Hvis jeg må blive medlem til mødet, hvor jeg selføglelig også betaler der  big_smile Så JAAAA! det ville være så fedt !

Velkommen til, DanielB.
Jeg skal lige vide mig sikker - du er ikke DanielHB fra Andeby.dk vel? :-)